کانزاس قانونگذاران به دنبال رسیدگی به کارآگاه سابق

BELLE PLAINE, Kan. - ائتلافی از کانزاس قانونگذاران رهبران مذهبی و نژادی عدالت حامیان به نام پنج شنبه برای رسید

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

BELLE PLAINE, Kan. - ائتلافی از کانزاس قانونگذاران رهبران مذهبی و نژادی عدالت حامیان به نام پنج شنبه برای رسیدگی به یک بازنشسته سفید کارآگاه پلیس متهم preying در زنان برای رابطه جنسی بیش از چند دهه و فریم برای قتل پسر یکی از آنها است.

یک نامه امضا شده توسط 27 قانونگذاران از هر دو طرف فرستاده شد به کانزاس دفتر تحقیقات و آنها را به درخواست بلافاصله بررسی کارآگاه سابق راجر Golubski و دیگر اعضای نیروی پلیس که که در اتهام "سوء استفاده جنسی از زنان اقدامات مخرب نسبت به شهروندان و فریم از افراد برای جرمی که مرتکب نشده بود."

در این نامه ادعا اتهامات نمایش "یک الگوی سوء استفاده نسبت به فقیر و اقلیت ساکنان" و می گوید Golubski شده است پاسخگو باشند.

پیوستن نمایندگان مجلس با امضای نامه ای هستند چندین شرکای اجتماعی از جمله کانزاس بین ایمان و عمل اصلی ائتلاف مترو, سازمان نژادی و اقتصادی سهام, در میان دیگران.

شکایت علیه Golubski ظاهر در مورد یک مرد سیاه و سفید در Kansas City, Kansas, که صرف 23 سال زندان برای یک سال 1994 دو قتل را مرتکب نشده است که رخ داده است زمانی که او یک نوجوان بود. طرح دعوی در دادگاه مدنی مدعی Lamonte مک اینتایر هدف قرار داده بود چرا که مادر او رد پلیسی پیشرفت های جنسی.

Golubski وکلای بلافاصله پاسخ به یک ایمیل به دنبال نظر.

متعدد ساکنان گفت: Golubski اختیار داشت قدرت خود را از نشان خود را برای تهدید و ارعاب Kansas City, Kansas, سیاه جامعه برای سال. دادستان محلی خواست برای کمک به با یک پروب بیش از دو سال پیش اما هیچ اتهامات جنایی آورده شده است.

این KBI گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای که در شهرستان ویاندوت وکیل علامت Dupree درخواست شده در اکتبر 2017 که KBI بررسی اتهامات و پس از آن بررسی بیش از 6 ، 000 اسناد و مدارک.

آن را آغاز تحقیقات جنایی در برابر Golubski در مارس 2019 — تمرکز بر تجاوز جنسی اتهامات و اینکه آیا کارآگاه جنایات مربوط به سال 1994 قتل که مک اینتایر به اعدام محکوم شده گفت: KBI سخنگوی ملیسا آندروود.

"که تحقیقات همچنان ادامه دارد اما تا به امروز ما هیچ شواهدی از هر گونه تخلف از کانزاس قانون است که در اساسنامه محدودیت" آندروود گفت:, و اضافه کرد که اطلاعات در مورد امکان فدرال نقض شده است با مقامات فدرال.

تجدید فشار به کانزاس دفتر تحقیقات به نگاه به اتهامات میان نژادی و بی عدالتی تظاهرات که جاروب ملت در پی پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در ماه مه پس از یک افسر فشرده زانو خود را به Floyd گردن در طول بازداشت.

مک اینتایر راه می رفت از یک جلسه دادگاه در سال 2017 یک رایگان مرد پس از Dupree خواسته است که به اتهام قتل بود را رد کرد و به دلیل "آشکار بی عدالتی است." مک اینتایر در نهایت اعطا بیش از 1.5 میلیون دلار غرامت و یک گواهی نامه از بی گناهی تحت دولت اشتباه-محکومیت اساسنامه.

هیچ شواهد فیزیکی مرتبط مک اینتایر به جرم و جنایت و او نمی دانست قربانیان. در مورد استراحت در متناقض و تشريع شهادت است که پلیس و دادستانی در آن زمان گفته می دانستم که می شود نادرست است.

مک اینتایر را رز گفت: در یک استشهاد که سال قبل پسرش محکوم شد Golubski عباس او را به یک عمل جنسی در دفتر خود و سپس مورد آزار و اذیت او را برای هفته اغلب خواستار او دو یا سه بار در روز قبل از نقل مکان و تغییر شماره تلفن خود را. او معتقد است Golubski انتقام در برابر پسر خود را به خاطر او رد او بعد پیشرفت.

Golumbski کار می کرد برای Kansas City, Kansas, اداره پلیس برای 30 سال پس از آن بازنشسته با حقوق بازنشستگی در سال 2010. پس از آن او کار می کرد برای ادواردزویل اداره پلیس قبل از بازنشستگی دوباره در سال 2016.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

این داستان درست شده است نشان می دهد که نام این دفتر است که در کانزاس دفتر تحقیقات.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن