پیشنهاد کربن-صفر اسکی توچال دارای B. C. شدیدترین دوستداران طبیعت نگران این همه سراشیبی از اینجا

ایستاده در کنار لندن ریج دیوید هارلی بررسی گسترده زیبایی زیر.او را دیده اند در فاصله شبح شهر که نقطه این بخش ا

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

ایستاده در کنار لندن ریج دیوید هارلی بررسی گسترده زیبایی زیر.

او را دیده اند در فاصله شبح شهر که نقطه این بخش از بریتیش کلمبیا داخلی. او عاشق این منطقه برای آن دامنه های شیب دار آن نمایش قوی کوه و پاداش به دست آورده پس از زانو خرد کردن سفر از این نوع دیدگاه.

اما در این روز او نوردی همان 1,000 متر از لندن ریج او تا به حال چند بار قبل با یک دستور کار جدید.

او در آنجا با یکی از برتر پیست اسکی معماران در بریتیش کلمبیا. هارلی می خواستم از او بخواهید اگر او می خواهد سعی کنید به ساخت اولین کربن-صفر backcountry پیست اسکی در کانادا در آن نقطه.

در این بخش از بسیاری از آنچه ممکن است تماس بگیرید بهشت معمار بود و ناامید کننده ،

"او گفت:" نه, من نمی خواهد'" هارلی می گوید او در گفتگو با برنت هارلی (بدون ارتباط).

آن را فقط به نظر نمی رسد مانند یک رفت و آمد مکرر با تمرکز بر سفر نشینان خواهد بود به اندازه کافی بزرگ به فروش نشده است.

بود که در سال 2011 است. دخالت نه سال باید شاهد یک تغییر اساسی در تفریح روند – یکی که نفس زندگی جدید را به هارلی چشم انداز این منطقه است. سوخت توسط روزافزون قدردانی میان دوستداران فضای بکر زمین و کم تاثیر adventuring, Zincton تمام فصول, رفت و آمد مکرر یک پیشنهاد منطقه اسکی که خواهد span عظیم 55 کیلومتر مربع در Selkirk کوه به نظر می رسد امروز عملی تر از همیشه است.

اما این همان است که برای قدردانی از منطقه بیابان ساخته شده است که این پروژه به نظر می رسد قابل دسترسی است که در حال حاضر در قلب مخالفت با آن. پیشنهاد توسل به تبدیل شدن به یک پروکسی برای B. C. s به مدت طولانی جنگ بیش از آنچه که باعث می شود یک فضیلت استفاده از این استان را بیابان.

هارلی رویای احیای مرگ یک منطقه با ایجاد پایدار ترین کوه رفت و آمد مکرر در کانادا. یک گروه از purists اما خم جهنم در متوقف کردن او را.

برای بسیاری از علاقه مندان به بیابان در B. C. — و در یک استان با پلاک است که به عنوان خوانده شده "زیبا بریتیش کلمبیا" آنها به شکل زیادی تشکیل دهنده گروه — مفهوم تجاری وحشی فضایی است که یک خط قرمز است که هرگز نباید عبور کرد.

هوای حمایت از گروه هایی مانند فدراسیون کوه باشگاه B. C., مسیرهای پیاده روی Society of B. C. B. C. باشگاه کوهنوردی قرار داده و به هزاران داوطلب ساعت حفظ مسیرهای پیاده روی, ساختمان, backcountry کلبه برای سفر شبانه و دفاع از backcountry قوانین و مقررات قوانین مانند پیاده روی در گروه های کوچک بسته بندی زباله و هرگز تغذیه حیات وحش است.

سنتی اخلاق است که برای حفظ backcountry در دسترس و قدردانی در حالی که نگران کننده حیات وحش و مناظر طبیعی به کمترین میزان ممکن است.

آن را همیشه بازی کردن که راه هر چند, و اسکی دیده می شود به عنوان یک تهدید عمده برای باز و آزاد خارج از منزل است.

Zincton به عنوان پیشنهاد را یک گوندولا-دسترسی عابر پیاده ایجاد کرد با مالک ساخته شده در کابین اما نه هتل ها و یا آپارتمانهای. وجود خواهد داشت سه آسانسور را به اسکی بازان به خط الراس اما آنها تنها خدمت به حدود 15 درصد از کل زمین — بقیه خواهد بود که زمین بازی را از backcountry اسکی بازان که پیاده روی به ارتفاعات جدید در اسکی به حک کردن مسیر خود را از طریق تازه و بدون برف.

پل Kubik های کابین و مسیرهای مدیر همه داوطلب B. C. باشگاه کوهنوردی به نظر می رسد در این طرح با بیش از یک کمی بیم و هراس.

نگرانی خود را در دو قسم هستند. اول که با اضافه کردن آسانسور و اسکی و کوه مسیرهای پیاده روی و دوچرخه می تواند یک گام بیش از حد برای برخی از شکننده جمعیت حیوانات در غرب وحشی Kootenays. و دوم که به عنوان به زودی به عنوان یک شرکت تجاری خدمات شارژ در backcountry, B. C. s فضاهای طبیعی تبدیل شده که بسیار کمتر در دسترس است.

زمینه تهدید در نظر تجاری از backcountry.

"Whistler Blackcomb یک داستان بسیار غم انگیز," او گفت: با اشاره به گسترده پیست اسکی دو ساعت در شمال ونکوور که در حال حاضر متعلق به Vail Resorts. "در ابتدا این صدا رو خیلی بد اما 20 سال بعد به شما می گویند:" پسر من فقط از دست رفته دسترسی به (قطعات) گریبلدی پارک."

"مردم باید بسیار نگران Zincton پیشنهاد برای کسانی که به انواع دلایل," او گفت:.

تفریحی مانند Whistler Blackcomb و به عنوان Zincton پیشنهاد شده است — درخواست برای tenures به استفاده از تاج زمین تحت B. C. هدایت تمام فصول تفریحی سیاست. این اجازه می دهد تا چنین عملیات تجاری به کنترل زمین های عمومی برای, تفریحی, کسب و کار به عنوان طولانی به عنوان محلی و برنامه های کارشناسی ارشد مورد تایید فرآیندهای که نیاز به ارزیابی زیست محیطی و مشاوره عمومی.

Backcountry purists به مدت طولانی مبارزه برای برگزاری Whistler Blackcomb به وعده خود به رایگان ارائه مسیرهای پیاده روی در پارک و زمین رفت و آمد مکرر اشغال در کنار تجاری اجرای مناطق اسکی.

Zincton هر چند یک نوع متفاوت از پروژه در حال تبدیل شدن به یک جدید نقطه کانونی برای backcountry hardcores مقاومت در برابر تجاوز تجاری در قبل از میلاد این سرزمین است.

Kubik نگرانی که Zincton اگر آن را به جلو می رود می تواند منجر به تجاوز تجاری possessiveness بیش از زمین که بر روی آن نشسته است — حتی اگر این ایده اولیه برای تلفن های موبایل منجر به طراحی backcountry حرفه. این نوع از چیزی که در بیرون باشگاه فشار پشت به نمایندگی از مردم حتی زمانی که مردم ممکن است درک آنچه در خطر است.

"بسیاری از افرادی که می گویند من یک عضو از عموم مردم اما من از ذهن نیست پرداخت برای اسکی تور" او گفت:. "این یک تعادل ظریف است که شما را به آج بین اعطای حقوق تجاری بیش از زمین و حفظ دسترسی عمومی."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

از همه سابق پررونق منابع مناطق در بریتیش کلمبیا شاید هیچ کدام دیده است که سابقه طولانی و پایدار به عنوان یک کاهش به غرب Kootenays — منطقه ای در بریتیش کلمبیا جنوب کشور در حدود شش ساعت رانندگی west of Lethbridge, Alta. معدن نیروگاه در اواخر 1800s و اوایل 1900s آن را در حال حاضر فلفلی با شهرهای روح آرام بازنشستگی پناهگاه و امتناع از معادن.

اما از آنجا که این منطقه کاهش پیدا کرده است و از لحاظ اقتصادی در قرن گذشته آن را نیز یک منطقه منحصر به فرد با شخصیت و غرور — با تمرکز بر علل محیطی مانند انرژی های تجدید پذیر دهه قبل از جنبش های زیست محیطی محبوبیت آنها شعار, مینیمالیستی, نگاهی به آنچه شما نیاز به رویکرد به زندگی در کوه ها.

که در آن دیوید هارلی راه اندازی فروشگاه در 1980s, موسس, هوای آزاد, پوشاک, کسب و کار خرده فروشی Valhalla خالص Outfitters که گسترش در سراسر کلمبیا و آلبرتا در حالی که حفظ یک محلی اجرای دستور در هر محل جدید.

در حال حاضر هارلی بیش از ثروت کافی برای حمل او را از طریق بازنشستگی و تمرکز بر روی یک هدف جدید: احیای اقتصاد در منطقه که در آن او زندگی می کند.

به او این kismet. اقتصاد دچار دهه اما مینیمالیستی غرب Kootenay راه زندگی در نهایت به نظر می رسد در مد — معنی لوکس تغییر دور از "بزرگتر بهتر است" و نسبت به یک کنترل از راه دور طبیعت زیبایی.

چرا آن را نمی شود یک فرصت کسب و کار برای جذب مسافران به دور و زیبا منطقه یک است که ممکن است چوب در اطراف برای خود grandkids' generation?

"محیط زیست روستا با microeconomies است که دقیقا آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد Zincton دقیقا چگونه ما در حال حاضر زندگی می کنند در Kootenays," هارلی گفت. "ما فقط باید برای پرتاب کردن برخی از این" بزرگتر بهتر است "و بازگشت به" کوچک بهتر است.' "

Al Raine, شوهر افسانه ای اسکی باز نانسی گرین-Raine و شهردار خورشید قله توچال شهرداری در B. C. داخلی بود شیفته این ایده.

"مردم وجود دارد که فقط از نوع مخالف به هر چیزی که توسعه در یک منطقه که در آن وجود دارد این است که هیچ توسعه امروز" رین گفت: به خاطر سپردن او در سال 2000 پیشنهاد برای ساخت یک رفت و آمد مکرر در Lillooet منطقه ای که لغو شد, برای اولین بار توسط سازمان ملل و محیط زیست مخالف است.

در Raine را مشاهده آن ممکن است فقط چیزی که کمی خارج از جعبه مانند Zincton به افکار عمومی در کنار. و رین تماشا درخواست تجدید نظر از backcountry اسکی افزایش بیش از چند دهه.

"که هیجان که چالش و آزادی به اسکی به ویژه در برف تازه. آن را می شود در خون خود را," او گفت:.

این ابراز علاقه برای این پروژه اولین مرحله از این طرح که برای این استان جمع آوری شده در مکان ورودی تا زمانی که در این هفته مورد توجه.

منطقه ای محیط زیست گروه به نام Wildsight نوشت گسترده و ارسال به استان در مخالفت با Zincton پروژه گفت تاثیر آن بر خرس گریزلی غربی وزغ و کوه بز می تواند غیر قابل برگشت است.

هارلی گفت: انتقادات و پیشنهادات — به خصوص در حیات وحش ملاحظات — کمک خواهد کرد که اطلاع رسانی در مرحله بعدی این پروژه پیشنهاد یک طرح جامع است.

"چالش این است که چگونه به صحبت می کنند به وسط چگونه برای به دست آوردن نزدیک به مخالفان نگرانی و آیا این درست چیزی است که غرب Kootenays می تواند بسیار افتخار," او گفت:. "یا ما می میرند. ما تبدیل به یک کامیون متوقف در راه به Nakusp."

Alex McKeen
الکس McKeen ونکوور-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش حمل و نقل و کارگر برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @alex_mckeen


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب