شک و تردید در مورد تست باقی می ماند با وجود تهمت اطمینان

واشنگتن - کاخ سفید منتشر شد دستورالعمل جدید با هدف پاسخ به انتقاد که امریکا coronavirus تست شده است بیش از حد

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

واشنگتن - کاخ سفید منتشر شد دستورالعمل جدید با هدف پاسخ به انتقاد که امریکا coronavirus تست شده است بیش از حد آهسته و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سعی محوری به سمت تمرکز بر "بازگشایی" ملت.

هنوز هم وجود دارد شک و تردید از کارشناسان بهداشت عمومی است که کاخ سفید جدید تست اهداف کافی بود.

روز دوشنبه تحولات قرار بود برای پر کردن شکاف بحرانی در کاخ سفید به آغاز طرح کاهش محدودیت ramping تا تست برای این ویروس در حالی که تغییر رئیس جمهور تمرکز به سوی بهبودی از فروپاشی اقتصادی ناشی از شیوع بیماری است. دولت پرده برداری از یک "طرح" به صورت متحده به مقیاس خود را تست در هفته آینده — یک ضمنی پذیرش با وجود اظهارات عمومی به خلاف که تست ظرفیت و در دسترس بودن بیش از دو ماه گذشته فاقد آن بوده اند.

جدید تست اهداف خواهد اطمینان متحده تا به حال به اندازه کافی COVID-19 آزمون در دسترس برای نمونه حداقل 2.6 درصد از جمعیت خود را هر ماه یک رقم در حال حاضر ملاقات با اکثریت متحده است. مناطق شده اند که سخت تر ضربه توسط ویروس قادر خواهد بود برای تست در دو که رای دادن و یا بالاتر کاخ سفید گفت.

تست موضوع آلوده دولت برای سال. مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در تاریخ 6 مارس در طول سفر به CDC در آتلانتا که "هر کسی که می خواهد یک آزمون می توانید یک آزمون" اما واقعیت این است که ثابت می شود بسیار متفاوت است.

اولیه COVID-19 آزمون طراحی و توسعه توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آلوده بودند و در اوایل کیت عمل تنها بر روی سیستم عامل قادر به انجام تعداد کمی از آزمون در هر روز. در حالی که میزان تست افزایش می یابد به عنوان آزمون طراحی و توسعه برای افزایش ظرفیت سیستم عامل آنها هنوز محدود کمبود منابع از سواب بینی به مواد مورد استفاده برای پردازش نمونه ها.

مقامات دولت حفظ دوشنبه که عامل محدود کننده در حال حاضر است که در واقع در دسترس بودن نمونه از افرادی که تست شده اند — یا به این دلیل دستورالعمل که می تواند آزمایش می شود بیش از حد سخت و یا اینکه به اندازه کافی وجود ندارد سلامت کارگران قادر به گرفتن بینی سواب نمونه از آنها است.

CDC منتقل شد به آدرس یکی از کسانی که نگرانی های دوشنبه, گسترش لیست از افراد به ترتیب اولویت برای ویروس تست شامل کسانی که نشان می دهد هیچ نشانه ای ندارند اما در معرض خطر تنظیمات مثل خانه های سالمندان. و تهمت ملاقات با رهبران کسب و کار از جمله CVS خارج شده و Kroger که گفت: آنها در تلاش برای گسترش دسترسی به آزمون در سراسر کشور است.

"تست است برای رفتن به یک مشکل در همه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: بعد از آن در باغ گل رز.

اما بسیاری از دولت گذشته به تعهدات و اهداف در تست برآورده شده اند.

جرمی Konyndyk, یک, آمادگی, متخصص کمک کرد که رهبری دولت اوباما در پاسخ به ابولا گفت: دولت تست برنامه ها به خوبی از آنچه مورد نیاز است.

محققان در دانشگاه هاروارد برآورد کرده اند که کشور نیاز به تست حداقل 500 ، 000 نفر در هر روز و احتمالا بسیاری دیگر. Konyndyk گفت: هدف باید 2 میلیون به 3 میلیون دلار در هر روز است. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در حال حاضر مجموع تا به شدت در روزهای اخیر بیش از 200 ، 000 در هر روز.

Konyndyk گفت: "در طول ماه گذشته ما دو برابر شد و یا اگر شما می خواهید واقعا سخاوتمندانه سه برابر تست ظرفیت در این کشور است. ما نیاز به نگاهی که در آن ما در حال حاضر و گسترش آن ده برابر است."

تست طرح برای دولت فراهم می کند اطلاعات از دست رفته از دولت راهنمای آنها را به بازگشت به عملیات عادی که منتشر شد بیش از یک هفته پیش. این شامل تمرکز بر نظارت تست به عنوان به خوبی به عنوان "واکنش سریع" برنامه برای منزوی کردن کسانی که تست مثبت و شناسایی کسانی که با آنها آمده بود در تماس است. دولت قصد دارد تا بازار "آب گرفتگی" با آزمون برای سقوط زمانی که COVID-19 است که انتظار می رود به عود در کنار آنفولانزای فصلی.

مغلوب ساختن پیشی جستن و مدیریت کارشناسان پزشکی مشخص شده در این طرح در یک تماس با فرمانداران بعد از ظهر دوشنبه قبل از رونمایی آنها علنا در یک باغ گل رز کنفرانس مطبوعاتی.

کاخ سفید در اطلاعیه آمد و به عنوان تهمت به دنبال به دست آوردن جای پای خود را پس از هفته نقد و بیراهه ایجاد شده در بخش های مطبوعاتی خود جلسات.

روز بعد از او مجموعه ای خاموش طوفان توسط عموم غرق در افکار که دانشمندان باید کشف تزریق سمی مواد ضد عفونی کننده به عنوان یک ویروس های بالقوه درمان مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او با استفاده از کمی برای کار روزانه خود را نیروی جلسات که در آن او به زمان و دوباره درگیری با کارشناسان پزشکی و خبرنگاران. مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران تا به حال شده است در تلاش برای حرکت رئیس جمهور بر روی بیشتر آشنا و به آنها امید و امن تر زمین: صحبت کردن اقتصاد در محکم تر کنترل تنظیمات.

حزب جمهوری خواه رای گیری نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن راه به دور دوم بستگی به درک عمومی از سرعت اقتصاد ریباند از دولت توسط دولت آتن به معنای به سرعت گسترش ویروس.

روز دوشنبه کاخ سفید در ابتدا اعلام کرد که وجود دارد خواهد بود یک مغلوب ساختن پیشی جستن توجیهی اما لغو آن را به عنوان برگ برنده بزرگترین دارایی در گروههای کمپین — توانایی های خود را برای تسلط بر سرفصل با هرزگرد اجرای — به طور فزاینده ای به عنوان یک مسئولیت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

اما چند ساعت بعد تهمت مشخص شد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال ایده های دیگر. او در دادگاه در باغ گل رز برای کمی کمتر از یک ساعت.

سخنگوی Kayleigh McEnany گفت: جلسات برگزار شده بود در هفته بعد اما "آنها ممکن است یک نگاه جدید به آنها تمرکز جدید به آنها."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او امیدوار است که ویروس مرگ و میر را تا پایان بیش از 60,000 70,000 کمی تجدید نظر به سمت بالا عمومی خود را برآورد روزهای اخیر به عنوان ایالات متحده تلفات نزدیک 56,000 در حدود 1 میلیون نفر. او ادعا کرد که یک پیروزی با توجه به وخیم ده برابر-بالاتر از پیش بینی ها اگر آمریکا تا به حال به تصویب رسید و محدود اجتماعی فاصله گرفته است.

در کنفرانس تلفنی با فرمانداران تهمت پیشنهاد کرد که بسیاری از ایالت ها باید در نظر بازگشایی مدارس قبل از پایان سال تحصیلی, کاهش, راه برای پدر و مادر برای بازگشت به کار.

"برخی از شما ممکن است شروع به فکر کردن در مورد مدرسه دهانه چرا که بسیاری از مردم مایل به مدرسه دهانه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمانداران. آسوشیتد پرس به دست آمده صوتی ضبط تماس.

در ضمن سی دی سی شد و شروع به انتشار بیشتر دستورالعمل های دقیق در مورد بازگشایی مدارس, رستوران ها و دیگر موسسات. پیش نویس دستورالعمل های ارسال شده توسط CDC به واشنگتن شامل یک لیست طولانی از توصیه های سازمان به عنوان آنها شروع به بازگشایی مانند بسته شدن در اتاق استراحت در دفاتر فاصله میز شش فوت از هم جدا در مدارس و با استفاده از بشقاب یکبار مصرف در رستوران ها و منوها. پیش نویس راهنمایی های به دست آمده توسط آسوشیتدپرس از فدرال رسمی بود که مجاز به انتشار آن است.

برخی از ایالت ها شروع کرده اند به سهولت بسته شدن سفارشات و تهمت است که انتظار می رود به صرف چند روز آینده تاکید بر تلاشهای دولت خود برای کمک به کسب و کار و کارکنان. مشاوران رئيس جمهور گفت: امر برگزاری مکرر میزگردها با مدیران و صاحبان کسب و کار و بهره مند از تریلیون ها دلار در فدرال در حال حاضر کمک های تصویب شده توسط کنگره و شروع به طرح آنچه که او امیدوار است برای دیدن در یک بهبودی اضافی بسته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین در سمت چپ خانه سفید پیچیده یک ماه پیش و طرح های کشیده شده تا برای مدت محدود برنامه سفر ظرف چند هفته آینده دستیاران گفت. این امر می تواند نمادین نشان می دهد که ملت آغاز به بازگشایی شده است.

تغییر به سمت اقتصاد می آید در رابطه با آنچه که کاخ سفید می بیند به عنوان نشانه های دلگرم کننده در سراسر کشور با سرعت از عفونت های جدید در ایجاد ثبات و مرگ و میر رو به کاهش است.

هنوز هم کارشناسان پزشکی هشدار می دهند که این ویروس را ادامه خواهد داد به امد و شد زیاد این کشور حداقل تا یک واکسن توسعه یافته است. و آنها می گویند خطر شدید موج دوم بالا است اگر اجتماعی فاصله اقدامات آرام سرعت بیش از حد و یا اگر تست و تماس با ردیابی طرح نیست, توسعه قبل از مردم به حالت عادی بازگشت رفتارها.

___

Lemire گزارش از نیویورک است. آسوشیتد پرس نویسندگان میشل اسمیت در پراویدنس, R. I. مایک Stobbe در نیویورک, Darlene Superville در واشنگتن و آلن Suderman در Richmond, Va., کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن