روسی نعمت بیشتر فشار مغلوب ساختن پیشی جستن پیوند با جانبازان

شارلوت, N. C. - آنها آن را دوست ندارم زمانی که پس از آن نامزد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد جان مک کین ب

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

شارلوت, N. C. - آنها آن را دوست ندارم زمانی که پس از آن نامزد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد جان مک کین برای اینکه اسیر در مبارزه با. آنها عصبانی تر زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان فرمانده رها کردی متحدان خود در خاورمیانه است. و آنها ناراحت شدند دوباره در ماه گذشته زمانی که او را تهدید به اعزام نیروهای نظامی در برابر آمریکا شد.

مغلوب ساختن پیشی جستن ارتباط با ملت و نظامی جامعه شده است اغلب تیره و تار. اما فقط چهار ماه قبل از انتخابات ماه نوامبر گزارش داد که او یا نادیده گرفته و یا بی اطلاع بود از یک توطئه برای کشتن نیروهای ایالات متحده می تواند به تشدید تنش و ایجاد خطرات سیاسی است.

"من فکر نمی کنم او در مورد مراقبت از افغانستان گفت: Shawn LeMond یک جانباز نیروی دریایی که در خدمت کشور خود در خاورمیانه و سپس خود را در ایالت کارولینای شمالی به عنوان یک جمهوری خواه قانونگذار. "اگر او نمی دانست که در مورد روسیه این دلیل است که او نمی خود را لعنت مشق شب. و این نفرت."

پس از نشستن 2016 انتخابات LeMond خارج از حزب جمهوری خواه و طرح را به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن دموکراتیک حریف جو بایدن در این پاییز.

آن را دشوار است برای ارزیابی چگونه گسترده LeMond این تمایلات در میان جانبازان اما معناداری وجود دارد و به اعتراض در این هفته از مجموعه ای از بازنشسته خدمات اعضای مقامات منتخب در هر دو طرف و خانواده های سربازان افتاده که از دست داده اند اعتماد به رئيس جمهور تعهد به نیروهای نظامی است. که فقط چهار هفته پس از مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وزیر دفاع جیمز Mattis دریایی طور کلی توصیف رئیس جمهور به عنوان یک تهدید در قانون اساسی است.

هر فرسایش در مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت از امنیت ملی جامعه بلند ستون GOP پایه می تواند خسارت خود را از انتخاب مجدد چشم انداز به خصوص در نوسان متحده با غلظت زیادی از جانبازان از جمله فلوریدا و ویرجینیا و تگزاس و کارولینای شمالی است.

تشکر. ریچارد Hudson, R-N. C. که منطقه شامل فورت براگ اذعان نگران ماهیت وحی اما مانند بسیاری دیگر از جمهوری خواهان در کاپیتول هیل او sidestepped مغلوب ساختن پیشی جستن ،

"وجود دارد هیچ اجماع در هوش رتبهدهی نشده است, اما به عنوان فورت براگ را وقف من عمیقا مشکل توسط, گزارش," او گفت:. "و اگر آنها تایید شده درست باشد به اعتقاد من وجود دارد باید سریع و عواقب شدید در روسیه است."

اطلاعاتی آمریکا مورد بررسی قرار داده است که روسیه پیشنهاد نظامیان نعمت برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان است. اولیه اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با کاخ سفید و از جمله در یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن روزانه جلسات در اوایل سال 2019. با وجود این تهمت را حفظ کرده گرم, ارتباط با رهبر روسیه در طول ریاست جمهوری خود.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه را رد کرد و این اتهامات را به عنوان "خبر جعلی." کاخ سفید در ابتدا گفت: تهمت نبود جریان در هوش. اما در روز سه شنبه دبیر مطبوعاتی Kayleigh McEnany گفت: تهمت بود و در واقع در جریان هر چند وجود دارد رزرو در مورد صحت اتهامات.

"اشتباه نکنید. این رئیس جمهور را همیشه محافظت از سربازان آمریکایی" او اعلام کرد.

این کلمات رنگ توخالی به برخی از کسانی که خدمت نظامی جامعه مانند Rep. پل طبخ R-کالیفرنیا دریایی کهنه که نشان دهنده چندین تاسیسات نظامی و بازنشسته است و در پایان سال.

"من واقعا مطمئن نیستم که او را جذب می کند بسیاری از این مسائل" طبخ گفته آسوشیتد پرس گزارش می دهد که تهمت بود در جریان این نعمت. "او احتمالا فکر کردن در مورد نظر سنجی."

کوک افزود: "من قصد ندارم به عنوان یک مدافع برای مغلوب ساختن پیشی جستن. مغلوب ساختن پیشی جستن است مغلوب ساختن پیشی جستن."

بایدن تکیه به بحث سهشنبه در تماس تلفنی با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را از دست داده و اطلاعاتی روسیه "مطلق dereliction وظیفه."

به عنوان او اغلب بایدن منعکس شده در خود را خدمت نظامی در عراق است. تحولات شد و حتی بیشتر شخصی به صورت بالقوه بایدن همسر در حال اجرا سناتور. Tammy Duckworth سابق ارتش سرهنگ که از دست رفته در سقوط یک هلیکوپتر در عراق است.

"آن را عمیقا شخصی آن را تهوع و آن را زشت و ناپسند" Duckworth, D-Ill., گفت: از مغلوب ساختن پیشی جستن را خاموش پاسخ به نعمت که او به عنوان شواهدی وجود دارد که فرمانده کل قوا نیست ارزش رفاه سربازان آمریکایی. "من فکر می کنم تنها چیزی که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد مراقبت از خود گشتند و خود را به خوبی بودن."

تند و تلخ ترین واکنش ها اما نمی آمد از سیاستمداران است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اریک Hendriks خود را از دست داد 25 ساله و پسر در مارس 2019 حمله که مقامات اطلاعاتی بر این باورند ممکن است به روسیه گرفته شده است. نیویورک مرد گفت: درد پسر خود را از مرگ خواهد بود حتی بدتر اگر نعمت بر سربازان آمریکایی که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آدرس نیست.

"زمانی که آنها ثبت نام و آنها را — هر سرباز دریایی, نیروی دریایی, نیروی هوایی ارتش — من مطمئن هستم که آنها می خواهند به این باور است که دولت در 100% را در گوشه" Hendriks گفت: AP. "و اگر هر یک از این درست است, چگونه می تواند یک سرباز در واقع بر این باورند که دیگر ؟ چگونه می تواند این دولت اجازه یک سرباز گشت رفتن به خارج وجود دارد دانستن این درست است؟"

این سوالات را با طنین انداز متی ویتنی بازنشسته ارتش افسر اطلاعاتی که مشغول به کار در پنتاگون و در حال حاضر در فلوریدا زندگی می کند باید برنده دولت برای رئیس جمهور.

55 ساله و اورلاندو مرد گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به وضوح نمی اولویت بندی اطلاعاتی حیاتی در روسیه صحبت می کند که یا به رئیس جمهور رهبری یا مردم او را احاطه کرده و خود را با. او گفت که او رای دادند برای مغلوب ساختن پیشی جستن چهار سال پیش و نمی خواهد دوباره آن را انجام دهد.

"من احساس می کنم زمانی که این رئیس جمهور می ایستد در مقابل نیروهای -- احتمالا وجود دارد یک بخشی از قلب خود را که برای آنها مراقبت — اما من تعجب می کنم که تا چه حد آنها اساسا فقط کنسرت بربس را برای او به بحث در مورد خود" ویتنی گفت.

او اعتراف کرد که بسیاری از دوستان نزدیک خود را از نظامی جامعه همچنان به حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن.

که در مورد بوش خانوار در نزدیکی فورت براگ که در آن Robyne خار مادر یک سرباز در آموزش های پایه و همسر یک بازنشسته Green Beret شانه ای بالا انداخت آخرین آیات به عنوان اخبار قدیمی.

"ما این را می دانست. این یک راز نیست" گفت: بوش یک کهنه سرباز ارتش خودش که کمک کرده است تا به راحتی نزدیک به 20 خانواده از سربازان کاهش یافته است.

او رای دادند برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 و قول داد به انجام این کار دوباره ستایش خود را برای حمایت از خدمات اعضا و جانبازان دولت.

"من نمی خواهم او را به عنوان یک فرد. من دوست ندارم که شخصیت" بوش گفت. "اما من فکر می کنم که او می داند که بیشتر از او تا کنون اجازه می دهد تا در."

___

مردم گزارش از نیویورک است. آسوشیتد پرس نویسندگان آلن فرهم و ناتان Ellgren در واشنگتن و Deepti Hajela در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب