چادر مسکن بی خانمان ها ظاهر شوند در اطراف تورنتو است. در اینجا چیزی است که این شهرستان در حال انجام است در مورد آن

کلیسای تثلیث مقدس است که احاطه شده توسط چادرهای هر یک به اندازه کافی بزرگ برای دو یا سه نفر از تورنتو ساکنان ب

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

کلیسای تثلیث مقدس است که احاطه شده توسط چادرهای هر یک به اندازه کافی بزرگ برای دو یا سه نفر از تورنتو ساکنان بی خانمان.

آماندا سترود نقل مکان کرد و به اردوگاه چهار هفته پیش پس از تلاش برای پیدا کردن فضا در این شهر غرق پناهگاه سیستم.

"وجود دارد هیچ چیز دیگری برای من باقی بماند," او گفت:, ایستاده در خارج از کوچک بوم چادر جمعه صبح. "پناهگاه هستند من هیچ مسکن فرصت ها. این خانه است."

از همان ابتدا COVID-19 گیر این شهرستان شاهد افزایش چشمگیر در بی خانمان encampments در سراسر شهر به عنوان ساکنان خود را بدون سرپناه فضا و نگران از امکانات تبدیل شده اند که بردار برای این ویروس مرگبار است.

در اوایل ماه مارس به شهر تحمیل یک مهلت قانونی برای بی خانمان ها پاکسازی encampments با توجه به چالش های حصول اطمینان از جسمی در فاصله پناهگاه است. اما این شهر پس از سر برداشتن از encampments آنها به عنوان پیاده سازی جدید مسکن موقت اقدامات برای بی خانمان ها.

روز جمعه standoffs آشکار بین تورنتو را بی خانمان و مسئولان شهرستان در چندین مرکز شهر encampments به عنوان افسران پلیس و کارگران شهرستان پاک چادر.

این شهرستان گفت: این پاکسازی چادر که رها شده بودند پس از حرکت مردم به مسکن در هفته گذشته اما, Jason فیلیپس که زندگی در یک چادر در زیر بزرگراه گاردینر گفت: کانادا مطبوعات او موفق به دریافت یک اخطار اخراج با وجود امتناع یک پیشنهاد برای یک پناهگاه قرار دادن.

او گفت که او احساس امن تر در خارج از در یک پناهگاه در طول بیماری همه گیر. سترود موافق است.

"حداقل در اینجا شما می توانید انتخاب کنید تا چادر خود را و حرکت در جایی دیگر اگر شما نمی مانند نقطه" سترود گفت. "من در یک پناهگاه که در آن کسی به سرقت برده کفش پای من در حالی که من خواب بود. آن را بسیار بهتر است."

برخی از encampments مانند یک در خارج از پناهگاه خیریه در خیابان چارلز اند outhouses و کارکنان با آسیب-کاهش کارگران است.

این encampments اغلب جمع در شهرستان دره و زیرگذر — در کنار بزرگراه گاردینر و در امتداد همین دره پارک وی — هر چند خیابان پرستار و مسکن مدافع کتی کرو می گوید اخیر مناطق عبارتند از امتداد خیابان دانشگاه و در Parkdale.

"مردم در این encampments کمتر دسترسی به پایه و بهداشت و washrooms و خدمات غذایی" کرو گفت. "آنها برخی از توسعه های آینده به آنها از سازمان های خیریه اما نه به اندازه آنها باید."

مری-آن laurence faure مدیر کل تورنتو را در پناه حمایت و مسکن دولت گفت که این شهر را همیشه به فضاهای داخل ساختمان برای ساکنان قبل از برداشتن چادر خود را encampments.

"هنگامی که ما یک پیشنهاد به کسی که برای داخل فضای کار ما با آنها به اطمینان حاصل شود آنها در یک موقعیت به قبول آن است. اما اگر آنها را رد کرده است که پیشنهاد ما ادامه خواهد داد برای روشن شدن سایت," او گفت:.

تورنتو آتش خدمات رئیس متی Pegg روز جمعه گفت که کارکنان شهرستان خارج از اردوگاه سایت پس از آنها نزدیک شد.

پس از همه گیر شروع این شهر می گوید: از آن منتقل شده است 97 ساکنان چادر encampments به فضاهای داخلی.

"با حرکت در داخل, شما در حال حرکت به یک مکان است که تمیز بودن به استانداردهای بالا, شما باید دسترسی به سه وعده غذا در روز به شما امکان دسترسی به آب در حال اجرا و بهسازی, و شما باید دسترسی به فضا است که ملاقات فیزیکی فاصله مورد نیاز" laurence faure گفت. "Encampments هیچ یک از کسانی که همه چیز. کارکنان ما در حال تلاش برای کمک به مردم در درک آن است."

اما کرو می گوید پناهگاه تهدیدی برای ساکنان خود را به عنوان به خوبی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

دو نفر کشته و بیش از 329 باید آزمایش مثبت برای COVID-19 در پناه سیستم پس از همه گیر شروع شد و با توجه به شهر. این شهر همچنین گزارش شیوع بیماری در نه امکانات که حدود 70-80 افراد میزبانی به طور شبانه.

در ماه مارس این شهرستان اضافه شده و نه جدید, پناهگاه برای افراد بی خانمان با بیش از 350 فضاهای برای کمک به بهبود اجتماعی فاصله. این پناهگاه در حال گسترش در سراسر شهر در مراکز تفریحی و متل است که این شهرستان به تصویب رسید.

با وجود این شهرستان تلاش طرفداران از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می گویند "گسترده شیوع" در تورنتو پناهگاه سیستم اجتناب ناپذیر است با توجه به فضای محدود و ازدحام بیش از حد.

کرو می گوید که برخی از مشکلات مربوط به پناهگاه بودند بیشتر تشدید بسته شدن تورنتو مرکزی مصرف, مرکز سرپناه بی خانمان خدمات در ماه مارس است.

این مرکز که متصل به بی خانمان ها با پناهگاه تخت تعطیل آن در شخص و خدمات با توجه به COVID-19 نگرانی خروج افراد به تماس با این مرکز از طریق تلفن و یا با تکیه بر پناهگاه کارکنان و کارگران امدادرسانی برای کمک به آنها در پیدا کردن مکان های با فضای در دسترس است.

بسیاری از افراد کرو با این نسخهها کار تا به حال مشکل گرفتن از طریق مرکزی به مصرف تلفن, او گفت:.

شهردار جان حزب محافظه کار گفت که کارکنان شهرستان در حال کمک به مردم در encampments حرکت به دو midtown ساختمان با 125 به طور کامل مبله ، این واحد با لباس های شسته شده, Wi-Fi, کابل تلویزیون و پشتیبانی در سایت کارکنان برای کمک به ساکنان.

Laurence faure می گوید که 87 نفر در چادر encampments را دریافت موقت مسکن. او می گوید: این شهرستان پیش بینی آن می تواند فضا را برای یکی دیگر از 60-80 مردم در هفته های آینده.

با توجه به شهر ترین گزارش اخیر بیش از 500 Torontonians ساکن چادر encampments در سراسر شهرستان.

Bedard اشاره می کند که این رقم به احتمال زیاد تغییر میان همه گیر به عنوان نهادهای دیگر مانند زندانها را مرخص مردم را به بی خانمانی به منظور دیدار خود فاصله فیزیکی و سایت های امنیتی ،

"متاسفانه بخش بی خانمان است و نه لزوما در یک موقعیت برای پاسخ به آن در حال حاضر" laurence faure گفت.

با فایل های از داناون وینسنت جنیفر Pagliaro و کانادا مطبوعات

Jacob Lorinc
یعقوب Lorinc است اخبار خبرنگار کار از ستاره رادیو اتاق در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @jacoblorinc


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب