FDA کمیسر وارد Self-قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر FDA کمیسر Stephen هان تصمیم به خود قرنطینه است مطابق با دستورالعمل صادر شده توسط

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

FDA کمیسر Stephen هان تصمیم به خود قرنطینه است مطابق با دستورالعمل صادر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

این کمیسیون از سازمان غذا و دارو وارد self-قرنطینه به مدت دو هفته پس از آمدن به تماس با کسی که آزمایش مثبت برای coronavirus. استفان هان اعلام کرد تصمیم خود را برای انجام این کار در یک پیام داخلی به کارکنان در روز جمعه با توجه به FDA سخنگو.

هان نه آزمایش مثبت خود را. کمیسر "بلافاصله در زمان تشخیصی تست و آزمایش منفی برای این ویروس گفت:" استفانی Caccomo یک FDA افسر مطبوعات در بیانیه ای به NPR در روز شنبه.

هان تصمیم به خود-قرنطینه — مطابق با دستورالعمل صادر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری — باعث می شود او فقط آخرین عضو از رئیس جمهور تهمت مدار به معرض این ویروس در این هفته است.

معاون رئیس جمهور پنس مطبوعات, منشی, کتی میلر آزمایش مثبت برای این ویروس در روز جمعه — "از آبی" پنس گفت: با هیچ علائم آشکار. او ازدواج کرده به استفان میلر مشاور ارشد مغلوب ساختن پیشی جستن. تشخیص او به دنبال این خبر که آمریکا مشاور نظامی که با این نسخهها کار در کاخ سفید نیز آزمایش مثبت است.

FDA نیست شناسایی این فرد به چه کسی هان در معرض شده بود.

هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و پنس کشیده اند انتقاد برای شکستن با CDC توصیه ها و ظاهر شدن در تنظیمات عمومی به تازگی بدون پوشیدن نوعی از پوشش. در اوایل این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که آزمایش در اطراف کاخ سفید خواهد بود انجام شده روزانه و نه هفتگی و valets کار در اطراف او در حال حاضر خواهد شد نیاز به پوشیدن ماسک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن