مغلوب ساختن پیشی جستن به راه اندازی مجدد تظاهرات سیاسی در این ماه با وجود بیماری همه گیر کوروناویروس

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت صحبت می کند به مطبوعات در جنوب چمن کاخ سفید. الکس ونگ/گتی ایماژ

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند به مطبوعات در جنوب چمن کاخ سفید. الکس ونگ/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس ونگ/گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در این ماه آغاز خواهد شد و هدف قرار دادن جاده یک بار دیگر به زمین خود را برای انتخاب مجدد در سال 2020 کاخ سفید با وجود مرگبار بیماری همه گیر کوروناویروس که همچنان به انتقام ویران کردن در زندگی و معیشت خانوارها در سراسر کشور است.

"آمریکایی ها آماده برای رفتن به عقب برای اقدام و پس رئيس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. بزرگ آمریکایی باز گشت و در تظاهرات فوق العاده ای خواهد بود. شما دوباره دیدن این نوع از جمعیت و شور و شوق است که خواب آلود جو بایدن تنها می تواند خواب" مدیر کمپین براد Parscale گفت: در یک بیانیه ارائه شده به NPR.

مغلوب ساختن پیشی جستن تنظیم شده است برای حضور در یک فرد جمع آوری کمک برای اولین بار پس از همه گیر محدودیت رفت و به جای در دالاس در روز پنج شنبه.

این خبر که رئیس جمهور آغاز خواهد شد برگزاری تظاهرات در دو هفته آینده برای اولین بار در گزارش سیاسی روز دوشنبه. سیاسی گزارش که کمپین را تایید می کند به طور دقیق نیز گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران سیاسی هنوز تعیین که در آن به برگزاری تظاهرات و چه پروتکل های ایمنی به در محل قرار داده.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین نه اظهار نظر در مورد جزئیات پروتکل های ایمنی از جمله این که آیا ماسک و متوسط چک خواهد بود موظف به ورود. اما در خط با رئیس جمهور مستند میل برای مارک کالا "را در امریکا بزرگ دوباره" ماسک ها امکان به عنوان شناور توسط Parscale در یک صدای جیر جیر در ماه گذشته.

رئیس جمهور ساخته شده است که هیچ راز بی قراری او احساس در اجرایی عمارت پس از شروع coronavirus بحران است.

در یک رویداد ماه گذشته در میشیگان — یکی از تعداد انگشت شماری از گردش کاخ سفید مرتب به علامت نرم مجلس از رئيس جمهور در برنامه سفر — مغلوب ساختن پیشی جستن ابراز تحقیر در ایده برگزاری اجتماعی فاصله تظاهرات با اجباری خالی صندلی و گفت: برنامه ریزی برای برگزاری بزرگ, هوای آزاد, تظاهرات در کشورهای مانند گرجستان و یا فلوریدا — "هر کس باز می شود تا برای اولین بار."

"پس از به روز من آمد پایین پله برقی با ما آینده بانوی اول ما تا به حال هرگز یک صندلی خالی. شما می دانید که. و ما می خواهم که هزاران نفر از مردم ما دور فرستاده. و من فکر می کنم در حال حاضر تقاضا از آنچه که ما می بینیم بیشتر از همیشه قبل از. ما در حال رفتن به رفتن به برخی از کشورهای خاص که در آن ما قادر به نگاه من نمی خواهم به یک ورزشگاه که در آن شما قرار است به یک فرد و سپس هفت صندلی های خالی و پس از آن شخص دیگری است. بنابراین ما ممکن است انجام برخی از بیرون از آنهایی که" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ماه گذشته.

"تقاضا شده است باور نکردنی به رفتن با تظاهرات. من فقط شنیدن موسیقی در پس زمینه. من می گویم ما تا به حال تظاهرات مثل هیچ کس تا به حال بود و ما خیلی دوست دارم به عقب بر گردیم به آن است."

تهمت نیز تا به حال یک مرافعه با شهر شارلوت و فرماندار کارولینای شمالی که در طی آن او را تهدید به حرکت کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه پس از مقامات محلی حاضر اجازه می دهد تا بسته بندی شده عرصه است.

عمومی کارشناسان همچنان هشدار می دهند در برابر اجتماعات بزرگ از مردم حتی به عنوان کشور آغاز شده است در چند هفته گذشته به بازگشایی اقتصاد است. Coronavirus بحران در حال حاضر به کشته شدن بیش از 100 ، 000 نفر در ایالات متحده آمریکا — بالاترین تعداد مرگ و میر از هر کشور در جهان است.

در فاز اول بازگشایی در کاخ سفید خود دستورالعمل تجمع بیش از 10 نفر باید اجتناب شود. در فاز دو جماعت باید نگه داشته شود به بیش از 50 نفر است.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن تهمت رقیب در Nov. 3 انتخابات ریاست جمهوری خود را سپری کرده است و از چند ماه گذشته در انزوا در خانه اش در ایالت دلاور. او را ترک کرده است برای چند ظواهر برگزار شد و تعدادی از مجازی حوادث و جمع آوری اعانه و ارائه شده به بحث تهمت یا در شخص و یا از راه دور.

تامارا کیت کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن