با Postmortem, تست, 'آخرین پاسخ' روشن همه گیر را گسترش

بزرگنمایی این تصویر بازرسان پزشکی و خو یش آخرین توقف برای بررسی غیر منتظره مرگ و میر از جمله کسانی ک

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

بازرسان پزشکی و خو یش آخرین توقف برای بررسی غیر منتظره مرگ و میر از جمله کسانی که ممکن است در اثر COVID-19. در آوریل Cook County, معاینات پزشکی افتتاح خروش مرکز رسیدگی به سرریز از منطقه شیکاگو بیمارستان morgues. چارلز رکس Arbogast/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلز رکس Arbogast/AP

به عنوان coronavirus همه گیر باز شدن همه چشم شده اند در کارگران پزشکی و بهداشت عمومی بیماری کارآگاهان مبارزه در خط مقدم ― و گاهی اوقات از دست دادن زندگی خود را به ارمغان بیاورد coronavirus تحت کنترل است.

اما به عنوان تلاش برای آزمایش coronavirus و ردیابی موارد ادامه دارد بازرسان پزشکی و خو یش بازی حیاتی — اگر اغلب گمنام ― نقش. این "آخرین پاسخ" به طور معمول به نام در به منظور بررسی و تعیین علل مرگ و میر هستند که غیر منتظره و یا غیر طبیعی از جمله مرگ و میر رخ می دهد که در خانه است.

در روزهای اولیه از شیوع کمبود آزمون اغلب مانع تلاش های خود را. در حال حاضر که تجهیزات به تدریج می شود بیشتر به طور گسترده ای در دسترس این حرفه ممکن است قادر به پر کردن پاسخ در مورد چگونه مردم را کشته و اگر این مرگ و میر مربوط به coronavirus. و این تایید موارد نیز می تواند کمک به محققان ردیابی تماس های که ممکن است آلوده.

این تغییرات اتفاق نمی افتد در یک بار و یا به صورت یکنواخت در سراسر کشور, کارشناسان پیش بینی می کنند. علاوه بر این افزایش در postmortem تست است که به احتمال زیاد برای قرار دادن خو یش و محققین پزشکی در وسط یک بحث گرم کردن در مورد تعداد واقعی از COVID-19 تلفات.

تعیین که چگونه بسیاری از مردم به این ویروس کشته شده است مداوم استخوان مشاجره. برخی از مدافعان مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پاسخ اتهام که مرگ را تخمین می زند در حال متورم اغلب به دلیل آنها عبارتند از افرادی که تصور می کرده اند از این بیماری و نه تست شده برای آن است. دولت منتقدان شمارنده است که هرج و مرج اجرای آزمایش و درمان منجر به هزاران نیازی مرگ و میر است که نمایندگی رسمی مرگ و میر.

حتی در حال حاضر ماه پس از ظهور COVID-19 در ایالات متحده در دسترس بودن کیت تست و آزمایش مواد مانند سواب بینی باقی می ماند ناکافی در بسیاری از مکان ها. کارشناسان بهداشت عمومی معتقدند که گسترده مبتنی بر تست بسیار مهم برای مردم با خیال راحت از ظهور مستند و برای کسب و کار و نهادهای دیگر با خیال راحت به بازگشایی شده است.

"برخی از محلات در حال اولویت بندی تست افراد بیمار بیش از مردم مرده است و این احتمالا یک تصمیم خوب اگر آنها را محدود تست در دسترس می گوید:" دکتر سالی ایکن های معاینات پزشکی برای Spokane County, واشنگتن, که همچنین رئیس جمهور از انجمن ملی از محققین پزشکی.

به عنوان در دسترس را افزایش می دهد اما پله تا مرگ COVID-19 تست می تواند کشف سرنخ های مهم در مورد گسترش ویروس کارشناسان می گویند.

در طول همه گیر بسیاری از افراد بیمار باید در خانه ماند و مرگ او وجود دارد و نه به دنبال کمک در بيمارستان ضعف با کروناویروس بیماران.

در ماه آوریل در شهر نیویورک به عنوان مثال یک گزارش 200 ساکنان درگذشت در خانه هر روز در مقایسه با 20 جمله مرگ و میر قبل از همه گیر یک سخنگوی این شهر معاینات پزشکی گفت WNYC محلی عمومی ایستگاه های رادیویی.

آزمون نمی شد ممکن است در بسیاری از این موارد. اما با تست های بیشتر این موارد در حال حاضر گرفتن توجه.

"بسیاری از آنهایی را که ما تست هستند افرادی که می میرند در خانه می گوید:" Gary وات پزشکی قانونی در Richland County, S. C. که رئيس جمهور از انجمن بین المللی خو یش و بازرسان پزشکی.

اگر خانواده یا دوستان می گویند که کسی تا به حال نشانه های سازگار با COVID-19, دفتر پزشکی قانونی به طور معمول انجام یک بینی گرد و خاک برای آزمایش ویروس, او می گوید. اگر این تست مثبت است و می تواند به تعیین علت مرگ بدون کالبد شکافی یک را به طور کلی انجام نمی شود.

خو یش و بازرسان پزشکی مسئولیت مشابه اما پیشینه خود اغلب متفاوت است. خو یش معمولا مقامات منتخب که ممکن است یا ممکن است یک مدرک پزشکی. بازرسان پزشکی به طور معمول پزشکان و ممکن است یک تخصص در پزشکی قانونی پاتولوژی.

مانند وات دکتر کنت Harshbarger به پزشکی قانونی برای Montgomery County, Ohio که شامل شهر دیتون می گوید: دفتر او در حال حاضر به اندازه کافی آزمایش برای تعیین اگر COVID-19 درگیر شد در گمان مرگ و میر بر خلاف طول همه گیر را در اوایل روز است.

با بیشتر postmortem, تست "شما می توانید انجام دهید بهتر است تماس, ردیابی," او می گوید.

چند بازرسان پزشکی و خو یش در حال حاضر پله تا تست به طور قابل توجهی انجام آزمون در تمام بدن است که در آورده می گوید: ایکن.

"آنها تعجب در برخی از افرادی که مثبت" از جمله خودکشی و تصادفات او می گوید:.

یکی از دلایل افزایش تست است برای حفاظت از کارکنان که در حال دست زدن به بدن می گوید: دکتر جودی Melinek یک آسیب شناس پزشکی قانونی در منطقه سان فرانسیسکو و مدیر عامل شرکت PathologyExpert.

اگر بدن در سردخانه مثبت است برای COVID-19 "شما می خواهید برای جلوگیری از انجام کالبد شکافی مگر اینکه مطلقا لازم است" Melinek می گوید: به دلیل خطر در معرض تبدیل شدن به ویروس از طریق aerosolized ذرات یا خون. به علاوه او با اشاره به ایمنی و بهداشت شغلی دولت توصیه می کند در برابر انجام کالبد شکافی در COVID-19 مرگ و میر.

حتی اگر خو یش و بازرسان پزشکی انجام نمی دهد و گسترده بینی-گرد و خاک تست در به تازگی مرحوم, آنها می توانند با ارائه اطلاعات حیاتی به بعد در برخی از توجه داشته باشید.

این استاندارد عمل به گرفتن نمونه خون از بیماران که در حال ارسال به سردخانه و خو یش و بازرسان پزشکی به طور معمول نگه داشتن نمونه خون در دست تا یک سال. تست آن نمونه خون برای آنتی بادی به کروناویروس که نشان می دهد قبل از عفونت می تواند به کارشناسان بهداشت عمومی واضح تر حس از زمانی که ویروس وارد شده در ایالات متحده و میزان گسترش آن.

آن را نمی خواهد شناسایی هر تشخیص عفونت از آنتی بادی را نشان نمی دهد تا زمانی که یک تا سه هفته بعد از عفونت رخ می دهد, با توجه به مراکز فدرال کنترل و پیشگیری از بیماری. مردم ممکن است به مرگ قبل از آن. هنوز postmortem تست آنتی بادی می تواند با ارائه اطلاعات مفید ،

"اگر ما می تواند به شکل از زمانی که [ویروس] وارد ایالات متحده, ما می تواند به شکل بسیار بیشتری در مورد اینکه چگونه این ویروس از طریق آمد و شد غیر قابل تشخیص" Melinek می گوید.

رفتن به جلو به عنوان کارشناسان بهداشت عمومی و سیاستمداران تامل تصمیم گیری در مورد بازگشایی این کشور برای کسب و کار و امکان ظهور مجدد این ویروس بیشتر بتن اطلاعات موجود بهتر است کارشناسان می گویند.

"Postmortem تست مفید و مهم است که آن را متعادل کننده شده توسط لجستیکی امکان انجام آن می گوید:" لورنا Thorpe استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه نیویورک گراسمن دانشکده پزشکی. "وقتی سیاست وارد این فضا آن را به خوبی به موارد تایید شده به طوری که آن را نمی توان نقد."

قیصر سلامت نیوز (KHN غیر انتفاعی, اخبار, خدمات پوشش مسائل مربوط به سلامت. این یک سرمقاله مستقل برنامه از قیصر بنیاد خانواده است که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن