5 لحظه برتر از دادگاه عالی 1 هفته از Livestreaming استدلال

بزرگنمایی این تصویر قضات دیوان عالی کشور شنیده شفاهی از راه دور در این هفته و برای اولین بار بحث شد

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

قضات دیوان عالی کشور شنیده شفاهی از راه دور در این هفته و برای اولین بار بحث شد به صورت زنده به مردم است. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

برای اولین بار در 231-سال سابقه قضات دیوان عالی کشور شنیده شفاهی از راه دور توسط تلفن و صوتی در دسترس زندگی می کنند.

جدید راه اندازی می رفت تا حد زیادی بدون مشکلات اما تولید برخی از لحظات به یاد ماندنی از جمله عدالت فراموش کردن برای وصل نمودن صدای مکالمه و یک موقع استراحت حمام.

در اینجا پنج تنگ, لحظاتی از این هفته و تاریخ ساخت شفاهی.

هفته دوم از استدلال روز دوشنبه آغاز خواهد شد در 10 a. m. ET. در اینجا مختصر و مفید از موارد و چگونه به گوش دادن.

1. عدالت کلارنس توماس صحبت می کند بسیاری ...

دیوان عالی کشور شفاهی هستند کلامی jousting مسابقات. قضات فلفل وکلا با سوالات قطع مشاور بارها و بارها و حتی گاهی اوقات قطع هر یک از دیگر.

عدالت کلارنس توماس که روی نیمکت نشسته بودند برای نزدیک به 30 سال ساخته شده است دوست نداشتن خود را از هرج و مرج فرایند شناخته شده در یک نقطه نمی پرسیدن یک سوال برای یک دهه کامل.

اما با هیچ خط چشم, تلفن استدلال باید به شدت سازمان یافته و هر کدام عدالت در نظم ارشد دارای یک اختصاص داده شده 2 ساعت برای بازجویی.

آن را روشن است که توماس دوم در ارشد فقط ممکن است شده اند در انتظار نوبت خود را. به جای عبور شده بود و انتظار می رود او شده است آقای وراج کتی با استفاده از هر یک از نوبت خود در خفاش تا کنون.

توماس شکست یک سال سکوت در روز دوشنبه در یک علامت تجاری مورد تست اینکه آیا یک شرکت می تواند علامت تجاری را با اضافه کردن .com به یک اصطلاح عمومی است. در این مورد Booking.com.

"می تواند رزرو به دست آوردن شماره 800 به عنوان مثال یک غرور شماره 1-800-رزرو مثلا؟" توماس پرسید.

2. توقف RBG

عدالت اموزش Bader Ginsburg شرکت در چهار شنبه استدلال از بیمارستان است. در طول روز با استدلال 87-سال تحت درمان غیر جراحی برای صفرا مثانه عفونت در بیمارستان جانز هاپکینز بعد از آن روز با توجه به دیوان عالی کشور آزادی مطبوعات.

اما او سبع صبح روز چهارشنبه به دعوت از اتاق بیمارستان در یک مورد تست مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قانون جدید گسترش معافیت از Obamacare را کنترل تولد دستور برای سازمان های غیر انتفاعی و برخی از شرکت های انتفاعی که مذهبی یا اخلاقی اعتراض به کنترل تولد.

"خودنمایی ویژگی" مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قوانین جدید این است که آنها "بازی شیر یا خط به بادها به طور کامل کنگره آموزش که زنان نیاز دارند و باید بدون درز, هیچ, هزینه, پوشش جامع" او گفت:.

3. که برافروخته?

در طول چهار شنبه دوم دهانی استدلال بر v. انجمن آمریکایی علوم سیاسی, مشاوران یک مورد که در آن قضات وزن یک متمم اول قانون اساسی چالش به یک حکومت فدرال از ممنوعیت ترین robocalls چیزی بسیار غیر منتظره اتفاق افتاده است.

Partway از طریق وکیل روم مارتینز استدلال یک توالت خیط و پیت کردن می تواند مجزا شنیده می شود.

مارتینز به نظر می رسید unperturbed و ادامه داد: صحبت کردن با وجود این لحظه بی دست و پا.

خیط و پیت کردن به سرعت برداشت تا بخار آنلاین تبدیل شدن به اولین بار واقعا ویروسی لحظه از دادگاه جدید livestream شفاهی.

4. سلام شما کجا هستید ؟

عدالت Sonia Sotomayor به عنوان یکی از مهمترین تکنولوژی زرنگ و دانا از قضات با تجربه یک زن و شوهر از مشکلات فنی با او قطع صدا را فشار دهید.

در هر دو شنبه و سه شنبه استدلال که برای اولین بار او بود که در خفاش وجود دارد طولانی مدت مکث باعث قاضی جان رابرتز برای "عدالت ستمیر?" چند بار قبل از او پریدند و با مختصر "متاسفم رئیس" قبل از راه اندازی به سوالات خود را.

روز چهارشنبه او به نظر می رسید که عادت به فرمت جدید اما مشکل پس از آن شروع به پریدن کرد به توماس بود که به طور کامل از دست رفته در عمل هنگامی که به نوبه خود آمد. او در نهایت رفت و از صبح روز چهارشنبه.

5. در حال اجرا در طول زمان

شفاهی معمولا اجرای یک ساعت تقریبا دقیقا با وکلای هر دو طرف با داشتن 30 دقیقه را به خود گرفته است. در تلاش برای چوب به عنوان نزدیک که ممکن است به آن فرمت تلفن قوانین اختصاص 2 دقیقه از بازجویی به هر عدالت برای هر دور از سوال.

قاضی جان رابرتز را صرف هفته پریدن به مبادلات, قطع هر دو وکلا و قضات در این روند به حفظ رسیدگی در مسیر. حتی پس از استدلال زد طولانی تر از حد معمول است.

اما در روز چهارشنبه کنترل تولد صورت شفاهی رفت و عظیم 40 دقیقه طولانی تر از انتظار می رود.

عدالت Alito بخشی از چکش وکیل به چالش کشیدن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جدید کنترل تولد قوانین برای بیش از هفت دقیقه بدون وقفه از رئیس دادگستری.

مرجع تصمیم گیری او نوشت: در سال 2014 Alito گفت که "سرگرمی لابی برگزار می شود که اگر یک فرد صمیمانه معتقد است که آن را غیر اخلاقی برای انجام یک عمل است که در اثر فعال کردن فرد دیگری به ارتکاب یک عمل غیر اخلاقی به دادگاه فدرال حق ندارد به می گویند که این فرد اشتباه در سوال اخلاقی همدستی. این دقیقا سوال اینجا."

کریستینا پک است NPR امور حقوقی کارآموز.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب