خانه قضائیه صندلی می گوید Barr باید استیضاح اما نمی توان

بزرگنمایی این تصویر جری Nadler, D-n. y. گفت: سی ان ان ایران به رهبری سنا را جلوگیری از هر گونه استیض

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جری Nadler, D-n. y. گفت: سی ان ان ایران به رهبری سنا را جلوگیری از هر گونه استیضاح تلاش در برابر دادستان کل ویلیام Barr. صخره اوون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
صخره اوون/AP

رئیس کمیته قضایی مجلس می گوید او معتقد است دادستان کل ویلیام Barr باید استیضاح اما اذعان روز یکشنبه که هر گونه تلاش بيهوده خواهد بود و در حزب جمهوری خواه کنترل مجلس سنا.

"من فکر نمی کنم تماس خود را برای استیضاح زودرس بیش از هر تماس برای رئیس جمهور را استیضاح شد زودرس, اما آنها اتلاف وقت در این نقطه" گفت: Rep. جری Nadler (D-n. y.) در مصاحبه با سی ان ان.

Nadler به نام سنا "فاسد" برای آن تصمیم به تبرئه رئیس جمهور در اوایل سال جاری در دو مقاله از استیضاح.

نظرات خود را به دنبال بحث برانگیز شلیک در شنبه جفری برمن ایالات متحده وکیل برای منطقه جنوب نیویورک. تحت برمن را تماشا SDNY نظارت دادستان از مغلوب ساختن پیشی جستن سابق شخصی وکیل مایکل کوهن آورده و هیئت منصفه کیفرخواست علیه دو تن از همکاران رئیس جمهور فعلی شخصی وکیل رودی جولیانی. این دفتر همچنین بررسی معاملات کسب و کار از جولیانی خود هر چند این اتهامات نیست.

حوادث منجر به برمن ایران باعث شد با یک اطلاعیه از دادستان کل اواخر جمعه که او پله پایین. برمن به سرعت در تضاد است که بیانیه تصریح می کند او تا به حال هیچ وجه قصد استعفا.

در روز شنبه بار اعلام کرد که در توصیه خود رئیس جمهور تهمت ساخته شده بود تصمیم به آتش برمن. شنبه شب برمن تایید کرد که او در واقع ،

سورئال دنباله ای از اتفاقات باعث شده است تا اتهامات فساد علیه Barr از سراسر حزب دموکرات است.

روز یکشنبه دیابت مارک وارنر (D-Va.) گفت: بر بود دوباره با استفاده از موقعیت خود برای حفاظت از رئیس جمهور است.

"این یک مثال دیگر همین دلیل من فکر می کنم بیل Barr بارها نشان داده است که او بیشتر علاقه مند بودن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل شخصی از او است که وکیل برای ایالات متحده آمریکا" وارنر CBS گفت: "چهره ملت است."

دیگر دموکرات ها که در تقبیح این اطلاعیه شامل بهداشت ، الیزابت وارن. در یک صدای جیر جیر شنبه, Warren التماس کنگره به تصویب یک لایحه سلب Barr مقامات در امور مربوط به تهمت و خانواده اش.

"این عکس سوء استفاده از قدرت. من در حال حاضر به نام AG ویلیام Barr به استعفا & برای کنگره به استیضاح او گفت:" ماساچوست از حزب دموکرات.

ساعت پس از ختم اعلام شد, Nadler گفت: قوه قضائیه کمیته خواهد باز رسیدگی به برمن را شلیک. Nadler سی ان ان گفت که دادستان کل نقش در شلیک مناسب "یک الگوی ... بر فساد مانع همه این تحقیقات است." و در بیانیه ای گفت: دو خبرچین خواهد شهادت به این کمیته در روز چهارشنبه.

اما جمهوری خواهان از جمله رئیس کمیته قضایی مجلس سنا لیندزی گراهام در دفاع از شلیک.

"این نظر من است که هر رئیس جمهور است که توانایی به جای سیاسی انتصاب مانند ایالات متحده وکلای" گراهام در بیانیه ای گفت. "از تصمیم رئیس جمهور تهمت به حذف آقای برمن به عنوان اقدام آمریکا وکیل برای منطقه جنوب نیویورک می افتد در رئیس جمهور قدرت به تعیین یا حذف وکلای آمریکا."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب