بچه ها خسته مستند بررسی می یابد

خسته شدم.که متداول ترین کلمه در کانادا کودکان در پاسخ به یک نظرسنجی و درخواست از آنها برای توصیف چگونه آنها شد

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

خسته شدم.

که متداول ترین کلمه در کانادا کودکان در پاسخ به یک نظرسنجی و درخواست از آنها برای توصیف چگونه آنها شده است مراتب در طول COVID-19 مستند.

هفتاد و یک درصد اعتراف به خستگی هشت هفته پس از جامعه را خاموش در حالی که 41 درصد گفت: آنها احساس "عادی" دوم محبوب ترین پاسخ است. (سی و سه درصد در توصیف خود را به عنوان تنها.) بچه های بزرگتر شد بیشتر از آنهایی که جوان به توصیف خود را به عنوان "قهر" و "نا امید کننده است."

"به عنوان COVID-19 همه گیر است گسترش زندگی بسیاری از کانادایی ها تغییر کرده است. کانادا بچه های جدا شده از دوستان و خانواده برگزار شد و از مدرسه به خانه برای نزدیک به دو ماه و" آنگوس رید موسسه نوشت: در خلاصه منتشر شده در دوشنبه, همراه با یک شکست از بررسی پرسش و پاسخ.

"این آنگوس رید موسسه تصمیم به رفتن مستقیم به این کودکان برای درک بهتر آنچه امید ها و نگرانی ها در میان بی سابقه ای خاموش." شش صد و پنجاه و کودکان در سن ده به 17 مورد بررسی قرار گرفت و با رضایت پدر و مادر خود را.

در میان بررسی یافته های کلیدی:

  • هفتاد و پنج درصد از کسانی که در نظر سنجی گفت: آنها با نگه داشتن کلاس های آنلاین اما شش در ده گفت: آنها آن را دوست ندارم و در حال unmotivated.
  • از دست رفته در سال تحصیلی آینده بالا بود نگرانی برای 29 درصد از کودکان و نوجوانان.
  • دوازده درصد گفت: آنها تا به حال تجربه "تنش یا برهان" در صفحه اصلی.
  • نه از دیدن دوستان در صدر لیست از نزولی بودن خانه نشین و یکی در چهار گفت: دوستی خود را بدتر شده است.
  • در حالی که بزرگسالان حساب شخصی سلامت از دست رفته کار و درآمد در میان آنها بیشترین ترس را از طریق این هفته نیمی از کودکان مورد بررسی گفت: آنها حداقل کمی نگران در مورد گرفتن COVID-19.

این سازمان غیر انتفاعی انجام نظرسنجی آنلاین ممکن است 1-4. آن را حمل یک حاشیه خطا از به اضافه یا منهای چهار درصد امتیاز 19 بار از 20.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام
بتسی پاول تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش جرم و دادگاه برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @powellbetsy


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب