کامیون درایو از طریق فلوریدا معترضان بدون آسیب های جدی

فورت لادردیل فلوریدا. - یک وانت سوار را از طریق جمعیت از معترضان روز شنبه در فلوریدا پایتخت ارسال برخی در حال

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399

فورت لادردیل فلوریدا. - یک وانت سوار را از طریق جمعیت از معترضان روز شنبه در فلوریدا پایتخت ارسال برخی در حال اجرا و فریاد به عنوان وسیله نقلیه متوقف و شروع و در یک نقطه به یک فرد در آن hood, پلیس گفت:.

تصویری را نشان می دهد تالاهاسی معترضان راه رفتن در اطراف کامیون به عنوان آن را متوقف و در نور ترافیک در حالی که برخی از به نظر می رسد به صحبت با راننده. در یک ویدئو یک بطری ظاهرا شکست در برابر بیوه و کامیون و سپس به طور ناگهانی شتاب ضربه زدن چند نفر به طرف اما هیچ آسیب های جدی گزارش شده است.

روز شنبه در اعتراض و خواستار عدالت برای جورج فلوید یکی از چند در فلوریدا و ده ها تن در سراسر کشور. تظاهرکنندگان خشم بیش از فلوید مرگ مواجه خاموش در برابر شدت مسلح افسران در کشورهای دیگر جمعه با برخی از فوق العاده ماشین پلیس غارت کسب و کار و تنظیم آتش سوزی که smouldered از طریق شب.

یک افسر است که دیده می شود در فیلم فشار دادن زانو خود را در Floyd گردن برای چند دقیقه به عنوان فلوید التماس برای تهویه متهم شد جمعه در Floyd مرگ است.

لوکاس فون Hollen آن استاد در دانشگاه ایالتی فلوریدا گفت: شرکت کنندگان شعار میدادند: راهپیمایی و حمل علائم شنبه در نزدیکی ساختمان کاپیتول زمانی که او شنیده مجزا جیغ از ترس. او نگاه کردن از پنجره طبقه دوم ساختمان کار و دیدم کبود وانت.

او گفت: آن را آهسته به عنوان برخی از معترضان کنار رفت در حالی که دیگران در محل باقی مانده است.

"سپس کامیون revved آن موتور ... یک زن و شوهر از مردم رو از راه, اما برخی از افراد نمی, و آن را فقط سوار مستقیما از طریق جمعیت," او گفت:.

شاهدان گفت: یک گروه به دنبال کامیون وادار کردن آن به توقف. تالاهاسی پلیس بلافاصله دست به دستبند, راننده, بسته, پایین خیابان و هدایت معترضان به منطقه دیگر.

پلیس نمی انتشار نام راننده و یا می گویند که آیا او در صورت هر گونه اتهام و گفت: جزئیات خواهد بود فرستاده به دولت وکیل پس از تحقیقات کامل شد.

"این بسیار پر تنش عاطفی زمان در سراسر کشور" رئیس لارنس matt morris در بیانیه ای گفت. "احترام متقابل میان همه ما حیاتی است. این تالاهاسی اداره پلیس با پشتیبانی از خشونت پرهیزی در جمع معترضان و حمایت از حق قانونی خود را به انجام این کار در حالی که ساخت هر تلاش برای حفظ یک محیط امن برای جامعه ما است."

فون Hollen گفت: پلیس در پاسخ به سرعت و کارآمد در نیروی کامل, جدا کردن راننده و معترضان قبل از این وضعیت تشدید می شود اضافه کرد که او احساس "صفر احساس خطر" پس از مصرف به خیابان برای گرفتن یک نگاه اجمالی از نزدیک.

"برخی از مردم حمل علائم منفی در مورد پلیس و پلیس کمک به آنها را به هر حال" او اشاره کرد. "آن طراوت بود و یک یادآوری که آره این خیلی بد در جاهای دیگر اما به نظر نمی رسد که بد نیست در اینجا."

بیشتر در جنوب میامی چه آغاز شده به عنوان یک اعتراض مسالمت آمیز تبدیل خشونت به عنوان یک گروه کوچک آتش به پلیس موبایل باعث پلیس برای مقابله با گاز اشک آور و آتش بازی برای متفرق کردن جمعیت شاهدان گفت. شهردار مجموعه 10 بعد از ظهر حکومت نظامی.

در یک نقطه بین ایالتی 95 بود تعطیل در هر دو جهت به عنوان یک گروه از معترضان ایستاده در بزرگراه شلوغ. میامی-Dade شهردار کارلوس Gimenez هشدار داد در توییتر که بزرگراه اعتراض "ایجاد یک وضعیت خطرناک برای خود و دیگران است. این محل یا راه را برای اعتراض."

ماموران پلیس بعد از استفاده از دوچرخه را به عقب براند به طور فزاینده ای داد و بیداد کن جمعیت پرتاب سنگ.

"آن آغاز شده صلح آمیز و ما فقط راه رفتن در اطراف مناجات مسائل تلاش به همه صدای ما شنیده می شود و هنگامی که ما به اداره پلیس که زمانی که همه چیز شروع به گرفتن کمی داد و بیداد کن" گفت: Savano Wilkerson یک 22 ساله وست پالم بیچ ساکن ،

او با غلبه بر گاز اشک آور همراه با دیگران در اطراف او.

"من تا به حال برای دریافت شیر ریخته در چشم من دو بار به خاطر من بود ضربه با گاز دو بار" او گفت:. "برخی از مردم خارج وجود دارد که چشم سوزش شد مثل من."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پلیس صادر پراکندگی منظور هشدار به معترضان آنها را دستگیر و برای خاطی در صورتی که منطقه را ترک می کنند.

"اگر شما مقاومت در برابر دستگیری شما ممکن است موضوع را به پلیس دیگر که ممکن است شامل استفاده از کمتر کشنده مهمات است که می تواند قابل توجه خطر و یا آسیب" میامی-Dade پلیس گفت در توییتر.

در تمپا, فلوریدا, معترضان شکست فروشگاه ویندوز و مجموعه پمپ بنزین به آتش کشیده شنبه شب. برخی از شکست را به AT&T در فروشگاه و فروشگاه طلا و جواهر پس از تظاهرات در روز قبل از آن بوده و صلح آمیز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب