مغلوب ساختن پیشی جستن فوران در انتخاباتی خود را به عنوان نظرسنجی شماره اسلاید

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فوران در بالا مشاوران سیاسی در هفته گذشته زمانی که آنها ارائ

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فوران در بالا مشاوران سیاسی در هفته گذشته زمانی که آنها ارائه شده او را با نگران کننده رای دهی داده ها نشان داد که حمایت خود را از فرسایش در یک سری از میدان نبرد متحده به عنوان پاسخ خود را به coronavirus می آید تحت انتقاد است.

به این ویروس مرگبار آن تلفات و خیلی از اقتصاد کشور را همچنان توقیف جدید, نظرسنجی توسط کمیته ملی حزب جمهوری خواه و مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین با اشاره به تصویر دلخراش برای رئیس جمهور به عنوان چهره او گشتند.

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن را دیدم برخی از بهترین تایید رأی خود را در انتخابات ریاست جمهوری در اوایل هفته از بحران مشاوران برجسته سیاسی رو به رشد هزینه های بحران و هیچکدام از اشتباهات با مغلوب ساختن پیشی جستن در هرزگرد جلسات مطبوعاتی.

مغلوب ساختن پیشی جستن واکنش نشان داد و با تمرد بی اعتقاد است که او می تواند از دست دادن به کسی که از او به عنوان ضعیف نامزد شده است.

"من نمی f--ing دست دادن به جو بایدن" او تکرار در یک سری از گرم کنفرانس تلفنی با بالا کمپین مقامات با توجه به پنج نفر با دانش مکالمات. آنها صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به صحبت علنی در مورد بحث خصوصی.

پیام به رئیس جمهور بود جدی: تهمت بود انتهایی سابق دموکراتیک معاون رئیس جمهور در بسیاری از کلید میدان نبرد متحده به او گفته شد و خواهد از دست داده اند کالج انتخاباتی اگر انتخابات برگزار شده بود در اوایل این ماه.

در خط از کاخ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن جامعی در وزارت امور خارجه از رای گیری در طول یک سری از تماس با مدیر کمپین براد Parscale که به نام در از فلوریدا; RNC صندلی Ronna McDaniel, در خط, از خانه اش در میشیگان; مشاور ارشد Jared کوشنر; و دیگر دستیاران.

بازتاب تعدادی از مشاوران و خارج از مشاوران سیاسی تیم خواست تهمت به محدود کردن روزانه خود را coronavirus جلسات با این استدلال که مبارز جلسات بودند او هزینه در انتخابات به خصوص در میان سالمندان است. مغلوب ساختن پیشی جستن در ابتدا تحت فشار قرار دادند پشت با اشاره به بالا رتبه های تلویزیون. اما حداقل به طور موقت او موافقت کرد به مقیاس جلسات پس از رسم انتقاد شدید برای بالا بردن ایده که آمریکایی ها ممکن است آنتی ویروس با تزریق مواد ضد عفونی کننده.

مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران تشویق رئیس جمهور به اقامت در خارج از مسائل پزشکی و مستقیم خود را به سمت تمرکز بیشتر آشنا و سیاسی مهم زمین: اقتصاد.

حتی به عنوان برگ برنده موعظه خوش بینی رئیس جمهور است ابراز نارضایتی و حتی ناتوانی به عنوان وخیم اقتصادی آمار شمع تا. این یک whiplash القا لحظه ای برای رئیس جمهور که تنها دو ماه پیش برنامه ریزی شده به اجرا برای انتخاب مجدد در قدرت از اقتصاد است که تجربه بی سابقه ای در سطح اشتغال. در حال حاضر به عنوان سوابق کوه در جهت مخالف مغلوب ساختن پیشی جستن است احساس فشار.

"ما ساخته شده است بزرگترین اقتصاد در جهان" مغلوب ساختن پیشی جستن علنا گفته. "من آن را انجام دهد برای بار دوم."

تهمت سیاسی تیم هشدار داد که رئيس جمهور در مسیر انتخاب مجدد بستگی دارد که چگونه به سرعت او می تواند در مورد بازیابی.

"من فکر می کنم شما ببینید در ماه ژوئن بسیاری از کشور باید به حالت عادی بازگشت و امید است که در ماه جولای در این کشور واقعا تاب دوباره" کوشنر گفت: "فاکس و دوستان" در روز یکشنبه است. اما دیگر مشاوران و رهبران کسب و کار و اقتصاددانان پیش بینی یک دور دیگر جاده به سمت بهبود است.

نمایندگان برای RNC و مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین نه اظهار نظر در مورد رای گیری و یا هفته گذشته تماس های تلفنی. در یک صدای جیر جیر درست پس از نیمه شب یکشنبه تهمت را رد کرده است که او به تازگی فریاد زد در مبارزات انتخاباتی خود مدیر و گفت که "او در حال انجام یک کار بزرگ است."

به گفته افراد آشنا با این حادثه تهمت بادی بسیاری از سرخوردگی خود را در Parscale که در خدمت به عنوان حامل اخبار بد.

مغلوب ساختن پیشی جستن به مدت طولانی بی اعتماد منفی نظرسنجی شماره — گفتن دستیاران سال است که خود را روده راست در مورد 2016 نژاد زمانی که او اصرار داشت که او پیش رو در غرب و فلوریدا. در همان زمان Parscale و دیگر تهمت و دستیاران در حال صحبت کردن پیچیدگی داده های خود را و رای دهندگان توسعه قابلیت های این زمان.

رئیس جمهور و برخی از دستیاران داشته نهفته ناکامی با Parscale در حالی که باور مدیر کمپین — نزدیک کوشنر متحد — غنی شده خود را از ارتباط خود را با مغلوب ساختن پیشی جستن و دنبال شخصی تبلیغات. مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا خشم زمانی که Parscale موضوع مجله پروفایل. این آخرین قسمت هایش قبل از مدیر کمپین برجسته بود و در New York Times Magazine مشخصات این هفته است.

دستیاران شده اند به خصوص نگران میشیگان -- که برخی از مشاوران اند اما نوشته شده است -- به عنوان به خوبی به عنوان فلوریدا ویسکانسین و آریزونا.

مغلوب ساختن پیشی جستن چهارشنبه اعلام کرد که او را دیدار آریزونا در هفته آینده — اولین سفر خود را در خارج از واشنگتن در یک ماه — به عنوان او به نظر می رسد اعلام کرد که بسیاری از ملت آماده است تا به آغاز بازگشایی پس از ویروس.

رئیس جمهور به تمسخر بایدن خود presumptive انتخابات رقیب بودن "خود را در گیر کرده زیرزمین" در دلاور خانه در طول بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او امیدوار است به زودی بازدید اوهایو یک میدان نبرد دولت است که مغلوب ساختن پیشی جستن انجام شده به آسانی در سال 2016 اما این مشاوران را به عنوان رشد کمی رقابتی در هفته های اخیر.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

دستیاران اذعان کرد که از رئیس جمهور را امضا تظاهرات نمی خواهد بازگشت در هر زمان به زودی. بعضی از آنها به بخش خصوصی ارائه شده شک و تردید است که او قادر خواهد بود برای نگه داشتن هر یک در خود آشنا فرمت مربا بسته بندی شده عرصه قبل از روز انتخابات, Nov. 3.

___

Lemire گزارش از نیویورک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب