دادگاه عالی عمل می کند برای به تعویق انداختن بیشتر مجادلات از مولر گزارش به سقط جنین

بزرگنمایی این تصویر مانوئل Balce Ceneta/AP دیوان عالی ایالات متحده توافق پنج شنبه به شنیدن استد

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
The U.S. Supreme Court
بزرگنمایی این تصویر
مانوئل Balce Ceneta/AP

دیوان عالی ایالات متحده توافق پنج شنبه به شنیدن استدلال این سقوط در یک مورد که در چاله مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در مقابل کمیته قضایی مجلس و تلاش خود را برای دیدن redacted بخش از گزارش در روسیه دخالت آماده ویژه دادستان رابرت مولر. تصمیم قابل توجهی به آمریکا' تلاش برای دیدن مواد قبل از انتخابات ماه نوامبر.

ایالات متحده در دادگاه تجدید نظر برای ناحیه کلمبیا قبلا حکم داد که کمیته قضایی مجلس عنوان شد برای دیدن معمولا راز هیئت منصفه مواد که redacted با مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری از مولر گزارش هنگامی که آن را تحویل کمیته.

به درخواست وزارت دادگستری دادگاه عالی به طور موقت مسدود پایین تر حکم دادگاه از رفتن به اثر. و در حال حاضر دادگاه موافقت کرده است به شنیدن در مورد این سقوط با یک تصمیم تقریبا قطعی به آمده پس از انتخابات.

خانه به دادگاه رفت و یک سال پیش به هیئت منصفه مواد قبل از رسمی آغاز استیضاح. اخیرا خانه وکیل داگلاس نامه گفت: قضات که پرس و جو نیست پایان با رئیس جمهور را استیضاح توسط مجلس و تبرئه توسط سنا در ماه فوریه است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اما معتقد است که این تحقیقات به پایان رسید و با تبرئه و خانه در نتیجه بدون نیاز به مواد.

در یک بیانیه قضایی مجلس رئیس کمیته Jerrold Nadler, D -, n. y., ابراز ناامیدی از این تصمیم دادگاه عالی اجازه می دهد تا رئیس جمهور تهمت و دادستان کل ویلیام Barr به "اجرا ساعت در تمام پاسخگویی."

"در هر دولت قبل از این یکی" Nadler مشاهده شده وزارت دادگستری "به همکاری با قوه قضائیه کمیته درخواست برای هیئت منصفه در مواد مربوط به تحقیقات impeachable جرائم." مغلوب ساختن پیشی جستن و بر او گفت: "شکست از آن عمل است."

"در حالی که من مطمئن هستم خود استدلال حقوقی با شکست مواجه خواهد شد" او به این نتیجه "آن است که در حال حاضر همه مهم تر برای مردم آمریکا به برگزاری جمهور پاسخگو در صندوق های رای در ماه نوامبر است."

از دیگر موارد بحث برانگیز

دادگاه اقدام یکی از چندین روز پنج شنبه که اساسا پا زدن می تواند به پایین جاده در موارد مربوط به بحث افراد است.

تنها چند روز پس از اعتصاب یک, لوئیزیانا, سقط جنین, قانون, دادگاه, کاهش یافته است را به ایندیانا قانون امضا شده توسط رژیم صهیونیستی است. مایک پنس که تحمیل انواع محدودیت در سقط جنین از جمله نیاز به سونوگرافی آزمون و 18 ساعت مدت زمان انتظار قبل از سقط جنین.

هفتم مدار دادگاه تجدید نظر مسدود و محدودیت های اعمال شده از رفتن به اثر اما قضات دستور پایین قضات دادگاه برای تجدید نظر در تصمیم خود در دیوان عالی آمریکا سقط جنین تصمیم گیری در اوایل این هفته. دادگاه می تواند به سادگی تبدیل به کنار ایندیانا مورد بنابراین منظور نشان می دهد که قاضی جان رابرتز که در این هفته, بازیگران پنجمین قاطع رای به ابطال یک لوئیزیانا, سقط جنین, قانون ممکن است به خوبی آماده پذیرش انواع دیگر از محدودیت های, به عنوان او به نظر می رسید که نشان می دهد در انفرادی خود را به نظر در روز دوشنبه.

در نهایت در روز پنج شنبه دادگاه عالی حاضر به تسریع در یک دادخواست است که باید اجازه داد که قضات به شنیدن استدلال و قاعده قبل از انتخابات نوامبر در یک طومار از تگزاس از حزب دموکرات و تگزاس رای دهندگان که می خواهند همه ثبت نام رای دهندگان در این ایالت قادر به رای دادن از طریق پست. یک منطقه فدرال قاضی دادگاه در تگزاس دستور داده بود به دولت اجازه می دهد تا ایمیل-در رای گیری برای تمام رای دهندگان واجد شرایط اما این قضاوت بود, خواهد, مدار پنجم دادگاه تجدید نظر. قضات امتناع به در نظر گرفتن سرعت خود را بررسی روند بدان معنی است که حتی اگر آنها تصمیم به نقد و بررسی پنجمین مدار حاکم در پاییز, آن را تقریبا به طور قطع نمی توان در زمان برای سال 2020 چرخه انتخابات.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب