Infinite محور از حرکات رقص به نژادی و عدالت حرکت

بزرگنمایی این تصویر Raisha آرسنال, 20, چپ و کای هریس 17 تبدیل شده به Infinite به بحث نژادی و بی عدال

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Raisha آرسنال, 20, چپ و کای هریس 17 تبدیل شده به Infinite به بحث نژادی و بی عدالتی است. می آید پس از Infinite عذرخواهی برای "ویژگی های قطعی" که مخفی فیلم مربوط به زندگی مهم است. Infinite تصاویر توسط NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Infinite تصاویر توسط NPR

زمانی که Raisha آرسنال a 20-year-old مربی شنا در Roswell, Ga., برای اولین بار دانلود برنامه اشتراک گذاری ویدیو Infinite او نشاط پست مانند او لب همگام سازی و رقص به آهنگ های انگلیسی, دختر, گروه Little Mix.

اما آرسنال متوقف شد بازیگوش روال پس از جورج فلوید کشته شد توسط پلیس در مینیاپولیس. در حال حاضر او با استفاده از Infinite خوراک به اصرار پیروان به مارس به صورت نژادی و عدالت است.

@pastramionrai

##blacklivesmatter ##blmmovement ##justiceforgeorgefloyd ##racisminamerica ##georgefloyd ##breonnataylor ##policebrutality

♬ صدای اصلی - pastramionrai

"من فقط تا منزجر که من احساس می کنم نیاز به چیزی می گویند بنابراین من شروع به صحبت کردن حتی اگر من تا به حال مانند 13 پیروان" او گفت:.

به زودی او تا به حال بیش از 60 ، 000 پیروان او ویدئوها در حمایت از اعتراضات را به دست آورد کشش.

"بنابراین بسیاری تا به حال یک چشم به نژادی و بی عدالتی به خصوص افراد جوان که حتی در حال تدریس در مورد آن و پدر و مادر خود را در حال صحبت کردن در مورد آن" آرسنال گفت. "پس از آن واقعا مفید برای نسل های بعدی به آن تجربه در Infinite."

دفاع نژادی عدالت 30 ثانیه در یک زمان

این است که به دور از تنهایی. ویدئوها با #blacklivesmatter برچسب سر به فلک کشید به یک نقطه بالا در Infinite, حاصل بیش از 6 میلیارد بازدید در روز های اخیر. دیگر هشتگهای محبوب عبارتند از: #fox news و #blackmusic.

برخی از برجسته سفید Infinite کاربران در حال کمک به این جنبش مانند Charli D'Amelio یک 16 ساله Infinite ستاره زندگی می کند که در نورواک Conn. او به طور معمول پست های رقص فیلم ها. اما در پی جورج فلوید مرگ او به او گفت 60 میلیون طرفدار است که او یک لحظه غم انگیز از بازتاب.

"به عنوان یک فرد است که با توجه به پلت فرم به عنوان یک تاثیر گذار متوجه شدم که با این عنوان من یک کار برای اطلاع رسانی به مردم در مورد نژادی و نابرابری در جهان در حال حاضر," او گفت: در اخیر تصویری.

@naomiibrookk

##foryoupage ##blacklivesmatter

♬ صدای اصلی - naomiibrookk

تحلیلگر دبورا Aho ویلیامسون از eMarketer که مطالعات روند رسانه های اجتماعی گفت: بسیاری از Infinite کاربران بسیار جوان است که آنها هنوز به روی چیزی حساب کردن با مسائل سنگین مانند پلیس خشونت و تعصب نژادی.

"برای اولین بار آنها ممکن است به کاوش چگونگی احساس آنها در مورد این مسائل و قادر به انجام است که در Infinite و دیدن دیگر افراد جوان که ابراز مشابه چیزهایی که من فکر می کنم آن را واقعا معتبر و ارزشمند" او گفت:.

و 20-چیزی رفتند به Infinite در این دو سال که از آن شده است در دسترس در آمریکا آن را به دست آورده و حتی بزرگتر زیر به عنوان بسیاری از مردم در خانه ماند زیرا این بیماری همه گیر کوروناویروس. در ماه های اخیر Infinite پدید آمده است به عنوان ترین-دریافت برنامه در جهان پیشی زوم WhatsApp و Facebook.

@sydneyawyatt ♬ صدای اصلی - alexengelberg

چیزی ویروسی می تواند تقریبا بلافاصله بر روی بسیاری از سیستم عامل رسانه های اجتماعی اما Infinite خارج از غرفه برای چگونه به سرعت به یک کاربر می توانید به دست آوردن یک زیر بزرگ پس از به اشتراک گذاری فقط یک تصویری که اعتصاب وتر Aho ویلیامسون اشاره کرد.

کوتاه و شادی بخش ویدئوها که خنده دار هستند و یا از ویژگی های حیوانات و یا روند پخت و پز به طور معمول تسلط Infinite و در عین حال ملی تحول بیش از نژادپرستی نظاممند به شنود گذاشته به احساسات خام است که عمیقا طنین انداز می شود.

ناگهان همه از یک Infinite تبدیل شده است رفتن به فروم برای رشد جوانان فعالیت.

"خشم, ترس, نفرت و ناخشنودی همه احساسات است که می تواند به راحتی منتقل می شود در یک ویدئو در Tik Tok" Aho ویلیامسون گفت.

@نیک.vibes

##blacklivesmatter ##fyp ##foryoupage ##infinite ##xyzbca ##ویروسی ##trending BLACK LIVES MATTER Deadass😐

♬ صدای اصلی - carneyval_

سیاه سازندگان متهم Infinite از سرکوب

فعالیت وارد Infinite فقط به عنوان نظارت والدین خود به شرکت چینی متعلق به ByteDance, شدت یافته است.

به عنوان اعتراض شروع به جارو ملت, سیاه سازندگان متوجه شده است که ویدئوها برچسب #GeorgeFloyd یا #BlackLivesMatter سخت برای پیدا کردن و یا نگاه به عنوان اینکه هیچ کس تا به حال به تماشای آنها با وجود تورنت views.

برای برخی از کاربران آن را مشکوک و توسعه و با توجه به اینکه ByteDance است سانسور فیلم ضد پکن تظاهرات در هنگ کنگ علاوه بر داشتن شده است در معرض قبلا سرکوب پست ها از کاربران تلقی بیش از حد غیرجذاب یا نامطلوب برای این پلت فرم.

Infinite اصرار دارد که آنچه در آمریکا در مورد چهره این شرکت عذرخواهی کرد و مقصر مشکل در یک "ویژگی های قطعی است."

"ما درک می کنیم که بسیاری از فرض این اشکال به یک عمل عمدی به سرکوب تجارب و باطل احساسات احساس می شود توسط سیاه و سفید جامعه است. و ما می دانیم که ما باید کار را به انجام به دست آوردن مجدد و تعمیر آن اعتماد" گفت: ونسا Pappas, Infinite مدیر کل ایالات متحده

بسیاری از سیاه Infinite کاربران هنوز شک و تردید از اهداف شرکت.

@jailynisfeliz

درست story😒##blackout##blackvoicesheard##JustDanceMoves##dinoday##shadowbanned##steponthegas##storytime##fyp##foryoupage##realityripple##AlmondWalk

♬ استاد Mooselinis ماشین رپ - خمیر ترش.png

آرسنال تا به حال به دست آورد قابل ملاحظه پس از او فیلم مربوط به جورج فلوید تظاهرات اگر چه بسیاری از پست های اخیر در مورد خشونت پلیس و تظاهر کنندگان دیده می شوند و تنها با بریدن از مخاطبان خود را.

این یک تمرین است که شناخته شده به عنوان سایه ممنوعیت زمانی که Infinite بی سر و صدا demotes کسی ویدئوها و سازندگان مانند آرسنال احساس می کنم مثل برنامه است که هدف قرار دادن آنها. این یک اتهام است که تسلیم توسط بسیاری از Infinite با هشتگ #shadowbanned پس از دریافت بیش از 127 میلیون نمایش بر روی پلت فرم.

"این فقط معنی ندارد که من آن را دهها هزار نفر از پیروان جدید که آمد به من برای ویدئو ها در مورد تظاهرات اما من تنها می خواهم 500 views بر روی پست" او گفت:. "این فقط معنا ندارد به من."

آرسنال همچنین با اشاره به خوراک اصلی در این برنامه به عنوان شناخته شده برای شما را صفحه. این یک شخصی مخلوط حساب که یک کاربر بخواهد به دنبال ویدئوها Infinite فکر می کند لذت بردن از آنها را بر اساس فیلم های دیگر آنها دوست شده ام و یا تماشا.

به تازگی هر چند آرسنال گفت: یک چیز کنجکاو شده است اتفاق می افتد.

"من تنها مانند سیاه و سفید زندگی می کند موضوع پست اما من نمی بینم هر پست من برای شما در مورد سیاه و سفید زندگی می کند و ماده به نظر می رسد آنها هنوز هم آن را پوشش تا آنجا که آن را بیش از حد سیاسی برای آنها" آرسنال گفت.

او شروع به انجام ویدئوها توضیح داد که چرا او تأملی برنامه.

@pastramionrai

##blacklivesmatter ##blmmovement ##justiceforgeorgefloyd ##racisminamerica ##georgefloyd ##breonnataylor ##policebrutality

♬ صدای اصلی - pastramionrai

یک Infinite سخنگوی محروم به NPR که شرکت درگیر در سایه ممنوعیت اما نمی خواهد بحث در مورد نامزدی در هر یک از حساب های فردی.

"مانند تقریبا تمام سیستم عامل های اجتماعی توصیه های ما را به حساب ترجیحات کاربران بر اساس چیزهایی مانند سازندگان آنها را دنبال و ویدئوها آنها تعامل با," the Infinite سخنگوی گفت. "Infinite سیستم نیز کار به intersperse توصیه هایی است که ممکن است سقوط در خارج از این ابراز تنظیمات را به یک فرصت برای کشف جدید دسته از محتوا است."

سیاه سازندگان چهره نژاد پرستی در Infinite

برای برخی از سازندگان Infinite است نه مشکل بلکه کاربران دیگر به عنوان ناخوشایند نظرات باید در زمان استقبال ویدئوها در مورد نابرابری نژادی و خشونت پلیس.

زمانی که 17 ساله کای هریس کوه لورل, N. J. ارسال شده یک ویدیو در مورد رفتن به یک زندگی موضوع اعتراض برخی از بینندگان در پاسخ نژادپرستانه و دیگر نظرات توهین آمیز است.

@kaizatron

بدون عدالت بدون صلح است. من هرگز وحشت زده. ##پل ##blacklivesmatter ##blackvoicesheard

♬ صدای اصلی - carneyval_

"آنها مانند" من به اینجا آمدند برای یک زمان خوب است. من به اینجا آمدند به خنده و رقص و شما در حال آوردن من با همه این مسائل,'" هریس گفت. "و من مانند 'این واقعیت است که این اتفاق می افتد این است که من آوردن پایین.'"

هریس سخت فعال است در دبیرستان و تئاتر و رشد کرده است او Infinite پس از بیش از 260,000 نمی تواند تصور کنید که تنها به ساخت فیلم های رقص در حال حاضر. جورج فلوید مرگ او فکر nonstop در مورد پلیس راه درمان مردم سیاه و سفید.

"من نمی خواهم به رشد در جهان که در آن این را نگه می دارد اتفاق می افتد, بنابراین من تصمیم, 'شما می دانید چه ؟ من شده است با سکوت در مورد این مسائل گاهی اوقات. من نمی اشتراک گذاشتن نظرات, اما من نیاز به به اشتراک گذاری آنها را در حال حاضر'," او گفت:.

هریس گفت: او به یاد می آورد زمانی که Trayvon Martin کشته شد در سال 2012. اما در آن زمان او را درک نمی کند و وزن پر از لحظه ای که چون او فقط 10 سال. در حال حاضر که او 17 او را آماده برای تغییر برخی از ذهن — یکی از 30 ثانیه Infinite تصویری در یک زمان.

"مردم به من گفتن که آنها در حال صحبت کردن و تماس از بستگان و دوستان خود در این مسائل" هریس گفت. "و این چیزی است که من می خواهم برای مردم به درک احساسات و چرا این جنبش از آنجا که ما می خواهید تغییر دهید و ما می خواهیم آسیب به متوقف شود."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن