علامت های تجاری بزرگ رها Facebook, تهدید به از خط خارج شدن یک $70B تبلیغات نیروی عظیم منهدم کننده

بزرگنمایی این تصویر رشاد رابینسون, رئیس, رنگ, تغییر, یکی از گروه های سازماندهی یک تبلیغات تحریم Face

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رشاد رابینسون, رئیس, رنگ, تغییر, یکی از گروه های سازماندهی یک تبلیغات تحریم Facebook برای ماه جولای. دیمیتریوس Kambouris/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیمیتریوس Kambouris/گتی ایماژ

زمانی که توقف نفرت برای سود کمپین راه اندازی شد فقط دو هفته پیش از آن برگزار شده بود هنوز متقاعد تنها یک تبلیغ برای تحریم Facebook در ماه جولای.

در حال حاضر بیش از 400 شرکت از کوکاکولا و آدیداس به فورد و لگو باید متعهد به توقف تبلیغات در شبکه های اجتماعی در حال رشد در اعتراض به چگونه آن دسته کین و دیگر محتوای مضر.

برای Rashad رابینسون این لحظه بود تا در زمان آینده.

"Facebook داده است [تبلیغ] هیچ گزینه ای دیگر به دلیل عدم وقت و زمان دوباره به آدرس بسیار واقعی و بسیار قابل مشاهده مشکلات خود را در پلت فرم" رابینسون رئیس جمهور از حقوق مدنی, گروه, رنگ, تغییر, NPR گفت.

رنگ تغییر است و بخشی از ائتلاف پشت توقف نفرت برای سود است که همچنین شامل ضد افترا لیگ NAACP و دیگر حقوق مدنی و گروه های مدافع.

کمپین طول می کشد هدف در Facebook تبلیغات نیروی عظیم منهدم کننده, که حساب برای بیش از 98 درصد از این شرکت نزدیک به $70bn در درآمد سال گذشته است. هدف اعلام شده: "به زور [مدیر عامل] مارک زوکربرگ به آدرس این اثر که Facebook تا به حال در جامعه ما است."

و آن گرفتار شده زوکربرگ ، او موافقت کرده است که دیدار با این گروه پشت سر توقف نفرت برای سود Facebook گفت: در روز چهارشنبه.

زنجیره ای خرده فروشی, هدف, Dunkin' دونات شهرت و خودروساز فولکس واگن در میان مارک ها برای پیوستن به این جنبش است که به دست آوردن کشش در سراسر شرکت های بزرگ امریکا و در سراسر جهان است.

"نفرت و خطرناک آنلاین اطلاعات غلط باید بدون کنترل" گروه فولکس واگن امریکا در بیانیه ای گفت: در روز سه شنبه. "ما انتظار داریم که شرکای تبلیغاتی ما به منعکس کننده ارزش های ما و فولکس واگن – و همچنین شرکت های دیگر – باید آنها را نگه دارید به همان استانداردهای ما تقاضا از خودمان است."

Hersheys, Clorox و مایکروسافت است که برخی از بزرگترین spenders در Facebook و خواهر خود را پلت فرم Instagram نیز آمار قابل تامل در تبلیغات.

در حال بارگذاری...

"ما از طریق شکستن در یک راه جدید'

رنگ تغییر به خواست Facebook برای سال به یک خط قوی تر در برابر سخنرانی نفرت رای دهندگان سرکوب و دیگر سوء استفاده از آن سیستم عامل است.

اما این گروه تلاش کرده است در گذشته در "به طور کامل شکستن از طریق به مردم و به کسانی که در دولت در مورد چگونه خطرناک این پلت فرم این است که" رابینسون اذعان کرد. او گفت: "ما از طریق شکستن در یک راه جدید است."

اعتراضات خشونت پلیس و نژادپرستی شد یک نقطه عطف گفت: جیم Steyer مدیر عامل شرکت از کودکان, گروه حمایت مشترک حس رسانه ها یکی دیگر از اعضای توقف نفرت به سود ائتلاف.

"من اعتراف خواهد کرد ما انتظار ندارد که این امر را تا این حد به سرعت با بسیاری از مهم ترین تبلیغ در ایالات متحده و در سطح جهانی و پیوستن به در" Steyer NPR گفت. "این فقط نشان می دهد که آنها نا امید و که آنها نگرانی های ما در مورد هنجارهای دموکراتیک در مورد گفتمان مدنی و در مورد آنچه در Facebook و Instagram."

در حال بارگذاری...

Facebook: 'هیچ انگیزه ای برای تحمل hate speech'

Facebook اختلافات این ایده که آن را به لحاظ مالی سود حاصل از سمی محتوا.

"ما مطلقا هیچ انگیزه ای برای تحمل سخنرانی نفرت" نیک کلگ Facebook معاون رئیس جمهور از امور جهانی و ارتباط با سی ان ان گفت در روز یکشنبه. "ما آن را دوست ندارم ما کاربران آن را دوست ندارم. تبلیغ طبعا آن را دوست ندارم."

این شرکت می گوید آن را صرف میلیاردها دلار در ایمنی و کار با خارج از گروه به بررسی سیاست های خود را. آن را می گوید حدود 90 درصد از نفرت سخنرانی حذف شده توسط سیستم های خودکار قبل از کاربران حتی می توانید آن را گزارش.

"ما درک می کنیم مردم کاملا به درستی می خواهید برای قرار دادن فشار در Facebook به انجام بیشتر" کلگ گفت. "همین دلیل است که ما همچنان برای دو چندان کردن تلاش های ما به خاطر ما تحمل صفر رویکرد به گفتار نفرت. متاسفانه تحمل صفر به این معنا نیست صفر وقوع است."

در روز سه شنبه در آخرین فشار برای تمیز کردن پلت فرم Facebook گفت: آن را برداشته و صدها حساب گروه ها و صفحاتی که در آن گفت: در ارتباط بودند به افراطی Boogaloo جنبش است. آن گفت: این شبکه از حساب تا به حال ترویج خشونت و ممنوع بودن به عنوان "خطرناک سازمان است."

این شرکت نیز صحبت به طور مستقیم با تبلیغ کنندگان در نشست های ویدئویی و بیش از ایمیل. روز دوشنبه آن گفت که توافق کرده ممیزی خارجی با نام تجاری خود ایمنی کنترل — چگونه مطمئن می سازد که تبلیغ پیام به نظر نمی رسد در کنار محتوای مضر.

'آنها اجازه خواهد داد که سیاستمداران به دروغ'

ائتلاف بود در اصل برنامه ریزی شده برای راه اندازی توقف نفرت برای سود در ماه ژانویه اما آیا تمام قطعات در محل با توجه به مشترک حس رسانه Steyer. "ما بسیار خوشحالیم که ما منتظر به خاطر این بود که در لحظه مناسب," او گفت:.

در هفته های اخیر Facebook را از دست داده و التهابی پست توسط رئیس جمهور تهمت است موجب خشم و انزجار از سیاستمداران و مدنی و حتی خود کارکنان است.

زوکربرگ گرفته است تا حد زیادی دست-رویکرد رئیس جمهور با این استدلال که مردم باید قادر خواهید بود برای دیدن آنچه که سیاستمداران می گویند حتی زمانی که خود ادعا نادرست و یا اعتراض. این تضاد به دیگر شرکت رسانه های اجتماعی مانند توییتر آغاز شد که با قرار دادن برچسب های هشدار دهنده بر روی برخی از رئيس جمهور توييتها ماه گذشته.

در غیر معمول برگشت زوکربرگ گفت: هفته گذشته که Facebook نیز شروع به برچسب زدن پست از سیاستمداران از جمله رئیس جمهور تهمت که شکستن آن قوانین است.

برای رابینسون که به اندازه کافی رفتن نیست.

"مشکل در Facebook است که هر دو یک مشکل در شرایط واقعی سیاست و این واقعیت است که آنها اجازه خواهد داد که سیاستمداران به دروغ و واقعی اجرای سیاست هایی که در حال حاضر در کتاب خود که نقض اجرا شود تا در برابر نیروهای قدرتمند است که آنها می ترسند برای پاسخگو," او گفت:.

این ائتلاف در حال ساخت 10 مطالبات Facebook اعم از دادن تبلیغ پول خود را به عقب اگر تبلیغات خود را به نظر می رسد در کنار محتوا می شود که حذف شده به سرکوب سیاستمداران' ادعاهای دروغین.

برخی از آیتم ها در لیست شبیه به سیاست های Facebook در حال حاضر در محل از جمله تقاضا برای "جلوگیری از معرفی و یا در غیر این صورت تقویت گروه ها و یا مطالب از گروه های مرتبط با نفرت اطلاعات غلط و یا توطئه برای کاربران."

Facebook گفت: این کار در حال انجام مربوط به برخی از مطالبات و "بررسی تغییرات بیشتر."

برخی از مارک های جلوگیری از ساخت پاک کردن خواسته های

در حالی که برخی از تبلیغ کنندگان که در حال توقف Facebook امضا کرده اند برای جلوگیری از نفرت به سود خواسته های دیگران مانند کوکا کولا و هدف گرفتن هستند و محتاط تر از روش. آنها می گویند که آنها می اندیشند هزینه های خود را در Facebook و در برخی موارد دیگر سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و Snapchat اما نه به طور رسمی از پیوستن به تحریم.

این روشن نیست که چگونه بسیاری از مارک های توقف تبلیغات خود را ممکن است به عقب کشیده در تبلیغات به هر حال به دلیل فشارهای اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. اما این کمپین ارائه می دهد یک راه برای شرکت ها به سیگنال ایستادگی در برابر نفرت در زمانی که مشتریان خود را خواستار پاسخگویی و نمایش همبستگی با تظاهرات.

"شرکت های بزرگ امریکا نوع حرکت به عنوان یک موج گاهی اوقات" گفت: Dipayan Ghosh, co-مدیر پلت فرم پاسخگویی پروژه در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه که قبلا به عنوان Facebook حریم خصوصی و مشاور سیاست.

او گفت: تبلیغ هستند که مجبور به وزن رقابت فشار. "آنها قادر خواهید بود به طور بالقوه رسیدن به مشتریان خود را کمی کمتر موثر" با ترک Facebook, او گفت:. "اما اگر آنها نمی شرکت در تحریم آنها را به یک نام تجاری رسید و مردم شروع به فشار آنها است."

محاسبه تحریم های مالی تاثیر

تحریم دستکاری شده "به آمار Facebook که در آن شمارش در کیف پول" Steyer گفت. آن را در حال حاضر عبور از اقیانوس اطلس. این هفته انگلیسی, بیمه Aviva و آلمانی غول نرم افزار SAP اعلام کرد تبلیغات مکث.

"ما در انتظار مرحله بعدی کمپین برای دیدن بیشتر و بیشتر کوچک تبلیغ در سراسر جهان را به پیوستن به در" Steyer گفت.

اما حتی به عنوان صفوف شرکت کنندگان در تورم بسیاری از Facebook بزرگترین تبلیغ ماندن در سکوت. Clorox مایکروسافت و هرشی تنها سه شرکت به توقف صرف در میان بالا 10 تبلیغ بر روی Facebook و Instagram در 30 روز گذشته, با توجه به برآورد از Pathmatics یک تحقیقات بازاریابی شرکت است.

Procter & Gamble مصرف کننده کالا غول پشت Pampers و جزر و مد بالا بود spender در هر دو سیستم عامل در این دوره با توجه به Pathmatics. P&> اتحاد پیوست نیست تحریم اگر چه رئیس تجاری افسر مارک پریچارد هفته گذشته گفت که این شرکت به بررسی تمام رسانه های خود سیستم عامل. "ما در حال تبلیغات و یا در نزدیکی محتوایی که ما تعیین نفرت انگیز است بدنام کردن و یا تبعیض آمیز" او گفت: تبلیغات کنفرانس.

سارا گورمن یک سخنگوی خانه انبار دیگر بالا Facebook, فروشنده, گفت, NPR توسط ایمیل که خرده فروش تا به حال اعلام نشده است هر گونه تغییر در آن صرف شده است اما "تماشای این بسیار نزدیک است."

"ما نمی توانیم به صرفنظر کردن از این سیستم عامل"

Facebook بیش از 8 میلیون تبلیغ و اکثریت قریب به اتفاق کسب و کارهای کوچک هستند که صرف نیست در هر نقطه نزدیک به 60 میلیون دلار است که Pathmatics برآورد P&> صرف سراسر Facebook و Instagram در ماه گذشته. در سال گذشته بالای 100 spenders در Facebook ساخته شده فقط 6 درصد از کل این شرکت درآمد تبلیغ با توجه به Pathmatics.

برای بسیاری از تبلیغ کنندگان کمی وجود دارد انتخاب: رسانه های اجتماعی اجازه می دهد تا آنها را به گروه خاصی از مردم در کسری از هزینه یک تلویزیون تجاری.

را presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن. او یک منتقد صریح از Facebook و مبارزات انتخاباتی خود یکی از این شرکت بزرگترین اخیر آگهی spenders.

"ما نگرانی از شرکت های که در حال صحبت کردن در مورد Facebook را انفعال در اطراف معنی دار تغییرات محافظت می کند که ما دموکراسی" بایدن سخنگوی لایحه Russo NPR گفت. "اما با کمتر از پنج ماه تا انتخابات بعد ما نمی توانیم به صرفنظر کردن از این سیستم عامل به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و او نهفته است."

یادداشت سردبیر: Facebook میان NPR حامیان مالی.

NPR Asma خالد کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب