چه کسی می داند که انسولین بیش از حد گران است. چگونه آن را برنامه ای برای درایو کردن قیمت

بزرگنمایی این تصویر یک آزمایش دیابت در یک رویداد در داکا, بنگلادش, برای روز جهانی دیابت در سال 2019.

توسط MINERALNEWS در 28 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک آزمایش دیابت در یک رویداد در داکا, بنگلادش, برای روز جهانی دیابت در سال 2019. Mehedi حسن/NurPhoto via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mehedi حسن/NurPhoto via Getty Images

Johnpeter Mwolo بود 15 هنگامی که او مبتلا به دیابت نوع 1.

بدن خود قادر به تولید هورمون حیاتی برای تنظیم قند خون را در حال حاضر تکیه بر تولید انسولین است. او آموخته است که خود را به من بدهید درمان — چهار تزریق در روز است.

اما به عنوان او در حال رشد بود تا در تانزانیا انسولین گران بود و همیشه در دسترس است. Mwolo متوسل به سهمیه بندی خود انسولین های یک ویال با پسر عموی خود را که نیز تا به حال به دیابت نوع 1. "این یک ویال برای دو نفر" او می گوید. "بسیاری از ضروریات است که قرار است ما را به آن وجود ندارد."

این یک مشکل جهانی است که سازمان بهداشت جهانی در حال حاضر کار به آدرس. در ماه نوامبر که در راه اندازی یک برنامه آزمایشی برای افزایش در دسترس بودن انسولین در سراسر جهان است. ایده این است برای کار با انسولین تولید کنندگان به افزایش عرضه جهانی — و در این فرآیند به طور بالقوه درایو پایین قیمت از درمان است. پس از هفت شرکت های دارویی نشان داده اند علاقه ای به شرکت در این برنامه است.

اکتشافات جدید روزمره اسرار و علم در پشت عناوین — همه در حدود 10 دقیقه در هر روز هفته. موج کوتاه است, علم برای همه, با استفاده از تعداد زیادی از خلاقیت و کمی طنز. مشترک شدن در پادکست و follow @NPRScience در توییتر.

"این واقعیت ساده است که شيوع ديابت در حال رشد است مقدار انسولین موجود در درمان دیابت بسیار پایین است قیمت بیش از حد بالا هستند بنابراین ما نیاز به انجام کاری" گفت: Emer کوک رئیس مقررات دارو و سلامت فن آوری برای کسانی که, در بیانیه ای.

انسولین یکی از داروهای ضروری. برای بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 انسولین است که یک نمونه نادر از یک دارو است که کاملا ضروری است به زندگی می کنند. بدون انسولین قند در خون تجمع می یابد که می تواند منجر به حاد عوارض تهدید کننده زندگی مانند آسیب های عصبی و یا آسیب چشم و در بدترین حالت مرگ است.

اما 50 درصد از حدود 100 میلیون نفر از مردم که نیاز به انسولین در سطح جهانی ندارند و قابل اعتماد دسترسی معنی یا آنها نمی تواند انسولین و یا آن را در دسترس نیست. این است که با توجه به یک سال 2017 مطالعه led بهداشت اقدام بین المللی مستقل تحقیق ،

قیمت انسولین به خصوص گران در جهان در حال توسعه که در آن دیابت به سرعت در حال رشد و دولت ها در تلاش برای پرداخت هزینه دارو به عرضه بیمارستان ها و داروخانه ها. 2010 مطالعه در مجله لانست نشان داد که 10 درصد از موزامبیک مصرف در داروها برای انسولین است.

این هزینه ها اغلب به مصرف کنندگان که همچنین تلاش برای پرداخت هزینه های درمان است. یک که نظرسنجی از 24 عمدتا کم درآمد و با درآمد متوسط کشورهای در بر داشت که یک ماه از عرضه انسولین هزینه های بیش از یک پنجم دستمزد یک کارگر در آکرا غنا.

Mwolo در حال حاضر 29 و کار به عنوان یک دیابت مدافع برای غیر انتفاعی T1International در تانزانیا هنوز مشکل پرداخت برای درمان دیابت. او می فرستد و پول برای خانواده اش در کنیا به خرید یک نام تجاری محبوب از انسولین برای او به نام Lantus تولید شده توسط شرکت داروسازی سانوفی. این ارائه می دهد یک پس انداز کوچک 20,000 تانزانیا شیلینگ در حدود 9 دلار.

در سطح جهانی, لیست قیمت انسولین متفاوت کشور و محدود در بازار رقابت نگه می دارد قیمت های بالا به گفته پزشکان بدون مرز است که مبارزه برای بهبود دسترسی به درمان است.

"شما باید این سه شرکت های دارویی که تسلط جهانی انسولین بازار که بی سابقه است هنگامی که شما نگاه کنید که چگونه طب بازار کار در سراسر جهان می گوید:" Christa Cepuch منطقه ای داروساز به صورت MSF.

بالای انسولین تولید کنندگان الی لیلی و شرکت Novo Nordisk و سانوفی. با هم آنها را کنترل 96 درصد از انسولین توسط حجم در سراسر جهان — و می توانید انتخاب کنید برای افزایش قیمت زمانی که آنها می خواهند به. در آمریکا برای مثال لیست قیمت 10 میلی لیتر ویال از Humalog تولید شده توسط الی لیلی و شرکت رفت و از 35 دلار در سال 2001 به حدود 275 دلار در هر ویال در سال 2017.

که خلبان برنامه طراحی شده است برای قرار دادن غیر تجاری نسخه از انسولین در بازار — در راستای جهان در حال توسعه. این مراکز در یک فرآیند به نام "وارزيابي" که توسعه یافته که در سال 2001. این یک سیستم است که اجازه می دهد تا تولید کنندگان مواد مخدر به دریافت مهر تایید از چه کسی است.

بسیاری از کشورها با تکیه بر نهادهای نظارتی برای کمک به آنها تصمیم می گیرید که مواد مخدر به خرید. آمریکا مثلا غذا و دارو. اما بسیاری از کشورها به ویژه کسانی که در کشورهای در حال توسعه ندارد و قوی معادل.

Prequalification بیرون می کشد حدس و گمان از چه امن برای دولت U. N. سازمان پزشکی خیریه برای خرید. "[این] یک گواهینامه good manufacturing practices. آن را در مورد ساخت خریداران آگاه از محصولات مختلف که در دسترس هستند در بازار می گوید:" آماندا Glassman, معاون اجرایی رئیس جمهور از مرکز توسعه جهانی که تحقیقات در سطح جهانی و سیاست های بهداشتی و هزینه های.

هنگامی که تولید کنندگان اعمال می شود برای وارزيابي آن چند ماه طول می کشد که به بررسی مواد مخدر خود را. یک تیم از بازرسان به نظر می رسد به چگونه مواد مخدر ساخته شده است و علم در پشت ساخت. "آنها را به نشان می دهد که محصولات خود را امن هستند. آنها را به نشان می دهد که محصولات خود را موثر هستند می گوید:" کسی که کوک در حالی که صحبت کردن به NPR از دفتر خود در ژنو است.

مواد مخدر یک بار prequalified هستند علنا ذکر شده آنلاین. خریداران سپس می توانید با تهیه این داروها به طور مستقیم از تولید کننده.

در حالی که معلوم نیست به چه قیمت خواهد بود که انتظار آنها خواهد بود پایین تر از این قیمت برای نام تجاری انسولین. بسیاری از شرکت هایی که ابراز علاقه کوچکتر هستند و به رقابت خواهد شد به احتمال زیاد تعیین قیمت پایین برای رسیدن به بیشتر خریداران.

بخشی از کسانی که اعتماد به نفس در این برنامه می آید از تجربه قبلی. این prequalified داروهای دیگر قبل از به خصوص کسانی که مورد استفاده در درمان سل و مالاریا و ایدز است. در مورد HIV دارو این کاهش قیمت به طور قابل توجهی.

"هنگامی که ما باز وارزيابي به تولید کنندگان عمومی [HIV antiretrovirals] قیمت رفت و پس از سه سال از 10000 $در هر فرد در هر سال به 300 $در هر فرد در هر سال" کوک می گوید. او امیدوار به تکرار تاریخ با انسولین است.

Glassman در نظر نمی وارزيابي یک گلوله نقره ای. در بازار آزاد بعد از همه خریداران همیشه یک انتخاب است. "[خریدار] همچنین می تواند فقط می گویند " من قصد دارم برای خرید از هر تولید کننده که آمریکا FDA ثبت نام. یا بهترین نظارتی آژانس در هند. شما لزوما باید با [انسولین که هستند] که prequalified."

کسانی که انسولین, اما, اند, شکستن بودجه از پایین و کشورهای با درآمد متوسط رو به کمبود.

"در این کشورها با داشتن یک جایگزین که گواهی برای عرضه این محصولات واقعا مهم برای حصول اطمینان از دسترسی و قیمت می گوید:" رنا Conti, دانشیار در دانشگاه بوستون را Questrom مدرسه کسب و کار و یک محقق در قیمت گذاری دارو.

کوک نیست افشای نام این هفت شرکت است که با نزدیک شدن به کسی که در مورد این برنامه — یک اولین گام مهم برای شرکت. و معلوم نیست که در واقع از طریق وارزيابي برنامه. اما او توضیح داد که کسانی که پرچم مورد علاقه خود را به عنوان "کوچک تا اواسط اندازه شرکت است."

یکی از این شرکت ها این است که در میان "سه بزرگ" (الی لیلی و شرکت سانوفی و Novo Nordisk) اما این است که نه تایید آن.

که امید شرکت بیشتر هاپ در هیئت مدیره. "اگر ما پنج اضافی شرکت ما خواهد بود بسیار خوشحال" کوک می گوید.

این است که برگزاری یک جلسه انسولین ذینفعان در ماه مارس است. "این خواهد بود یک جلسه در نگاه کلی انسولین, بازار, برای گرفتن ایده در مورد چه چیز دیگری ما باید انجام" کوک می گوید.

هدف کوک می گوید این است که prequalified انسولین از این که در بازار در دو سال است.

در ضمن گروه مانند MSF نمی توانید صبر کنید برای گرفتن دست خود را بر روی این هزینه تر انسولین است.

Cepuch شده است برای دفاع از این که به prequalify انسولین برای برخی از زمان. اکثر بیماران مبتلا به دیابت خدمت توسط MSF در اردن و لبنان و عراق و از جمله پناهندگان فرار سوریه است.

"این واقعا جمعیت های آسیب پذیر در حرکت" Cepuch می گوید. "ما را دیده اند بسیاری از افرادی که تا به حال به تصمیم گیری دشوار به جیره انسولین خود را."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن