جوانب مثبت و منفی از 12 بالقوه در حال اجرا آمپول برای جو بایدن

بزرگنمایی این تصویر کالیفرنیا ایالت کامالا هریس و همسرش در میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کالیفرنیا ایالت کامالا هریس و همسرش در میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer دو پتانسیل در حال اجرا آمپول برای presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن معاون رئيس جمهور سابق خود را. جف Kowalsky/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Kowalsky/خبرگزاری گتی ایماژ

Presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن سوگند یاد کرده است او را انتخاب کنید یک زن به معاون ریاست جمهوری در حال اجرا همسر.

اما کدام زن ؟

او را در مواجهه با فشار به انتخاب یک زن سیاه و سفید اما در طول اولیه او نیز تا به حال کمبود نسبی با Latino رای دهندگان. او را به در نظر گرفتن مترقی چپ داده شده است که او بود که ترقی خواهان' ترجیح نامزد و برخی از آنها را روشن نمی کردن هیلاری کلینتون در سال 2016 انتخابات عمومی.

اما او نمیخواهد به بیگانه وسط, یا, به عنوان او به نظر می رسد به نفع خود بیش از باریک تکه persuadable رای دهندگان در کشور است.

این انتخاب آسان نیست. بایدن معاون رئيس جمهور سابق گفت: در برداشت خود را در حال اجرا همسر او می خواهد کسی باشد که او را "simpatico." شیمی مهم و حیاتی در, معاون رئیس جمهور. او نیاز به کسی بایدن می تواند اعتماد به خود را در زمان های سخت و او نیاز به کسی که با آنها بالقوه رئیس جمهور بایدن می تواند نقش ایفا کند.

اما وجود دارد بیشتر به آن در این سال است. معاون ریاست جمهوری انتخاب فرایند معمولا سرگرم کننده برای بحث در مورد. آن را حتی می شود یک cutesy نام مستعار آن "Veepstakes." اما VP انتخاب به ندرت مسائل در نظر مؤثر واقع نتیجه یک انتخابات ریاست جمهوری.

در این سال ممکن است متفاوت باشد ، با توجه بایدن سن این انتخاب است که شاید مهم ترین را در دهه. بایدن خواهد بود 78 در زمان او خواهد بود سوگند یاد کرد. که او را قدیمی ترین رئیس جمهور تا کنون به فرض ،

بنابراین او VP انتخاب کنید نیاز به آماده می شود در یک روز به رئیس جمهور شود. و او است به انجام برسانند که اولین قانون چیدن یک همسر در حال اجرا: اول do no harm.

در اینجا به ترتیب حروف الفبا هستند برخی از جوانب مثبت و منفی از 12 نفر بایدن ممکن است انتخاب کنید:

استیسی آبرامز

بزرگنمایی این تصویر

سابق گرجستان و رهبر حزب دموکرات مجلس استیسی آبرامز صحبت می کند و در باشگاه مطبوعات ملی در واشنگتن در سال 2019. Michael A. McCoy/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Michael A. McCoy/AP

مزایا: سابق گرجستان فرمانداری نامزد آتش سوزی تا مترقی. برای آنها نزدیک او از دست دادن وجود دارد در سال 2018 نماد چه اتفاقی می افتد زمانی که رای گیری به ویژه از اقلیت های سرکوب شده است. او افریقایی, امریکایی صریح و نترس به صورت. این استدلال برای آبرامز می رود که اگر این کشور را به عنوان قطبی به عنوان آن به نظر می رسد, و کلینتون در تلاش برای خارج شدن پایه در حاشیه آبرامز ممکن است قادر به کمک.

منفی: اما آبرامز همچنین ارائه پتانسیل خطر است. او در حال حاضر یک انتخاب رسمی و با او نبوده است vetted در مرحله ملی. چیزهایی مانند داشتن بدهی بیش از $50,000 در بازگشت مالیات مطمئن به آمده است. او تا به حال این فرصت را به اجرا برای رئيس جمهور — و برای یکی از دو باز کرسی سنا در گرجستان این چرخه و او گذشت.

او همچنین rankled برخی با آنچه به نظر می رسد مانند باز و لابی گری برای این کار است. او را انکار می کند که او است اما او گفت: اطلس "من قرار داده و ظرفیت من برای برنده شدن در انتخابات به عنوان معاونت در حال اجرا همسر در کنار هر کسی." که تحریک برخی در گارد قدیمی از جمله Rep. ویلیام رس میسوری که به نام او لابی توهین آمیز است. "شما نمی توانید نشان می دهد تا در برنده پنجره با بازنده بلیط و تقاضا هر چیزی," او گفت:.


ایالت ویسکانسین تمی بالدوین

بزرگنمایی این تصویر

ایالت ویسکانسین تمی بالدوین ویسکانسین پیاده روی در کاپیتول هیل در ماه ژانویه است. Jose Luis Magana/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jose Luis Magana/AP

جوانب مثبت: شاید هیچ دولتی مهم تر است در سال 2020 از ویسکانسین. دموکرات ها از دست آن دقت در 2016 و آن را محافظه کار ترین از سه سابق آبی دیوار متحده کلینتون از دست داد از جمله میشیگان و پنسیلوانیا است. بالدوین بسیاری از اولین ها را به نام او: او اولین زن منتخب به مجلس و همچنین مجلس سنا از ویسکانسین; و او برای اولین بار آشکارا همجنسگرا فرد منتخب به مجلس سنا.

او نیز خود داستان فوتی و فوری برای گفتن وقتی که می آید به مراقبت های بهداشتی به عنوان او تا به حال یک "از قبل موجود شرایط" به عنوان یک کودک ساخته شده است که آن را دشوار برای خانواده اش برای او مراقبت. بنابراین اگر او بر خلاف بایدن ممکن است ترجیح می دهند مدیکر برای همه, او می تواند یک مورد خوب برای گسترش پوشش.

منفی: بالدوین نیست به خوبی شناخته شده در سراسر کشور و شاید از همه مهمتر چیدن او را به معنای باز کردن یک برنامه به طور بالقوه آسیب پذیر بسازید و پس از او فقط برنده انتخاب مجدد به آن در سال 2018 است. صندلی خود را به یک انتخابات ویژه در 2021. تصور کنید اگر دموکرات ها بزرگ 2020 مجلس سنا را بیش از این اتاق فقط برای دیدن این تهدید تنها چند ماه پس از به دست گرفتن کنترل.


نوادا ایالت کاترین کورتز-متن ترانه مست و

بزرگنمایی این تصویر

بایدن بازدیدکننده داشته است یک مرکز با آن کاندیدای سنا کاترین کورتز متن ترانه مست و در سال 2016 در لاس وگاس. جان Locher/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Locher/AP

مزایا: اول-ترم سناتور نوادا ساخته شده در تاریخ به عنوان اولین لاتین تا کنون انتخاب شده به مجلس سنا. بایدن تلاش در طول اولیه با Latinos و قرار دادن در یک روز بلیط می تواند یک نشانه اولیه چقدر تیم بایدن می خواهد برای ایجاد یک بازی برای آنها و جنوب غربی است. او یک دادستان سابق و یک ترد منظم بلندگو.

منفی: در همان زمان او به خوبی شناخته نشده است تا حد زیادی تست نشده خارج نوادا و نه تجربه زیادی در واشنگتن است. به عنوان یک دانشجوی سال اول سناتور او نسبتا نازک رکورد ملی دستاوردهای.


فلوریدا در کنگره وال Demings

بزرگنمایی این تصویر

استیضاح مدیران تشکر. Val Demings D-Fla., مرکز و Rep. سیلویا گارسیا, D-تگزاس در سمت چپ در حال راه رفتن به سنا محاکمه رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه فوریه است. سوزان والش/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سوزان والش/AP

مزایا: دوم-ترم فلوریدا در کنگره توجه کردم برای نقش خود را به عنوان یک استیضاح مدیر در محاکمه رئیس جمهور تهمت و او را به دست آورد که به دلیل نقش خود در سازمان و تیز و روشن سبک استدلال. او منظم بود اورلاندو اولین زن رئیس پلیس است و می تواند درخواست تجدید نظر در میدان نبرد بسیار مهم دولت است. حتی بهتر در حاشیه در فلوریدا می تواند مهر و موم ریاست جمهوری از حزب دموکرات.

منفی: در حالی که او شناخته شده در I-4 راهرو در فلوریدا آن را به همان نوع نوسان در منطقه از آن استفاده می شود; آن را trended به مراتب دموکراتیک تر. و او را به آزمایش در سطح ایالت.

علاوه بر این, زمانی که او به عنوان اورلاندو رئیس پلیس اتحاد rankled برخی رهبران آمریکایی آفریقایی به دلیل در حالی که اورلاندو شاهد کاهش جرم و جنایت خشونت آمیز این گروه پرداخت میلیون ها خسارت پس از دعاوی مربوط به غلط دستگیری و استفاده از نیروی بیش از حد.


ایلینوی بهداشت ، Tammy Duckworth

بزرگنمایی این تصویر

سناتور. Tammy Duckworth, D-Ill., دیده می شود ترک کنگره در اوایل این سال است. J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

مزایا: ایلینوی سناتور های باور نکردنی داستان برای گفتن. او یک کهنه سرباز ارتش که از دست هر دو از پاهای خود را زمانی که یک هلیکوپتر او خلبانی در عراق در سال 2004 به ضرب گلوله کشته شد توسط یک rocket-propelled grenade. او برای اولین بار غیر فعال و اول شخص متولد در تایلند (به پدر بود که یک شهروند آمریکایی) به انتخاب مجلس سنا. و او تا به حال یک کودک در 50 اولین سناتور را به هنگام تولد ،

بنابراین Duckworth است که هر دو یک رنگ و از غرب میانه (هر چند نه از یک میدان نبرد دولت). و او نیز نشده خودداری از مصرف در مغلوب ساختن پیشی جستن. "من نمی خواهد سخنرانی در مورد آنچه که ما نیازهای نظامی توسط پنج تاخیر پیش نویس طفره زن," او گفت: در سال 2018 است.

منفی: او است که به وضوح در میانه اردوگاه. "من فکر نمی کنم شما می توانید بیش از حد به سمت چپ و هنوز هم برنده میانه" او گفت: پس از انتخابات 2018. که کاهش دو راه — او ممکن است درخواست تجدید نظر به وسط اما به احتمال زیاد نمی خواهد آتش تا پایه.


نیویورک بهداشت ، کریستن جیلیبرند

مزایا: این سناتور نیویورک گرفته شده نقش اصلی را در حمله و او را حمایت بایدن در سال 1993 اتهام از یک حمله توسط یک کارمند سابق. که می تواند کمک کند هر گونه مسائل بایدن ممکن است در مورد این موضوع.

منفی: اما از نیویورک وجود ندارد تنوع جغرافيايی او می خواهم به او نه به عنوان یک ستاره راک در سمت چپ به عنوان می گویند الیزابت وارن و او نمی حل مسئله از گروه خواستار بایدن به انتخاب یک رنگ.


مکزیک جدید رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام

بزرگنمایی این تصویر

مکزیک جدید رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام قرار می دهد بر روی صورت خود ماسک در ماه آوریل هنگامی که صحبت کردن در یک به روز رسانی در COVID-19 شیوع در دولت است. ادی مور/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ادی مور/AP

مزایا: جدید مکزیک فرماندار تنها لاتین فرماندار در این کشور آمریکای لاتین در انتخابات ریاست جمهوری بلیط تاریخی خواهد بود. او به ستایش از دموکرات ها برای اقدام اولیه در دست زدن به coronavirus بیماری همه گیر. (برخی از جمهوری خواهان می گویند در غیر این صورت.) او را گرفته به کلانترها در دولت خود را پس از عبور از یک به اصطلاح سرخ پرچم قانون است که برخی از آنها گفت: ممکن است اجرا نمی کند و او در زمان مبارزه برای مغلوب ساختن پیشی جستن در مهاجرت.

در سال 2018 به عنوان رئیس کنگره اسپانیایی انجمن, او سقوط کاخ سفید نشست در مهاجرت به رئیس جمهور او ساخت آن را سخت تر از آن مورد نیاز است را برای رسیدن به یک مصالحه در عمل معوق برای ورود دوران کودکی برنامه.

منفی: اما او را نیز به خوبی شناخته شده در سراسر کشور نبود به خصوص محبوب در خانه قبل از coronavirus و او خواهد گرفته شود باید از نقش فعلی در دست زدن به همه گیر می شود در بلیط.


کالیفرنیا ایالت کامالا هریس

مزایا: کالیفرنیا سناتور فکر این است که در داخل مسیر برای یک میزبان از دلایل. او برای فرار رئیس جمهور که بدان معنی است که او شده است vetted در مرحله ملی; او که را برآورده کسانی که اصرار بایدن به انتخاب یک زن سیاه و سفید; و وجود یک ارتباط شخصی — او نزدیک شد و با بایدن را به کمال.

سابق دادستان و دولت دادستان کل شهرت به عنوان یک چاک دادن پرسشنامه و قادر به روشن استدلال. تجسم او برگزاری خود را در مناظره با معاون رئیس جمهور پنس دشوار نیست.

منفی: او برای انتقاد از فقدان یک پیام منسجم در طول ریاست جمهوری اجرا شود اما بایدن پیام را تبدیل به مال انزن. او لزوما آتش مترقی چپ که نمی توان برخی از مواضع گذشته در عدالت کیفری; او نمی دهد هر منطقه ای از مزیت -- یک بلیط با یک East Coast سناتور سابق و یکی دیگر از کالیفرنیا دقیقا نمی برطرف کردن مفهوم دموکرات نمی مراقبت در مورد وسط کشور; و آن را روشن هریس است که درخواست تجدید نظر به وسط رای دهندگان در مکان هایی مانند غرب میانه بالا.


ایالت مینه سوتا Ctq

بزرگنمایی این تصویر

ایالت مینه سوتا ctq تایید بایدن پس از پایان دادن به خود او پیشنهاد ریاست جمهوری در مارس 2. ران جنکینز/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ران جنکینز/گتی ایماژ

مزایا: مینه سوتا سناتور دیدم برخی از اواخر شتاب در دموکراتیک اولیه قبل از انداختن به تحکیم حمایت بایدن. او تحت تاثیر قرار گرفته در طول مبارزات انتخاباتی با شوخ طبعی سریع در بحث مراحل و در کمپین بلیزرز. او تلاش می کند برای عبور-حزب میانه تجدید نظر touting که او برنده انتخاب مجدد در سال 2018 بیش از 20 امتیاز در یک دولت مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده با تنها 2 امتیاز در سال 2016.

منفی: در حالی که Klobuchar پتانسیل تجدید نظر در این میانه خود را معتدل تر دیدگاه ها و رویکرد را کمی به تحریک پایه. او همچنین تا به حال کمی قدرت در طول اولیه با سیاه پوست و لاتین رای دهندگان که در بخش های کلیدی از حزب دموکرات است.


سوزان رایس

مزایا: سابق اوباما-عصر مشاور امنیت ملی سازمان ملل متحد و سفیر میان بالا دموکراتیک خارجی-کارشناسان سیاست در کشور است. او آمریکایی آفریقایی تبار است و کسی بایدن می داند و راحت با توجه به آنها خدمت با هم در دولت اوباما و سیاست خارجی است و هر دو از حیوان خانگی خود را مسائل.

منفی: اما او هرگز ایستاده بود به صورت انتخابی با او آمادگی به رئیس جمهور یک علامت سوال وجود سیاست خارجی اعتبار. چه بیشتر نقش خود را در بنغازی امر را تهدید می کند به یک حواس پرتی کردن خفاش, چیزی, کسی که در بالای بلیط به سختی می تواند به استطاعت در معاونت انتخاب کنید.


ماساچوست الیزابت وارن سناتور.

بزرگنمایی این تصویر

سناتور. الیزابت وارن امواج به حامیان و داوطلبان در طول ریاست جمهوری به اجرا در فوریه. مت Rourke/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Rourke/AP

مزایا: دموکرات و مترقی چپ عشق وارن. او در صدر نظرسنجی برای کسانی که دموکرات ها می خواهند بایدن را انتخاب کنید. او می داند که این مسائل به خوبی یا بهتر از هر کسی و قطعا آماده خواهد بود. وارن انتخاب کنید نشان می دهد بایدن می خواهد به آغوش چپ و برخی از وارن (و برنی ساندرز') سیاست ها و رویکرد سیاسی. وارن خواهد نمی تواند به کسی که نشسته است به عنوان معاون رئیس جمهور — او می خواهم می خواهم یک نمونه کارها و به کار بر روی چیزهایی که مهم به او حق دور.

منفی: اما وارن و بایدن نیست همیشه به حال یک رابطه گرم (هر چند او گفت: همه چیز در مورد او به تازگی). و او هیچ کاری نمی کند برای درخواست تجدید نظر به وسط هیچ منطقه ای از مزیت و نیست یک زن از رنگ.


میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer

مزایا: از فرماندار میشیگان شده است محوری بر روی صحنه ملی و به جنجال — با اقامت در خانه قوانین در طول بیماری همه گیر. بایدن تیم امیدواریم که Whitmer می تواند درخواست تجدید نظر در باید برنده غرب میانه بالا. اگر این حکم در Whitmer است که او به کار گرفته coronavirus بحران با صلاحیت های سهام افزایش خواهد بود. در میان دموکرات مدیریت بحران با تجربه ترین و با کیفیت مطلوب در بایدن و معاونت و با توجه به نظر سنجی های اخیر.

منفی: اما بحث لزوما کمک Whitmer شانس. میشیگان دیده است برخی از پرشورترین تظاهرات با مردان مسلح به ساختمان مجلس ایالت و مغلوب ساختن پیشی جستن است پرسیدم آزاد میشیگان." اگر او را به عنوان تفرقه و پلاریزه است که می تواند به او صدمه دیده و شانس انتخاب شدن. بیشتر چه, آن را دشوار است به شهامت یک فرماندار که در حال حاضر در برخورد با بحران از این پست. و Whitmer ممکن است به عنوان بیش از حد سبز — او واقعا تست شده به عنوان یک جانشین برای بایدن در مرحله ملی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب