برخی از کلیساها ئی برگزاری خدمات با وجود coronavirus stay-at-home سفارشات

این عبادت به انتظارنشسته بودند تا شش فوت از هم جدا در یکشنبه نخل انتظار را به صمیمیت و همدلی در Godspeak Calva

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399

این عبادت به انتظارنشسته بودند تا شش فوت از هم جدا در یکشنبه نخل انتظار را به صمیمیت و همدلی در Godspeak Calvary Chapel در هزار اوکس. ده نفر اجازه داده شد در داخل در یک زمان با کسی پاشش صندلی با مواد ضد عفونی کننده پس از هر بار استفاده.

در پایان روز صدها نفر از مردم تا به حال حدودا از طریق.

520393-ME-0405-godspeak-calvary-07-CMC.jpg

تمرین های اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک و دستکش و افراد منتظر در صف را به صمیمیت و همدلی در Godspeak Calvary Chapel در هزار اوکس.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

نزدیک در پارکینگ کلیسا معترضان صف اتومبیل های خود و honked خود را شاخ میزنند که کلیسا خواهد تا با گستاخی دست انداختن stay-at-home سفارشات از شهرستان ونتورا و دولت در محل قرار داده برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس.

تبلیغات

نبود یک تصمیم کشیش راب McCoy در به آرامی در زمان. در شب شنبه او استعفا داد و موقعیت خود را در هزار اوکس شورای شهر گفت که او برنامه ریزی شده به نقض دستورات است که خیال کلیساهای غیر ضروری.

520393-ME-0405-godspeak-calvary-13-CMC.jpg

راب McCoy در پاستور از Godspeak سواره نظام نمازخانه به تازگی استعفا از هزار اوکس شورای شهر گفت که او برنامه ریزی شده به نقض دستورات است که اعلام کلیساهای غیر ضروری.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

"به عنوان یک انتخاب رسمی من در جنگ و در نتیجه باید مناقصه استعفای من از شورای," او نوشت: در نامه ای به دست آمده توسط این زمان. "من هیچ تمایلی به قرار دادن جامعه ما در معرض خطر و نمی خواهد. ... با این حال این را به تصویر کشیده است لطفا می دانم که من موظف به انجام این کار است."

به عنوان رمان coronavirus همچنان به گسترش شبان مانند McCoy باید شورش علیه stay-at-home سفارشات ایجاد حفره عمومی نگرانی های بهداشتی در برابر ادعای آزادی مذهبی.

و خانه از عبادت در حال حاضر ثابت می شود مهمان نواز زمینه برای پرورش این ویروس که از پنج شنبه تا به حال کشته شدن حداقل 347 ساکنان کالیفرنیا. Bethany اسلاوی تبلیغی کلیسا در ساکرامنتو حومه رانچو کوردووا شد کانون شیوع زمانی که بیش از شش ده از اعضای آن آزمایش مثبت برای COVID-19.

کلیسای پنطیکاستی متوقف برگزاری اجتماعات بزرگ در مارس 18, با توجه به وب سایت خود را. اما مقامات بهداشت عمومی در هفته گذشته نگران است که اعضای کلیسا بودند هنوز جلسه ای در خانه های خصوصی برای انجام خدمات.

تبلیغات

520393-ME-0405-godspeak-calvary-11-CMC.jpg

حدود 20 نفر از جمله کاترین Saillant سمت چپ اعتراض خارج Godspeak Calvary Chapel در مخالفت با ربان داده شده در داخل.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

"این ظالمانه است که این اتفاق می افتد," گفت: دکتر پیتر Beilenson the Sacramento County بهداشت عمومی مدیر. "بدیهی است که آزادی دین اما هنگامی که آن را تحت تأثیر بهداشت عمومی به عنوان این است که ما باید برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله."

در نامه استعفای خود را McCoy در مفصل کلیسا در تلاش برای نگه داشتن اعضای خود را امن است. هر چند کلیسا می تواند صندلی 400 مردم عبادت است که آرزو را به همدلی در روز یکشنبه بعد از ظهر خواهد چرخه را از طریق 10 در یک زمان بیش از دو ساعت پس از صبح livestreamed خدمات.

کسانی که نمی خواهید به گام در داخل کلیسا سوار در پشت آن به صمیمیت و همدلی. جوانان مدیر الیاس Swartz, 22, خدمت پلاستیک فنجان شراب و نان از یک صفحه چوبی متصل به یک قطب طولانی. بعد از هر دیدار او را تمیز کرد و ورق با Clorox پاک کردن. او عینک یک ماسک و دستکش های پلاستیکی.

520393-ME-0405-godspeak-calvary-09-CMC.jpg

الیاس Swartz جوانان مدیر در Godspeak Calvary Chapel ارائه ربانی شراب و نان به عبادت که نمی خواهید برای ورود به کلیسا.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

"آنها با در نظر گرفتن بسیاری از اقدامات احتیاطی برای اطمینان از همه امن بود" گفت: Robyn Freeman, 39, یک توستین ساکن که رفت به صمیمیت و همدلی با مادرش زندگی می کند که در وست لیک ویلج. او گفت: انتقاد از کلیسای غیر ضروری بود و اشاره کرد که علائم وجود دارد در داخل مشاوره عبادت به در آغوش گرفتن و یا لمس یکدیگر.

او سپاسگزار برای این فرصت را به دعا.

"من فقط دعا برای جهان ما فقط این است که این اپیدمی این بیماری همه گیر خواهد بس به زودی," او گفت:.

Noel خطر 63 نشان داد تا برای ابراز نارضایتی خود را با این رویداد که نگران او بود زیرا با حضور اعضای خود و جامعه است.

"آنها در همان فروشگاه ما همان داروخانه بروید به همان ایستگاه های گاز" او گفت:. "این خطر وجود دارد."

تبلیغات

اوکس هزار شهردار Al آدم گفت: جولیا که به خدمت در شورا پس از 2015 شد "صدای قدرت و شفا" پس از تحمل شهرستان back-to-back تراژدی: تیراندازی در مرز نوار و جلو پنجره و Woolsey آتش.

"او به رسمیت می شناسد و این واقعیت که او یک تماس در اینجا است که در تعارض با وظایف خود به عنوان یک عضو شورای شهر, بنابراین به اعتبار خود استعفا داد" آدم اضافه شده است. "من فکر می کنم آن را درست انجام دهد."

عبور از فرهنگ مسیحی مرکز یک کلیسای پروتستان در لودی همچنین ادامه داد: برای برگزاری خدمات با وجود اقامت در خانه سفارشات. کشیش در نظر گرفته شده برای تشکیل پنج شنبه با وجود San Joaquin County مقامات بهداشتی سفارش ساختمان بسته شده است.

"ما در حال رفتن به ملاقات, به عنوان اغلب به عنوان ما می تواند برآورده و ما بر این باور است که این حق است و حفاظت شده توسط 1st اصلاح و باید در نظر گرفته شود ضروری است" کلیسا کشیش جان دانکن گفت: در مصاحبه با فاکس 40 اخبار هفته گذشته است.

اما در یکشنبه دانکن استقبال شد توسط چند افسر پلیس در پارکینگ حدود یک ساعت قبل از او در برنامه ریزی برای برگزاری یک فرد خدمات.

دانکن کلیسا اجاره فضا در بتل باز کردن کتاب مقدس کلیسا که متوقف میزبانی در فرد خدمات 15 مارس. بتل تغییر قفل در ساختمان برای جلوگیری از دانکن و عبادت از ورود لدی پلیس سرهنگ مایکل Manetti گفت: بار.

در مارس 25, Lodi افسران پلیس آمد و به یکی از دانکن شنبه خدمات و گفت: پاستور در مورد شهرستان و دستور دولت در برابر جلسات عمومی.

در پاسخ به کلیسا حفظ یک وکیل از Escondido-بر اساس مرکز ملی قانون و سیاست های محافظه کار مسیحی غیر انتفاعی مرکز قانون.

وکیل Dean R. Broyles با ارسال شش-صفحه بس-و-دست برداشتن نامه به شهرستان لودی (ابهامزدایی) گفت: ماموران حال, "مختل مسالمت آمیز و قانونی خدمات عبادت" و خواستار آن است که این شهر احترام کلیسا 1st اصلاح حقوق.

520393-ME-0405-godspeak-calvary-08-CMC.jpg

مشاهده اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات عبادت در Godspeak Calvary Chapel را صمیمیت و همدلی در داخل کلیسا در یکشنبه نخل.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

"این کلیسا در نظر دارد برای دیدار با این یکشنبه و تمام آینده روزهای چهارشنبه و یکشنبه در آینده" مارس 27 نامه گفت و اشاره کرد که کلیسا به اجرا اجتماعی فاصله اقدامات و خواسته است افراد بیمار و کسانی که با سیستم ایمنی بدن به "ماندن در خانه."

روز جمعه ماموران پلیس ارسال شده اطلاع از شهرستان مقامات بهداشتی در ساختمان کلیسا. در این نامه خطاب به کشیش بتل باز کردن کتاب مقدس کلیسا گفت: عبور از فرهنگ مسیحی مرکز در ادامه به برگزاری خدمات در تاسیسات و دستور داد آن را و پارکینگ خود را بسته است.

تخلف از فرمان اضطراری نامه ای گفت: یک تخطی از قانون مجازات جریمه نقدی و یا زندان.

در مصاحبه ای با بار Broyles گفت که او قصد دارد به ارسال نامه شنبه به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و San Joaquin County مقامات درخواست که آنها دنبال رهبری برخی از کشورهای دیگر اعلام و خانه عبادت به عنوان خدمات ضروری معاف از اقامت در خانه سفارشات.

Broyles گفت که او نیز برنامه ریزی فدرال حقوق مدنی طرح دعوی در دادگاه "بر اساس این واقعیت است که فرماندار و شهرستان در حال نقض مشتری من 1st اصلاح حقوق."

این کلیسا که دارای 60 تا 80 شرکت کنندگان در یکشنبه منظم معتقد است که کتاب مقدس خواستار کلیساها برای دیدار با هم در فرد است. و, یکشنبه, Broyles گفت: هیچ عبادت بدست بیمار است.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که دستورات کتاب مقدس ما را به انجام مانند عشق یک دیگر در خدمت یک دیگر تشویق یکدیگر" Broyles گفت. "و کسانی که دشوار است به انجام اگر نه غیر ممکن است اگر شما با هم."

روز یکشنبه ماموران به صحبت کرد دانکن در پیاده رو به عنوان عبادت در تلاش به جلو و به پارکینگ. دانکن به طور خلاصه صحبت با مردم در هر خودرو و به آنها نسخه چاپی کتاب Manetti گفت.

برای هر کشیش که مسخره اقامت در خانه سفارش شده اند وجود دارد بسیاری از دیگران که سازگار با پخش آنلاين خدمات خود را آنلاین.

رئیس جمهور تهمت توییتی بیش از آخر هفته که او را "تنظیم" یکشنبه برای گوش دادن آنلاین به گرگ لوری جنوب کالیفرنیا megachurch پاستور.

تبلیغات

و پس از او خالی ریورساید پردیس در برداشت یاران مسیحییک کلیسا از 15000 نفر است که به طور معمول شلوغ بود صبح روز یکشنبه لوری فیلم برداری پستال برای "یک مهمان بسیار ویژه به خدمات ما امروز."

"با تشکر از شما برای صحبت کردن در مورد اهمیت کلیسا در کنفرانس مطبوعاتی" لوری گفت: برای مغلوب ساختن پیشی جستن. "من می دانم که شما تا به حال قبلا ذکر شد که در آن شما امید که شاید ما خواهد بود در ملاقات با فرد در عید پاک و متاسفانه که نه کار می کرد. اما نکته شگفت انگیز این است که ما قادر به رسیدن به بسیاری از مردم در حال حاضر آنلاین است."

لوری به نام برای افرادی که به تماشای کلیسای خدمات در خانه با استناد به آیه متی 18:20: "زیرا جایی که دو یا سه نفر از آنها جمع شده بودند كه به نام من وجود دارد و من در میان آنها."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب