برزیل سفیر آمریکا سفر بان کی مون درد نکنه روابط

واشنگتن - برزیل دیپلمات ارشد در واشنگتن دست تکان داد کنار پیشنهادات که روابط با آمریکا صدمه شده اند با ممنوعیت

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399

واشنگتن - برزیل دیپلمات ارشد در واشنگتن دست تکان داد کنار پیشنهادات که روابط با آمریکا صدمه شده اند با ممنوعیت سفر در کشور صورت گرفت که از اثر چهار شنبه و ابراز قدردانی برای هشدار پیش از اندازه گیری.

کاردار'Áffaires نستور فورستر در مصاحبه ای گفت که ممنوعیت ورود خارجی ها از برزیل نبود یک شکست "در هر شکل و فرم. این یک اقدام بهداشت عمومی محدود به آن منطقه است."

او گفت که دولت رییس جمهور Jair Bolsonaro سپاسگزار است که آمریکا به آن هشدار پیش از این اقدام به عنوان "هدیه" برای کمک به مقابله با COVID-19 همه گیر از جمله 1,000 هواکش برای برزیل وزارت بهداشت و درمان و 7 میلیون دلار کمک مالی برای کمک به مبارزه با COVID-19.

"ما بسیار سپاسگزار از این واقعیت است که شما می دانید وجود دارد برخی از مشاوره قبل از زمانی که رئیس جمهور تصمیم به رفتن به جلو با این اندازه گیری" فورستر گفت: در یک تماس تصویری از خانه واشنگتن در روز سه شنبه.

Bolsonaro که بارها و بارها به نام COVID-19 "کمی آنفولانزا" حتی به عنوان جان هزاران نفر بودند از دست داده است صریح تحسین رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و نوشته شده است فیلم ها به رسانه های اجتماعی خود را مشاهده تهمت صحبت می کنند و در طول.

او در آخرین ملاقات مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه مارس در Mar-a-لاگو باشگاه. یک مقام ارشد برزیل رسمی وجود تست مثبت برای coronavirus به زودی پس از این هیئت بازگشت به برزیل, مارک اولین بار کسی شناخته شده به این ویروس در مجاورت نزدیک به مغلوب ساختن پیشی جستن. متعدد دیگر برزیلی در حضور و غیاب — از جمله Forster — بعد از تست مثبت است.

برزیل با جمعیت حدود 210 میلیون نفر از مردم این کشور آمریکای لاتین سخت ترین ضربه از coronavirus با بیش از 24 ، 000 مرگ و میر و تقریبا 400,000 موارد تایید شده. کارشناسان می گویند که این ارقام به طور قابل توجهی دست کم گرفت با توجه به ناکافی تست.

قبل از برزیل مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر ممنوع برخی از مسافران از چین و اروپا و انگلستان و ایرلند و به میزان کمتر در ایران.

Bolsonaro اصرار مردم باید از سرگیری زندگی عادی خود با این استدلال که یک فاجعه اقتصادی خواهد بود کشنده تر از ویروس. و فورستر مورد مناقشه و نقد است که دولت قادر به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آن.

"دولت برزیل به رهبری رئیس جمهور Bolsonaro شده است بسیار جدی در مبارزه با این بیماری در تمام جبهه ها از ابتدا," او گفت: "بسیار از اجرای اقدامات مبتنی بر دوش دولت برنداشته است." Bolsonaro است feuded با بسیاری از کسانی که فرمانداران در طول اقامت خود را در خانه ،

سازمان بهداشت جهانی است مدیر اجرایی مایک رایان گفت: این هفته در برزیل "شدید" نرخ انتقال نیاز به برخی از ماندن در خانه توصیه هایی در محل باقی می ماند بدون در نظر گرفتن آسیب های اقتصادی اجرا می شود که در برابر Bolsonaro اظهار داشت آرزوها. فورستر گفت: Bolsonaro اقدامات بود "کمی متفاوت است."

"ما نمی one-size-fits-all راه برای مبارزه با این بیماری همه گیر" او گفت:. "برزیل بزرگتر از 48 به هم پیوسته ایالات متحده است. این یک کشور بزرگ با نابرابری های منطقه ای."

"شما نمی توانید یک دستور خاص و می گویند شما می دانید اجازه قفل کردن کشور و فراموش نکنید که عواقب," او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

و او گفت: او تراست ایالات متحده ممنوعیت از مسافران برزیل خواهد بود به طور موقت حتی به عنوان کشور تلفات همچنان رو به صعود است.

"این خواهد بود که از رده خارج. از آن خواهد شد پس از سرکوب شماره اجازه می دهد," او گفت:. "و ما امیدواریم که این خواهد بود که به زودی." ___ Savarese گزارش از سائو پائولو



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب