این Coronavirus تغییر نمی کند به سرعت و این خبر خوبی برای سازندگان واکسن

بزرگنمایی این تصویر بین المللی از دانشمندان در حال حاضر باید بر روی فایل ژنوم بیش از 47,000 نمونه ها

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

بین المللی از دانشمندان در حال حاضر باید بر روی فایل ژنوم بیش از 47,000 نمونه های مختلف از این ویروس است که باعث COVID-19 — از تنها یک در ماه ژانویه است. در اینجا انتقال تصویر میکروسکوپ الکترونی از SARS-CoV-2 ویروس ذرات (نارنجی) جدا شده از یک بیمار است. موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی/موسسه ملی بهداشت پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی/موسسه ملی بهداشت

دانشمندان در حال نظارت بر این ویروس است که باعث COVID-19 برای تغییرات ژنتیکی است که می تواند یک واکسن بی اثر است. اما تا کنون آنها دیدن نیست هر.

"وجود دارد هیچ چیز نگران کننده ای در مورد راه coronavirus است جهش یا سرعت که در آن جهش می گوید:" اما Hodcroft مولکولی اپیدمیولوژی در دانشگاه بازل در سوئیس. "ما نمی فکر می کنم این خواهد بود یک مشکل [برای واکسن] در کوتاه مدت است."

"تا به امروز وجود داشته است تعداد بسیار کمی از جهش های مشاهده شده می گوید:" پیتر Thielen یک دانشمند ارشد در فیزیک کاربردی دانشگاه جانز هاپکینز آزمایشگاه. "و هر گونه جهش است که ما مشاهده می کنید به احتمال زیاد نه داشتن یک اثر در عملکرد ویروس خود را."

این خبر خوبی برای دانشمندان در حال کار برای تولید یک واکسن موثر تا پایان سال است. و آن را نشان دهنده مقدار زیادی از اطلاعات ژنتیکی در SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19 که محققان انباشته اند و از آنجا که ویروس به نظر می رسد در چین در اواخر سال گذشته.

در ماه ژانویه دانشمندان محدود به فقط یک توالی کل ژنوم ویروس. "امروز ما بیش از 47,000 coronavirus ژنوم که ارسال شده اند به بین المللی پایگاه داده" Thielen می گوید.

جدید ژنوم در حال اضافه هر روز توسط تیم از دانشمندان از سراسر جهان است. و هر بار یکی از جدید وارد آن می شود نزدیک معاینه Thielen می گوید.

"آنچه که ما به دنبال در اطلاعات است شباهت بین این ویروس که اولین ظهور و ژنوم است که تا به حال سپرده شده است و هر گونه تغییری که رخ داده است در ویروس," او می گوید. و به طور کلی ویروس های در گردش امروز نگاه قابل ملاحظه ای شبیه به آنهایی که برای اولین بار شناسایی شده در چین.

وجود داشته است نگرانی در مورد جهش چون SARS-CoV-2 یک نوع ویروس قادر به سرعت در حال تغییر ژن های آن. اما بر خلاف بسیاری از ویروس coronavirus با استفاده از غلط گیری سیستم برای گرفتن هر گونه خطا در کد ژنتیکی زمانی که شروع به تولید نسخه هایی از خود را.

"بنابراین اگر تغییری وجود دارد, آن را در واقع یک اصلاح در یک مکان خاص" Thielen می گوید.

واکسن توسعه دهندگان شده اند به خصوص در مورد مکان های ژنتیکی که بر چیزی به نام افزایش پروتئین است. این ساختار در سطح coronavirus است که اجازه می دهد تا از آن برای حمله به سلول های.

سنبله پروتئین نیز به این ویروس در آن ظاهر متمایز و حساب به نام آن است. دانشمندان که اولین بازدید یک coronavirus را از طریق یک میکروسکوپ الکترونی یادآور شد از تاج خورشیدی.

نامزدها برای یک coronavirus واکسن در حال حاضر تحت توسعه همه طراحی شده برای تدریس به سیستم ایمنی بدن برای تشخیص این سنبله پروتئین است. تا کنون Thielen می گوید که به دنبال مانند یک استراتژی خوب است.

"اهداف برای طراحی واکسن امروز باقی می ماند همان است که ما را طراحی کرده اند آنها را در ماه ژانویه," او می گوید.

برخی دیگر به خوبی شناخته شده ویروس ها ثابت کرده اند که کمتر متمایل به استراتژی با استفاده از همان واکسن از سال به سال. آنفلوانزا برای مثال به طور مداوم تغییر سطح آن پروتئین در راه است که نیاز سالانه واکسن به روز رسانی برای هر گونه که ساخت دور که در آن سال.

"آنفولانزا فقط واقعا دوست دارد به تغییر این قطعات" Hodcroft می گوید. "و به همین دلیل ما می توانید تا پایان با جمله های مختلف flus از فصل به فصل."

سرخک نشان دهنده یک ویروس در افراطی دیگر – آن ژنوم مانده است نسبتا ثابت در طول سال حداقل در راه است که باعث ایمنی در افراد پس از عفونت است. این بدان معناست که کودکان امروز هنوز واکسن سرخک است که توسعه یافته در دهه های 1960 و آن را فراهم می کند ایمنی برای یک عمر.

Hodcroft می گوید او فکر می کند SARS-CoV-2 است که به احتمال زیاد به سقوط به جایی بین آنفولانزا و سرخک وقتی که می آید به ساخت یک واکسن.

"من فکر می کنم در کوتاه مدت ما را در پیدا کردن چیزی," او می گوید. "سوال بزرگ این است که آیا این چیزی است که ما قادر خواهید بود به واکسیناسیون یک بار و سپس شما هرگز دوباره می توانید آن را و یا آن را چیزی است که شما باید برای به دست آوردن هر سال برای حفظ ایمنی خود تا به امروز است."

دانشمندان نامشخص به دلیل coronavirus هنوز هم بسیار جدید Hodcroft می گوید.

"ما واقعا نمی دیده پر تنوع چگونه این ویروس می تواند جهش" او می گوید. "آن را جمع آوری جهش در طول زمان است. ما نمی توانیم سرعت زمان, بنابراین ما فقط باید صبر کنید و ببینید."

در حال حاضر هر چند واکسن توسعه دهندگان باید بیشتر فشار دادن نگرانی از جهش. اول آنها را به نشان می دهد که آنها می تواند به تولید واکسن های بی خطر و موثر است. سپس آنها را به مقادیر عظیمی.

"این یک شاهکار کوچک به تولید یک واکسن برای میلیاردها نفر از مردم و سپس آن را به تمام کسانی که مردم" Hodcroft می گوید.

آن را ماه او می گوید: علاوه بر ماه نیاز به توسعه یک واکسن در وهله اول.

آخرین مطالب