محدودیت های مسافرتی گسترش به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس وسیعتر

بزرگنمایی این تصویر یک زن با استفاده از ضد عفونی کننده دست در فرودگاه بین المللی لس آنجلس در روز پنج

توسط MINERALNEWS در 23 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک زن با استفاده از ضد عفونی کننده دست در فرودگاه بین المللی لس آنجلس در روز پنج شنبه روز قبل از شروع ایالات متحده ممنوعیت سفر از برخی از کشورهای اروپایی در میان نگرانی بیش از coronavirus. فردریک J. Brown/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فردریک J. Brown/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان مورد شناخته شده عفونت کروناویروس ضرب در سراسر جهان, محدودیت های در حال افزایش در مسافرت های بین المللی نیز هست.

در میان آخرین clampdowns: رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در اطلاعیه روز چهارشنبه از یک monthlong ممنوعیت سفر. مانند ممنوعیت سفر اعمال در ماه ژانویه و فوریه در چین و ایران, این آخرین محدودیت میله ورود به آمریکا از اتباع خارجی که در یکی از 26 کشورهای اروپایی در 14 روز قبل از برنامه ریزی آمریکا و ورود.

شهروندان و ساکنان سفر از اروپا بدون ویزا "شنگن" را هنوز هم مجاز به ورود به ایالات متحده اما اقدام وزارت امنیت داخلی وزیر چاد گرگ می گوید ورود خواهد بود محدود به "انتخاب فرودگاه که در آن دولت آمریکا اجرا کرده است افزایش روش های غربالگری."

برگ برنده اعلام شد و به دنبال دوشنبه با اعلام وضعیت اضطراری توسط جمهوری چک که تحمیل مشابه 30 روز ممنوعیت سفر برای مردم از 15 "خطر کشورهای": چین, کره جنوبی, ایران, ایتالیا, اسپانیا, اتریش, آلمان, سوئیس, سوئد, نروژ, هلند, بلژیک, بریتانیا, دانمارک و فرانسه است. مرز چک با آلمان و اتریش که معلق شده بود نیز خواهد بود دوباره. به عنوان روز پنج جمهوری چک به 94 مورد شناخته شده از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

آرژانتینبا 19 شناخته شده coronavirus موارد نیز اعلام کرد سفر جدید محدودیت در روز پنج شنبه. برای نه هنوز مدت زمان مشخص شده نه ویزای اقامت موقت و نه مجوز صادر خواهد شد برای ساکنان کشورهای آرژانتین شناسایی به عنوان کسانی که به طور جدی تحت تاثیر شیوع کروناویروس. آنها عبارتند از: آمریکا, چین, کره جنوبی, بریتانیا, ایران, ژاپن و 26 کشورهای اروپایی که شامل منطقه شنگن.

هندبا 73 تایید coronavirus موارد و هیچ گزارش مرگ و میر چهارشنبه اعلام کرد که به طور موقت تعلیق همه ویزای توریستی. تنها رسمی دیپلماتیک و اشتغال ویزا صادر خواهد شد و از 13 مارس تا 15 آوریل است.

اما به نظر می رسد استثنا ساخته خواهد شد: اتباع خارجی که نیاز به سفر به هند برای "دلایل قانع کننده" توصیه برای تماس با نزدیکترین کنسولگری هند برای درخواست ویزا. و همه مسافران از جمله اتباع هند — خواهد بود قرنطینه به مدت حداقل 14 روز در صورتی که سفر در چین, ایتالیا, ایران, کره جنوبی, فرانسه, اسپانیا و آلمان هر زمان پس از Feb. 14.

وجود دارد در حال حاضر 114 کشورهایی که در مجموع نزدیک به 128,000 coronavirus عفونت تایید شده است با توجه به شیوع ردیابی وب سایت مدیریت دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه Coronavirus مرکز منابع.

در اینجا برخی از کشورهای دیگر که باید محکم دسترسی به خارجی ها قرار داده و یا محدودیت های دیگر در پاسخ به کروناویروس همه گیر:

چین

تقریبا 81,000 موارد COVID-19 تایید شده است در چین و بیش از 3000 مرگ و میر بیش از هر ملت دیگر را تجربه کرده است.

وجود یک صدای جیر جیر در روز پنج شنبه از سخنگوی وزارت خارجه Lijian ژائو نشان می دهد که "ممکن است ما ارتش آورده است که این بیماری همه گیر به ووهان" هیچ محدودیت های جدید در نوار آمریکایی از سفر به چین است. وزارت امور خارجه ایالات متحده سایت به یاد مسافران بالقوه که ممکن است آنها را ممنوع توسط مقامات چینی از ورود و یا خروج از بخش هایی از استان هوبی. بزرگترین شهر ووهان کانون و مشکوک منشاء شیوع کروناویروس.

"در هوبئی استان ایالات متحده ندارد هر بیشتر تخلیه پرواز عازم ووهان فرودگاه بین المللی" وزارت امور خارجه یادداشت ها. "شهروندان آمریکایی در حال حاضر در سفر, مناطق ممنوعه در هوبئی استان و دیگر مناطق در چین باید پناهگاه در محل, محدود کردن تماس با دیگران و نظر کردن در مواد غذایی و لوازم دیگر برای محدود کردن جنبش در خارج از خانه."

کره جنوبی

با بیش از 7,800 تایید coronavirus موارد و مرگ و میر کره جنوبی به حالت تعلیق روادید ورود برای اتباع چینی و دیگران سفر از چین است. آن را نیز انجام داده است برای اتباع ژاپنی در آشکار تلافی اقدامات مشابه که توکیو تحمیل این هفته در مسافران از کره جنوبی. این دو کشور بارها درگیر شدند بیش میراث ژاپن 35-سال اشغال شبه جزیره کره است که در سال 1945 به پایان رسید.

ژاپن

شده اند وجود دارد حداقل 639 موارد شناخته شده COVID-19 و 16 و میر در ژاپن است. سفر بان کی مون بود که در حال حاضر در محل برای آن دسته از شهروندان چینی برگزاری گذرنامه از شدت آلوده مناطق مانند هوبئی و Zheijang استان. محدودیت های مشابه قرار داده شد مسافران از مناطق نزدیک دائگو کره جنوبی شهرستان در مرکز این کشور را coronavirus اپیدمی و مسافران از ایران. مردم از شمال ایتالیا اضافه شد به ممنوع مسافران لیست مارس 11.

سنگاپور

با 178 coronavirus موارد گزارش شده اما هیچ مرگ و میر سنگاپور تحمیل گسترده محدودیت های مسافرتی برای خارجی ها. با توجه به سفارت آمریکا در سنگاپور به عنوان از آوریل 4 هر کسی که یک شهروند یا مقیم سنگاپور و کسانی که سفر کرده است در مدت 14 روز به ایران, کره جنوبی یا شمال ایتالیا خواهد بود و نه مجاز به ورود و یا حمل و نقل از طریق سنگاپور. است که به دنبال یک شبیه ممنوع قرار داده شده Feb. 1 در مسافران از چین است.

اسپانیا

در مارس 11, اسپانیا, با حداقل 2,277 تایید coronavirus موارد و 5 مرگ و میر اعلام کرد تعلیق همه پروازهای مستقیم بین اسپانیا و ایتالیا.

فرانسه

فرانسه با 2,284 مورد تأیید و 48 مرگ تحمیل شده است و هیچ محدودیت های مسافرتی. اما هوا در فرانسه لغو پرواز به و از چین تا پایان ماه مارس و همچنین پروازها به مقصد ایتالیا از 14 مارس تا آوریل 3.

ایتالیا

در حالی که وزارت امور خارجه توصیه تعویق انداختن همه غیر ضروری سفر به ایتالیا, نخست وزیر جوزپه کونته اعلام مارس 9 محدود کردن جنبش برای همه, ایتالیایی, ساکنان نشده به مبلغ ممنوعیت سفر برای خارجی ها.

"در حالی که پرواز مستقیم بین نقاط مبدا و مقصد به طور موقت به تعویق افتاد," دولت, یادداشت "وجود دارد هیچ محدودیت های خاص برای ورود هر کسی صرفا بر اساس ملیت خود را."

ایتالیا تا به حال حداقل 12,462 تایید موارد عفونت کروناویروس و 827, مرگ و میر, مرگ و میر عوارض است که تنها به چین.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن