رونوشت از پلیس مخفی نشان می دهد فلوید التماس 20 بار که او نمی تواند نفس

بزرگنمایی این تصویر این ترکیبی از عکس های ارائه شده توسط Hennepin County Sheriff را نشان می دهد (از

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

این ترکیبی از عکس های ارائه شده توسط Hennepin County Sheriff را نشان می دهد (از سمت چپ) Derek چوین,J. Alexander Kueng توماس خط و Tou Thao. خط وکیل روز چهارشنبه در زمینه حرکت به رد اتهامات علیه او. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

رونوشت از پلیس دوربین تصویری در دقیقه منجر به جورج فلوید مرگ نشان می دهد که او التماس کرد برخی از 20 بار که او نمی تواند نفس بکشد و که یکی از افسران ابراز نگرانی در مورد فلوید خوب بودن اما رد او برتر است.

متن از دوربین های فرسوده توسط افسران سابق توماس خط و J. Alexander Kueng واصل شد در مینه سوتا دادگاه دولت روز چهارشنبه به عنوان بخشی از یک حرکت به اخراج اتهامات عنوان شده علیه ،

به عنوان افسر درک چوین بود فلوید دوخته زیر زانو رو به پایین به سمت پیاده رو و شکایت که او نمی تواند نفس کشیدن خط بود که برگزاری فلوید پا خواسته چوین آیا شک باید نقل مکان کرد.

فلوید: من در صورت گرفتن است آن بد است.

لین: در اینجا ما باید دریافت پاهای خود را بالا و یا این خوب است ؟

چوین: او را ترک کند.

و دوباره به عنوان فلوید شنیده زبان برای آخرین بار:

فلوید: آه! آه! لطفا. لطفا. لطفا.

لین: ما باید رول او را در سمت خود را?

چوین: او ماندن قرار داده که در آن ما به او کردم.

لین: درست است. من فقط نگران هذیان هیجان زده یا هر چیز دیگری.

چوین: خوب است که چرا ما باید از آمبولانس های آینده.

لین: خوب من فرض کنید.

مدت کوتاهی پس از آن تبادل کسی در جمعیت جمع آوری شده در این نزدیکی هست که متوجه فلوید نیست تنفس. ماموران پس از آن تایید می کنند که او را غیر پاسخگو است.

پیش از آن در متن ماموران اعتراف با فلوید به قرار دادن دست خود را, اما شک بارها و بارها ابراز نگرانی در مورد گرفتن شات. افسران نیز سفارش او را به تیم ملی اما فلوید امتناع کرد و گفت او ترس و نه محدود در پیاده رو. متن دارای افسران بحث در مورد اینکه آیا فلوید است که تحت تاثیر مواد مخدر.

چوین شده است به اتهام قتل درجه دوم و قتل نفس. لین Kueng و چهارم سابق افسر Tou Thao متهم هستند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و قتل نفس. تمام چهار افسران اخراج شدند پس از 25 مه حادثه است.

هیچ یک از افسران سابق هنوز وارد یک درخواست.

خط وکیل ارل گری روز چهارشنبه در گفتگویی گفت که دادگاه باید در این ویدئو از دوربین های بدن است.

"من فکر می کنم باید آن را ببینید," او گفت:. "نشان می دهد که کل تصویر. اگر آنها را تماشا کل چیزی که مردم ... نمی توانستم گیلاس انتخاب بخش هایی از آن است."

"این یک مورد که در آن او ایستاده به تماشای یکی دیگر از پلیس پوند بر کسی سر" خاکستری گفت. "این یک مورد که در آن مشتری من دو بار دو بار پرسید که آیا ما باید به نوبه خود او بارها و پاسخ از [چوین] بود."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب