مرد به اتهام نما به عنوان سوار-به اشتراک گذاری راننده برای رسیدن زنان به ماشین

یک مرد که می گویند پلیس مطرح شده به عنوان یک سوار-به اشتراک گذاری راننده دستگیر شد هفته گذشته در بیکرزفیلد پس

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398

یک مرد که می گویند پلیس مطرح شده به عنوان یک سوار-به اشتراک گذاری راننده دستگیر شد هفته گذشته در بیکرزفیلد پس از تحقیقات در میزبانی 2018 2019 و 2020.

محققان با بیکرزفیلد اداره پلیس دستگیر Nassef راغب, 48, on Feb. 7 ظن وسیله تکاپو و دزدی و حبس نادرست باتری دزدکی به اقامت و تلاش باتری جنسی.

EQM1P84U8AEZvD9.jpg

پلیس دستگیر Nassef راغب به اتهام وسیله زنان پس از نما به عنوان یک سوار-به اشتراک گذاری راننده.

(Bakersfield اداره پلیس)

جدید ترین اتهام حادثه رخ داده در فوریه.1 با یک گزارش از یک ولگرد در یک محل اقامت در شمال کالیفرنیا. راغب بود شناسایی و به عنوان مظنون به پلیس گفت:.

تبلیغات

راغب گزارش شد به بیکرزفیلد اداره پلیس و Kern County Sheriff را Departmnet در سال 2018 و 2019 زیر دو حادثه که محققان گفت: در حال مرتبط با تازه ترین رویداد. اجرای قانون و شواهد مطرح شده بود که او به عنوان یک سوار-به اشتراک گذاری راننده در تلاش برای رسیدن به ورود زنان به وسیله نقلیه خود را. در حداقل یک مثال مقامات گفت: راغب اقدام به زور بوسه زن پس از رانندگی او را به محل اقامت خود.

راغب نیز گفته شده در حیاط خلوت از همان زن محل اقامت مشابه از طریق ویندوز. در یک حادثه جداگانه در انتخابات گفت: او وارد یکی دیگر از قربانی اقامت از طریق قفل درب.

با توجه به زندان سوابق راغب است که برگزار می شود در $650,000 وثیقه. پلیس در حال درخواست برای کمک در شناسایی هر گونه حوادث مرتبط. هر کسی با اطلاعات خواسته است برای تماس Det. Petris در (661) 326-3554 یا (661) 327-7111.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب