هزاران نفر در فیلادلفیا مارس در اعتراض فلوید مرگ

فیلادلفیا - هزاران نفر از مردم خواستار عدالت برای جورج فلوید آب گرفتگی خیابان های مرکز شهر فیلادلفیا در شنبه ش

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399

فیلادلفیا - هزاران نفر از مردم خواستار عدالت برای جورج فلوید آب گرفتگی خیابان های مرکز شهر فیلادلفیا در شنبه شعار "نه عدالت بدون صلح!"

تظاهرکنندگان جمع شده در نزدیکی موزه هنر فیلادلفیا و مشهور خود "راکی" مراحل قبل از تنظیم کردن برای شهرداری منطقه با خط راهپیمایان کشش برای چند شهر بلوک در امتداد درخت پوشیده بنجامین فرانکلین پارک وی.

معترضان دور سالن شهر, کف زدن و فریاد "Black Lives Matter!" عنوان برخی از ساکنان یک آپارتمان ساختمان برگزار می شود نشانه های خود را در بالکن مطلب "پل" و "رفتن نگه دارید فیلادلفیا," the Philadelphia Inquirer گزارش شده است.

به افسران پلیس و گارد ملی اعضای آنها شعار می دادند: "ما چه می خواهیم ؟ عدالت! که آیا ما آن را می خواهید ؟ در حال حاضر!"

قدیر Sabur, 22, توزیع آب و تنقلات و برگزاری یک نشانه است که به عنوان خوانده شده "آیا فقط می گویند سیاه و سفید زندگی می کند موضوع به ما نشان می دهد" گفت که علاوه بر مخالفت با خشونت پلیس های آفریقایی تبار در این شهرستان باید بهره مندی از فرصت ها در مشاغل و آموزش و پرورش.

"من نه فقط دیدن کون گرد هم می آیند امروز به عنوان یک" او گفت: "من از دیدن همه با هم به عنوان یک" او گفت: Inquirer.

اواخر بعد از ظهر, بسیاری از معترضان ترک کرده بود اما دیگران درنگ در اطراف موزه هنر منطقه و یا در امتداد پارک وی. کوچکتر تظاهرات برگزار شد و در مناطق دیگر از جمله یک آفریقایی آمریکایی موزه ای در فیلادلفیا در نزدیکی سالن استقلال و آزادی بل.

مقامات شهرستان زودتر اعلام خیابان تعطیلی گفت: بسیار از مرکز شهر از رودخانه دلاور به Schuylkill رودخانه خواهد بود بسته به وسایل نقلیه است. یک حکومت نظامی را در اثر دوباره یک شبه از 8 بعد از ظهر تا 6 صبح که در طی آن زمان تنها مردم با وظایف ضروری مجاز است.

گروه های کوچک تر نیز راهپیمایی در شهرهای دیگر در سراسر کشور از جمله در منطقه پیتسبورگ.

فلوید بود که سیاه, درگذشت مارس 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن او حتی به عنوان او التماس هوا و متوقف شد. مرگ او را برانگیخته اعتراض به رفتار پلیس آمریکایی های آفریقایی تبار و نژادی و بی عدالتی در سراسر کشور.

در پیتسبورگ مقامات در جستجوی کسی گفتند انداخت بداهه آتش زا و دستگاه یک افسر آخر هفته گذشته منجر به آسیب به افسر دیگر. پلیس گفت که این انفجار بر روی زمین در نزدیکی ملون مربع باعث نزدیکی یک افسر "دچار ضربه مغزی علائم مانند."

رابرت Swartzwelder رئیس جمهور برادرانه منظور از پلیس فورت پیت الج 1 گفت: مامور شده اند می تواند "به طور دائم ریخت اگر نه کشته" اگر او تا به حال آمار توسط دستگاه.

مقامات اعلام تشکیل یک کارگروه برای بررسی آنچه به آنها تماس بگیرید یک گروه کوچک از مردم تا حد زیادی در میان تظاهرات مسالمت آمیز "که حمله به روزنامه نگاران غارت کسب و کار باعث صدمه به اموال و مرتکب جنایات دیگر مانند آتش سوزی."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن