دموکرات ها از ترس از دست دادن خانه در ایالات متحده انتخابات ویژه در جنوب کالیفرنیا

بزرگنمایی این تصویر لس آنجلس مرکز رای کارگر استیون تورو می ایستد خارج موقت مکان سنجی در پالم دیل واق

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

لس آنجلس مرکز رای کارگر استیون تورو می ایستد خارج موقت مکان سنجی در پالم دیل واقع در کالیفرنیا است برای یک انتخابات ویژه در دولت 25th کنگره منطقه. Coronavirus همه گیر است طرح میتوانست مسابقه بین دموکرات کریستی اسمیت و جمهوری خواه مایک گارسیا. لیبی Denkmann/KPCC پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لیبی Denkmann/KPCC

پیش از مارس 12 ویژه انتخابات برای یک خانه در ایالات متحده صندلی در شمال حومه لس آنجلس دموکرات هستند ناگهان نگران آنها می تواند نگه دارید از یک صندلی است که به تازگی به دست آورد در سال 2018 midterms.

انتخابات در کالیفرنیا 25th کنگره منطقه در حال وقوع است که نه تنها سایه ای از بیماری همه گیر کوروناویروس بلکه رسوایی که منجر به دموکرات کتی هیل استعفای.

تپه بود و مقامش را از دست بدهد جمهوریخواه وقت استیو نایت در سال 2018 تنها به اعلام استعفای او کمتر از یک سال بعد پس از عکس صمیمی از او منتشر شد آنلاین بدون رضایت او. این خانه همچنین راه اندازی یک اخلاق پروب به نگاه به اتهامات نادرست در ارتباط با کنگره کارمند.

این خماری از تپه استعفای وزن در دموکرات.

"این سخت است که مردم را به نگه دارید تا انرژی خود را و نگه دارید تا شور و شوق خود را و ماندن در این و نگه داشتن رفتن گفت:" هیلاری Schardein صندلی از CA25 ایران برای پیشرفت یک گروه لیبرال حمایت از نامزد حزب دموکرات کریستی اسمیت.

روز سه شنبه انتخابات را با پر کردن باقی مانده از تپه دوره تا ژانویه 2021. هر دو نامزد خواهد شد همچنین در صورت هر یک از دیگر در ماه نوامبر انتخابات عمومی برای یک دوره دو ساله است.

بزرگنمایی این تصویر

یک کمپین امضا برای نامزد جمهوری خواه مایک گارسیا که بدست رئیس جمهور تهمت را حمایت در این مسابقه است. لیبی Denkmann/KPCC پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لیبی Denkmann/KPCC

اسمیت که یک عضو مجلس ایالتی کالیفرنیا اعلام نامزدی او را روز بعد از هیل گفت که او خواهد ، جمهوری خواه نامزد سابق نیروی دریایی جنگنده خلبان و Raytheon اجرایی مایک گارسیا.

در نشانه ای از نژاد بلاغی اهمیت برای هر دو طرف رئیس جمهور تهمت به تازگی به تایید گارسیا در توییتر — در حالی که اسمیت scooped تا گره از سال 2016 نامزد انتخابات ریاست جمهوری هیلاری کلینتون و رئیس جمهور سابق باراک اوباما ،

چگونه برای پاسخ به coronavirus همه گیر تبدیل شده است و موضوع محوری این مسابقه است.

گارسیا تاکید کرد که "کارشناسان بهداشت و درمان نیاز به مشورت شود و به گوش" و پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رویکرد به بازگشایی اقتصاد به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

اسمیت پشت کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom برنامه برای باز کردن اقتصاد است که شامل یک نیاز برای جوامع محلی به یک برنامه برای پیگیری و ردیابی عفونت.

"مهم ترین چیزی که ما می توانید انجام دهید این است که به مردم یادآوری کند تا همچنان به ماندن در خانه امن تا زمانی که خود را در شهرستان مربوطه و یا جامعه سفارشات منقضی خواهد شد," او گفت:.

گارسیا حامیان و داوطلبان باید به استقبال مردم مانند لیندا انوش که نگرانی در مورد تاثیر stay-at-home سفارشات در اقتصاد و آزادی شخصی.

"مردم از دست دادن شغل خود. خود درآمد" انوش گفت: در اعتراض های اخیر در برابر stay-at-home سفارشات. او و شوهرش اجرای یک کافی شاپ است که تا به حال به دلیل محلی و ایالتی دستورات بهداشتی برای جلوگیری از گسترش ویروس. "آنها در حال از بین بردن اقتصاد ما. من فکر می کنم بیدار شدن غول خفته."

اما فعالان پیشرو می گویند معترضان مانند Enoses نمایندگی حاشیه موقعیت. نظرسنجی نشان می دهد کالیفرنیا هستند بیشتر نگران سرپناه در محل سفارشات پایان موعد مقرر.

Schardein می گوید اخیر "باز کردن" تظاهرات یک راه برای جمهوریخواهان به انرژی خود را محافظه کار پایه پیش رو به ویژه انتخابات است.

"این یک کل دسته از مردم با پوشیدن امریکا بزرگ دوباره کلاه," او گفت:. "از همه ظواهر آن را فقط به یک تظاهرات سیاسی."

همه گیر reshapes مبارزه

آن را سخت به غلو چگونه عمیقا همه چیز را تغییر داده اند از کالیفرنیا مارس اولیه. گارسیا و اسمیت مبارزات به طور ناگهانی بازی در زوم به جای همسایگان درب خانه. به جای یک فرد بحث آنها در زمان یک نامزد فروم.

نامزدها مجبور به تغییر سیاست چرخ دنده به عنوان به خوبی. مسائلی مانند بهداشت و درمان و اقتصاد گرفته اند در جدید اهمیت است.

بر روی کاغذ اسمیت باید شانس-در مورد علاقه به نگه داشتن صندلی در دست دموکرات.

در سال های اخیر این منطقه جمعیتی باید معطوف به نفع دموکرات ها به عنوان منطقه جمعیت رشد می کند جوان تر و متنوع تر است. کلینتون برنده این منطقه با 7 درصد در سال 2016 در حالی که برای اولین بار نامزد تپه را شکست داد نایت نزدیک به دو رقمی.

اما رای دهندگان جمهوری خواه تمایل به نشان می دهد تا بیشتر به طور مداوم در nonpresidential انتخابات گفت: دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در نورتریج دانشمند علوم سیاسی لری بکر که اضافه شده است که هیچ چیزی در مورد یک انتخابات ویژه در جهانی همه گیر طبیعی است.

"ما هیچ ایده چه مشارکت مردم در حال رفتن به" بکر گفت.

به عنوان یک اندازه گیری ایمنی این شهرستان از طریق پست ثبت نام رای دهندگان غایب رای به طوری که آنها نمی خواهد که برای رای دادن در فرد است.

اما نامزدها هنوز یک صعود دشوار برای ایجاد انگیزه در افراد با مقدار زیادی از نگرانی فوری در ذهن خود.

"مردم در حال نشستن در خانه کمک به بچه خود را با خود به کلاس سوم ریاضی کار می کنند. آنها در حال تلاش برای کشف کردن که چگونه برای کمک به یک دوست که ممکن است بیمار" بکر گفت. "ویژه انتخابات واقعا من فکر می کنم نه بالا بر روی تعداد زیادی از مردم رادار."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب