امروز coronavirus خبر: سالنهای تئاتر در میان کسانی که پاک به بازگشایی آنجا انتاریو وارد مرحله 3; هند عبور 1M coronavirus موارد

حقایق کلیدی5:05 صبح: رهبران اتحادیه اروپا نگه بودجه اجلاس در همه گیر بارساعت 5: هند عبور 1 میلیون coronavirus

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
حقایق کلیدی
  • 5:05 صبح: رهبران اتحادیه اروپا نگه بودجه اجلاس در همه گیر بار

  • ساعت 5: هند عبور 1 میلیون coronavirus موارد

  • 4 صبح: سالنهای تئاتر در میان کسانی که پاک به بازگشایی آنجا انتاریو وارد بازیابی مرحله 3

آخرین coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان جمعه. این فایل به روز خواهد شد در طول روز است. وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

5:25 صبح: استرالیا ویکتوریا دولت گزارش کرده است یک رکورد روزانه از 428 جدید COVID-19 موارد به عنوان اعتراض به افزایش تست در دولت برای نظارت بر هر گونه گسترش coronavirus از ملبورن منطقه است.

بسیاری از موارد جدید و سه مورد مرگ گزارش شده جمعه در ملبورن.

ملبورن و همسایه نیمه روستایی Mitchell شایر قفل شده پایین از هفته گذشته و مقامات امیدوارند که این محدودیت به زودی به ارمغان بیاورد plateauing از عفونت.

5:21 صبح: چین در حال حاضر نیاز به آن ورود در سرزمین اصلی چین از هنگ کنگ نشان می دهد منفی coronavirus تست گرفته شده در طی سه روز معاملاتی گذشته و تحت 14 روز تحت نظارت قرنطینه به منظور به دست آوردن ورود پس از شیوع جدید در نیمه مستقل منطقه است.

قابل توجه استثنا شامل دانش آموزان و رانندگان کامیون که باید با عبور از مرز به صورت روزانه همراه با "کسب و کار مهم مردم" و دیگران به رسمیت شناخته شده تحت سیاست های دو جانبه به استثنای آنها را از قرنطینه خواسته با توجه به رسمی اطلاع می دهد.

5:19 صبح: اسرائیل اعلام کرد جارو محدودیت های جدید در روز جمعه در پاسخ به یک موج جدید در coronavirus موارد از جمله تعطیلی آخر هفته از بسیاری از کسب و کار و محدود کردن رستوران ها به بایگانی اطلاعات و تحویل.

دولت اعلام کرد محدودیت های اعمال شده پس از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت: "برداشتن گامهای موقت" مورد نیاز برای جلوگیری از به طور کلی یکی دیگر مستند. نتانیاهو مواجه شده است و گسترده انتقاد و اعتراضات در روزهای اخیر بیش از دولت خود را از دست داده و همه گیر و اقتصادی خرید اینترنتی از اوایل مستند.

ورزشگاه و ورزش studios بسته خواهد شد به جز برای استفاده توسط ورزشکاران. رستوران ها دیگر اجازه خواهد داشت به سایت محل استقرار و سواحل بسته خواهد شد در تعطیلات آخر هفته آغاز در اواخر این ماه.

5:12 صبح: نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد 3 میلیارد پوند (3.8 میلیارد دلار) در بودجه در روز جمعه برای کمک به این کشور خدمات سلامت در مقابله با موج دوم ممکن است از coronavirus این زمستان.

پول اجازه خواهد داد که دولت بودجه خدمات بهداشت ملی به خرید فضا در بیمارستان های خصوصی و حفظ یک رشته از موقت بیمارستان ساخته شده بودند که به سرعت در سراسر کشور به عنوان شیوع شتاب در بهار.

به "بلبل بیمارستان" به پایان رسید تا درمان چند بيمار, اما دولت می خواهد به نگه داشتن ظرفیت اضافی در مورد موج جدیدی از COVID-19 موارد همزمان با زمستان فصل آنفولانزا.

جانسون در تلاش است تا راه رفتن یک tightrope ترغیب انگلیسی که این کشور آماده است برای شیوع بیماری های جدید در حالی که همچنین تشویق بازگشت به مغازه ها و رستوران ها و محل های کار به پا زدن شروع یک اقتصاد رو به زوال است که منقبض شده توسط یک چهارم از ماه مارس.

5:05 صبح: سران اتحادیه اروپا اذعان جمعه آنها در مورد به عنوان دور از هم جدا از رسیدن به یک معامله در یک اقدام بی سابقه 1.85 تریلیون یورو ($2.1 تریلیون دلار) بودجه اتحادیه اروپا و ویروس بازیابی صندوق به عنوان صندلی فاصله تحمیل شده بر آنها به دلایل بهداشتی در نشست مرکز.

"تفاوت هنوز هم بسیار بسیار بزرگ و بنابراین من نمی تواند پیش بینی کند که آیا ما رسیدن به یک نتیجه در این زمان" گفت: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان پس از ورود در اروپا اجلاس سایت. "بنابراین من انتظار, بسیار, بسیار دشوار مذاکرات است."

چالش های پیش روی 27 رهبران اتحادیه اروپا — که برخی از آنها وارد نقاب برخی unmasked — توانمند است. خود را بلوک رنج می برند از طریق بدترین رکود اقتصادی در تاریخ خود و کشورهای عضو در حال جنگ بر سر چه کسی باید پرداخت بیشتر برای کمک به کشورهای دیگر و که سازمان ملل باید بیشتر به نوبه خود در اطراف خود را کتک اقتصاد.

ساعت 5: هند عبور 1 میلیون coronavirus موارد در جمعه سوم تنها به ایالات متحده و برزیل باعث نگرانی در مورد آمادگی خود را برای مقابله با اجتناب ناپذیر افزایش است که می تواند پایمال کردن بیمارستان ها و آزمون این کشور ضعیف سیستم مراقبت های بهداشتی.

افزایش 34.956 موارد جدید در 24 ساعت گذشته در زمان ملی در مجموع به 1,003,832.

وزارت بهداشت نیز گزارش داد یک رکورد تعداد 687 مرگ و میر در مجموع 25,602. آن گفت: 635,757 مردم را بهبود و بازیابی رای شد و در ادامه به بهبود در 63% است.

گریم نقطه عطف می آید در زمانی که چندین ایالت هند در حال تحمیل متمرکز مستندات برای جلوگیری از شیوع بیماری در میان کوره در رفته تلاش های دولت های محلی برای حفاظت از اقتصاد است.

تا کنون سه متحده — ماهاراشترا دهلی نو و تامیل نادو — باید اختصاص بیش از نیمی از کل موارد. اما در هند گسترده حومه شهر است که بسیار کمتر آماده و با ضعیف تر مراقبت های بهداشتی این بیماری همه گیر است که به وضوح در حال رشد است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

4 صبح: یک نوار زیادی از انتاریو خواهد بود در حال حرکت به مرحله بعدی استانی دولت COVID-19 طرح بازیابی امروز.

مرحله 3 از بازگشایی تلاش اثر طول می کشد در سراسر 24 از 34 بهداشت عمومی واحدهای اگر حوزه های قضایی است که برای نگه داشتن عامل در مرحله 2 قوانین در میان شلوغ ترین در استان است.

در اوایل این هفته دولت اعلام کرد مرحله 3 قوانین اجازه می دهد رستوران ها برای از سرگیری داخلی خدمات و همچنین به عنوان کسب و کار مانند میله ورزشگاه و تئاتر شروع به استقبال کاربران دوباره.

این قوانین همچنین افزایش محدودیت در اندازه داخل سالن اجتماعات به حداکثر 50 نفر در حالی که به عنوان بسیاری از 100 نفر مجاز به جمع در خارج از منزل.

قوانین جدید هنوز نمی اعمال می شود در تورنتو و همیلتون, مناطق, منطقه آبشار و ویندزور-اسکس که همه آنها هنوز در تلاش برای کاهش تعداد محلی COVID-19 موارد است.

پنج شنبه 5 بعد از ظهر انتاریو منطقه ای بهداشت و درمان واحد مورد گزارش در مجموع 39,187 تایید شده و احتمالی موارد COVID-19 از جمله 2,776 مرگ یک پرش از 125 گزارش شده عفونت با توجه به ستاره ها تعداد.

میزان عفونت های جدید در انتاریو به شدت کاهش یافته است بیش از دو ماه گذشته است و در ادامه به سقوط تا کنون در ماه جولای. طی هفت روز در این استان را 34 واحد بهداشت گزارش کرده اند به طور متوسط 119 عفونت های جدید در هر روز به خوبی از اوج پایدار نزدیک به 600 نفر در هر روز دیده می شود در اواخر ماه آوریل است.

شنبه کل یک بار دیگر شامل روزانه شمارش از تورنتو به عنوان شهرستان از سر گرفته شد انتشار روزانه بعد از ظهر صورت حساب از طریق تورنتو بهداشت عمومی حساب توییتر.

شهر دیدم فقط 28 عفونت های جدید پنج شنبه, خوب, زیر اخیر به طور متوسط.

در همین حال یکی دیگر از شش جدید کشنده موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته چهار در تورنتو و دو در پوست منطقه است. در بدترین استان شیوع سلامت واحد گزارش به عنوان بسیاری از 94 مرگ و میر در یک روز.

پیش از این استان گزارش شده 107 بیماران بستری با COVID-19 از جمله 26 در واحد مراقبت های ویژه از آنها 20 می در ونتیلاتور. این اعداد به خودشان نزدیک به پایین ترین سطح استان گزارش کرده است پس از اولین انتشار بستری اطلاعات در اوایل ماه آوریل.

این استان می گوید اطلاعات آن دقیق است تا 4 بعد از ظهر روز قبل ، این هشدار آن آخرین تعداد کل مرگ و میر 2,737 ممکن است ناقص و یا تاریخ به دلیل تاخیر در سیستم گزارش دهی. در صورت اختلاف "اطلاعات منتشر شده توسط (واحد بهداشت) باید در نظر گرفته ترین تا به امروز است."

ستاره تعداد شامل برخی از بیماران گزارش شده به عنوان "احتمالی" COVID-19 موارد است. این بدان معنی است که آنها باید علائم و تماس با ما و یا سفر تاریخ است که نشان می دهد آنها به احتمال بسیار زیاد باید از این بیماری است اما هنوز رتبهدهی نشده است دریافت مثبت آزمایشگاه تست.

اینجا را کلیک کنید برای خواندن بیشتر در پنج شنبه را پوشش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن