مکزیک جمهور سیاهی بازگشایی با این کشور عمدتا در Coronavirus منطقه قرمز

بزرگنمایی این تصویر مسافران منتظر به هیئت مدیره اتوبوس در شهر مکزیک در روز دوشنبه. فرناندو للنو/AP

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسافران منتظر به هیئت مدیره اتوبوس در شهر مکزیک در روز دوشنبه. فرناندو للنو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرناندو للنو/AP

مکزیک را به دولت اعلام کرده است که در سراسر کشور بلند کردن اجسام از coronavirus اجتماعی فاصله اقدامات — به استثنای مناطق مشخص شده به عنوان مناطق قرمز. ساخت اعلام عملا بی معنی یک دولت در نقشه نشان می دهد نزدیک به کل کشور با رنگ قرمز مشخص شده.

آن را فقط به عنوان مثال اخیر از گیج کننده پیام از رئیس جمهور بود که دیر به اذعان جدیت coronavirus تهدید. در حالی که رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador مشتاق به کشور بازگشت به کار موارد در حال افزایش است. مکزیک در حال حاضر ثبت هفتم-بیشترین تعداد COVID-19 مرگ و میر در جهان, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز ردیاب با نزدیک به 10 ، 000 ویروس های مربوط به مرگ و میر و تقریبا 100,000 موارد تایید شده. تست در کشور کم است و مقامات بهداشت اذعان کرد که این شماره ها به احتمال زیاد بسیار بالاتر است.

لوپز Obrador به عنوان ویروس شیوع و انتقاد کرده است stay-at-home سفارشات برای آسیب رساندن به اقتصاد است.

این هفته رئیس جمهور از سر گرفته و سفر در سراسر کشور در روز دوشنبه در بازدید از شهر رفت و آمد مکرر از کانکون است که ضربه سخت عدم گردشگری.

فرماندار Quintana Roo دولت که در آن کانکون, Tulum و دیگر نقاط محبوب قرار دارد می گوید: دولت باز خواهد شد تا گردشگران در هفته آینده.

رئیس جمهور سوار 1,000 مایل سفر از شهر مکزیک به Yucatán شبه جزیره در جنوب شرقی مکزیک امید بستن به پرواز خطوط هوایی تجاری به عنوان یکی از شخصی احتیاطی او وعده داده شده را در برابر ویروس.

او در منطقه به مشتری جلب کردن زیرساخت های پروژه قطار تولیدی صنعتی مایان فولاد. راه آهن حمل خواهد شد گردشگران در اطراف Yucatán و دیگر مناطق فقیر از جنوب به ایجاد فرصت های جدید اقتصادی و تا 80,000 شغل با توجه به رئیس جمهور.

او به خبرنگاران گفت: خبر خوب وجود دارد در مکزیک اقتصادی افق با اشاره به افزایش اندک قیمت نفت شده اند که کم و تقویت پزوی است که از سقوط در برابر دلار پس از وقوع.

اگر تسهیلات منجر به افزایش coronavirus مورد او گفت: او آماده است تا بار دیگر تعطیل فعالیت است. اما هر گونه اقدامات جدید خواهد بود توصیه و هرگز انجام شده توسط نیروی او اضافه شده است.

در Mexico City شهری است که سخت ترین ضربه از شیوع آن مشخص نیست زمانی که اجتماعی فاصله قوانین برداشته خواهد شد. شهردار کلودیا Sheinbaum است اصرار ساکنان باقی می ماند در داخل خانه و تنها زمانی که کاملا ضروری است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن