مغلوب ساختن پیشی جستن به طور خلاصه دون ماسک صورت در فورد گیاه به دور از رسانه ها مشاهده

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت دارای یک ماسک به عنوان او صحبت می کند در طول یک تور از فورد Raws

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت دارای یک ماسک به عنوان او صحبت می کند در طول یک تور از فورد Rawsonville گیاه در میشیگان, Mich., پنج شنبه. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه به طور خلاصه عینک محافظ و ماسک صورت در طول سفر خود به شرکت فورد موتور گیاه — دور از خبرنگاران نظر — پس از stoking نگرانی برای مقاومت خود را به پوشیدن کارشناس-توصیه می شود دنده.

مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید Rawsonville, Mich., فورد گیاه است که دوباره با هدف ایجاد تجهیزات پزشکی در میان coronavirus بحران است. خبرنگاران سفر با رئیس جمهور که نمی شد با او برای کل تور از او خواست اگر او عینک یک ماسک. مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد: "من تا به حال یک روز قبل از من به تن یکی در این منطقه است. من نمی خواهم به را فشار دهید لذت بردن از دیدن آن است." او گفت: او همچنین عینک گوگل.

پرسید که چرا او با پوشیدن ماسک در مقابل مطبوعات و نمایندگان از فورد قبل از ساخت بیانات در کارخانه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "در این منطقه ... لازم نیست اینجا همه تست شده و من تست شده."

شرکت فورد در بیانیه ای گفت که رئیس بیل فورد بود "تشویق رئیس جمهور تهمت به پوشیدن ماسک هنگامی که او وارد است. او عینک یک ماسک در هنگام مشاهده خصوصی از سه فورد GTs از بیش از سال است. رئیس جمهور بعد از حذف ماسک باقی مانده از این دیدار است."

مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان خود را در دفاع از خود امتناع از پوشیدن یک ماسک با این استدلال که چون رئیس جمهور و حلقه درونی خود را به طور معمول آزمایش برای coronavirus او نیاز به پوشیدن ماسک.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند افراد در فصل گرم اتصالات پارچه ماسک در تنظیمات عمومی برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus از ماسک پوشیدن فرد به دیگران است.

بعد از پنج مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد او را سفارش پرچم در تمام ساختمان های فدرال به پرواز نیمه افراشته برای سه روز آینده به افتخار کسانی که فوت کرده اند از coronavirus.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب