فلوریدا Ousts بالا COVID-19 دانشمند داده

بزرگنمایی این تصویر یک عکس فوری از فلوریدا COVID-19 داشبورد بر روی پنج شنبه, مارس 19 سال 2020 است.

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک عکس فوری از فلوریدا COVID-19 داشبورد بر روی پنج شنبه, مارس 19 سال 2020 است. فلوریدا GIS/تصویر توسط NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فلوریدا GIS/تصویر توسط NPR

یک دانشمند که ایجاد یک داشبورد برای نظارت فلوریدا افزایش تعداد COVID-19 مورد گفت که او از کار اخراج شده است برای امتناع از دستکاری داده ها. Rebekah جونز مدیر سیستم اطلاعات جغرافیایی تیم در فلوریدا وزارت بهداشت. او کمک کرد ایجاد داده های پورتال که برای سال ارائه شده است به راحتی در دسترس و اطلاعات دقیق در COVID-19 موارد شکسته توسط کد پستی. فلوریدا COVID-19 داشبورد ستایش شده است توسط محققان در وزارت امور خارجه و کاخ سفید coronavirus هماهنگ کننده دکتر دبورا Birx.

هفته گذشته در یک ایمیل جونز اطلاع عامه محققان است که او می خواهم حذف شده از این پروژه است. "به عنوان یک کلمه از احتیاط," او نوشت: "من انتظار می رود تیم جدید به ادامه همین سطح دسترسی و شفافیت است که من ساخته شده مرکزی به روند طی دو ماه اول. پس از همه تعهد من به هر دو تا حد زیادی (مسلما به طور کامل) به همین دلیل من دیگر مدیریت آن است."

جونز در حال حاضر می گوید: او از کار اخراج شده از دولت در بخش بهداشت و درمان. در بیانیه ای به CBS-12 در وست پالم بیچ جونز گفت که اخراج او آمد و پس از او حاضر به "دستی تغییر داده تا بر طبل حمایت از این طرح به بازگشایی شده است."

همه از فلوریدا وارد فاز 1 بازیابی این هفته هنگامی که دو تا از بزرگترین شهرستانهای پیوست بقیه دولت در افتتاحیه رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی و آرایشگاه ها ، در یک کنفرانس خبری در تالاهاسی Gov. ران DeSantis به نام جونز خروج از وزارت بهداشت و درمان یک "غیر موضوع است." او گفت که او می خواهم دیده می شود یک ایمیل او فرستاده سرپرست او گفت: او هرگز در نظر گرفته شده و نشان می دهد اطلاعات در داشبورد ممکن است کمتر قابل اعتماد رفتن به جلو. DeSantis گفت که او معتقد است از ایمیل است که "او خسته شده بود و نیاز به یک استراحت."

جونز حذف از این پروژه و پس از آن اخراج پرسش در مورد بی طرفی و شفافیت فلوریدا COVID-19 داشبورد. بن Sawyer مدیر آزمایشگاه X در دانشگاه مرکزی فلوریدا است که در حال بررسی است چگونه محلی سیستم های سلامت در حال مقابله با COVID-19 موارد است. او گفت: جونز حذف از پروژه "بسیار نگران کننده برای من به عنوان یک دانشمند و به عنوان یک شهروند است." ساویر گفت: "صرف نظر از آنچه شما فکر می کنم در مورد بازگشایی فلوریدا شما می خواهم به دانستن چه خبر است. این اطلاعات است که توانایی ما برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد. من فکر می کنم وجود دارد enormous پرسش ها بوجود می آیند زمانی که شما نمی دانید که اگر شما در حال دیدن نمایشگاه و یا دقیق است."

جونز اخراج نیز جلب فوری نقد دموکراتیک از اعضای کنگره از جمله کتی کرچک که نشان دهنده منطقه تمپا. کرچک است درخواست فرماندار به ارائه پاسخ فوری که چرا Rebekah جونز از کار اخراج شد. "در میان فشار به 'بازگشایی' دولت بدون در نظر گرفتن اطلاعات و علم" کرچک نوشت: "شفافیت حیاتی برای نگه داشتن همسایگان ما امن و اطمینان حاصل کرد که آنها اعتماد به نفس است که دولت ما گزارش صادقانه میگویم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب