دلاور بی سر و صدا به میدان فرستاد آنلاین, سیستم رای گیری, اما در حال حاضر پشتوانه دور

بزرگنمایی این تصویر دموکراسی صفحه اصلی زنده صفحه اصلی صفحه های نمایش داده شده در اپل, لپ تاپ و کامپی

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دموکراسی صفحه اصلی زنده صفحه اصلی صفحه های نمایش داده شده در اپل, لپ تاپ و کامپیوتر. Chona Kasinger/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Chona Kasinger/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

دلاور به طور خلاصه مستقر در بحث اینترنت سیستم رای گیری در این تابستان اما اوراق آن را نگرانی در مورد امنیت و اعتماد عمومی.

قبل از اینکه گزینه آنلاین شد, توقیف, رای دهندگان, بازگشت بیش از 2,700 رای گیری الکترونیکی — و کسانی که آرا هنوز هم محسوب می شود با توجه به دولت همراه با معمولی آرا در آینده جولای اولیه.

دلاور انتخابات کمیسر آنتونی Albence گفت: تصمیم به توقف استفاده از ابر مبتنی بر گزینه بازگشت ساخته شده برای محافظت از درک عمومی از انتخابات.

"ما تا به حال هیچ مشکلی با این سیستم گفت:" Albence. "ما باید اعتماد به نفس در سیستم اما ما می خواهیم هر کسی به طور کامل اعتماد به نفس در هر کاری که ما انجام می دهیم."

این بیماری همه گیر کوروناویروس فرستاده است انتخابات در سراسر کشور تقلا برای راه حل های خلاقانه برای رای گیری مشکلات این سال, اما آن را تبدیل شدن به روشن است که وجود دارد باقی می ماند بسیار کمی اشتها برای اینترنت جدید رای گیری سیستم عامل به عنوان بخشی از این گفتگو است.

پس از NPR در گزارش آوریل که سه متحده در حال حرکت بودند به سمت ایالت خلبان برنامه اجازه می دهد تا رای دهندگان معلول به بازگشت به برگه های رای خود بر روی اینترنت دو تا از این کشورها از حمایت از کسانی که قصد دارد پس از انتقاد شدید از امنیت سایبر در جامعه است.

پس از یک دوره اولیه که در آن فعال بود دلاور در حال حاضر متوقف شده است با استفاده از این سیستم برای آن آینده اولیه مقامات دولتی تایید دلاور رسانه های عمومی و NPR اگر چه اینترنت گزینه بازگشت از طریق ایمیل است که هنوز هم در دسترس است.

مقامات همچنین تایید کرد که رای گیری آنلاین گزینه های اصل ارائه شده به همه ثبت نام رای دهندگان در دولت نه فقط کسانی که با معلولیت — یک واقعیت است که قبلا به طور گسترده ای گزارش شده و یکی که بیشتر ممکن است مشکل از کارشناسان امنیتی که وحشت زده در مورد چشم انداز گسترده اینترنت رای گیری.

NPR از طریق YouTube

آنلاین رای بازگشت

این سیستم که ارائه شده توسط Seattle-بر اساس رای گیری شرکت فناوری دموکراسی زندگی می کنند اجازه می دهد تا رای دهندگان را به علامت برگه های رای خود را از طریق یک وب پورتال و سپس ارسال آنها را به یک ابر دیده انتخابات مدیران که چاپ آنها و تعداد آنها.

این یک روش رای گیری که دولت فدرال به تازگی هشدار متحده در نظر گرفته شد "با خطر بالا" تلاش است.

در اوایل این ماه محققان امنیتی از موسسه تکنولوژی ماساچوست و دانشگاه میشیگان نیز منتشر شد یک تجزیه و تحلیل از دموکراسی زندگی می کنند سیستم است که در آن گفت: "نشان دهنده یک خطر برای تامین امنیت انتخابات" و آن را به "آسیب پذیر به رای دستکاری شده است."

"وجود هر گونه راه برای رای دهندگان دموکراسی زندگی می کنند و یا حتی انتخابات به تایید برای اطمینان حاصل کنید که رای [a] رای دهندگان تلاش می کند به بازیگران است که همان چیزی را دریافت و شمارش انتخابات" گفت: دانشگاه محقق J. الکس Halderman یکی از نویسندگان در مصاحبه روز سه شنبه.

در علاوه بر این به دلاور تصمیم نیوجرسی نیز دیگر خلبانی الکترونیکی رای گیری گزینه بازگشت که دولت جولای اولیه پس از ارائه آن به رای دهندگان معلول در دولت ممکن است در انتخابات شهرداری ها.

در هر دو مورد دولت انتخابات بسیار کمی هیاهو در مورد کشف حجاب و یا انداختن رای گیری جدید گزینه و یک شهرستان در انتخابات گفت: با توجه به نیوجرسی جهان بود که با طراحی.

"این همه بسیار hush-hush" یک کارمند شهرستان گفت: در جهان. "آنها نمی خواهند این به شدت به اطلاع عموم. آنها فقط آن را تست و نمی خواهید مردم را به مورد آن را می دانم در مورد چیزی را اشتباه رفت."

در دلاور معلوم بود در ابتدا که شرکت می تواند در رای گیری الکترونیکی گزینه بازگشت. در غرب ویرجینیا اصلی این ماه, مثلا, تنها گزینه در دسترس بود به رای دهندگان معلول که در غیر این صورت اجازه نمی دهد آنها را به بازیگران رأی مخفی است.

در خارج از کشور و نظامی رای دهندگان نیز واجد شرایط; و در مجموع 180 نفر در غرب ویرجینیا از آن استفاده می شود به گفته یک سخنگوی وزیر امور خارجه مک وارنر.

در دلاور مقامات دولتی تصمیم به اجازه می دهد هر کسی که امر برای absentee ballot با استفاده از این بهانه که آنها "بیمار یا معلول جسمی" گزینه ای برای بازگشت به رای گیری الکترونیکی. اما که اساسا می تواند پوشش هر ثبت نام دموکرات و جمهوری خواه رای دهندگان در این ایالت پس از تغییر حکومت در نور از coronavirus همه گیر واجد شرایط هر کسی تمرین های اجتماعی فاصله.

هنوز کمتر از 3000 نفر با استفاده از این سیستم به بازگشت خود رای.

فروشنده دفاع از سیستم آنلاین

در یک ایمیل به NPR دموکراسی زندگی می کنند مدیر عامل شرکت Bryan Finney سیستم دفاع اما همچنین گفت که با توجه به چگونه بسیاری از پرسش های دولت در مورد خلبان آن ساخته شده حس وجود دارد که مقامات تصمیم به قطع آن را حتی بدون داشتن هر گونه قابل توجه در مسائل فنی است.

"کسانی که رای دهندگان [که رای دادند که راه] ممکن است به احتمال زیاد شده است محروم از رای گیری اگر نه برای OmniBallot سیستم" فینی گفت. "دولت به سختی به اندازه کافی برای انجام انتخابات بدون مرز در تماس های متعدد بر روی یک خلبان ساخته شده است که تا کمتر از .05% از آراء."

اما آن را نیز ممکن است سیستم نیست استفاده می شود بیشتر به طور گسترده ای به دلیل کمی اطلاعات در مورد آن توسط دولت اعلام شد.

و منتقدان نگران هستند که رای گیری آنلاین طرفداران تلاش خواهد کرد برای ایجاد یک مورد برای گسترده تر رای گیری آنلاین در آینده با استفاده از نمونه هایی مانند این -- یک دولت است که تا به حال هیچ اطلاع عموم مسائل بلکه نه به طور گسترده ای اعلام حوزه برنامه و یا اجازه می دهد تا یک شخص ثالث به عموم آزمایش سیستم های امنیتی.

"اینترنت رای گیری فروشندگان و طرفداران تحت فشار بوده اند رای گیری آنلاین با ادعای نادرست که تعداد آراء بازیگران حاضر حداقل است و نه یک خطر امنیتی — اما این فقط درست نیست" گفت: سوزان Greenhalgh ارشد انتخابات مشاور امنیت برای گروه مدافع آزادی بیان برای مردم است. "دلاور یک مثال روشن است که ارائه رای گیری آنلاین به زیر مجموعه ای از رای دهندگان است شتر بینی در زیر چادر."

رای دهندگان در برزخ

Greenhalgh اشاره کرد که در حالی که در دموکراسی زندگی می کنند آنلاین رای گیری گزینه بازگشت نسبتا جدید است, اینترنت, رای گیری واقعا نیست.

در دهه گذشته انتخابات در سراسر کشور باید در ارائه یک آرایه نسبتا نا امن اینترنت راه حل با هدف کمک به رای دهندگان که ممکن است مشکل با استفاده از یک رای-با-سیستم پست الکترونیکی از جمله رای دهندگان معلول و نظامی رای دهندگان خدمت در خارج از کشور.

این کشور سریع سطح شیب دار به سمت بیشتر ایمیل های رای گیری در پاسخ به این بیماری همه گیر به معنی وجود به طور بالقوه می تواند بیشتر از این رای دهندگان چپ در برزخ است.

در سال 2018 بیش از 100,000 رای دهندگان عمدتا نظامی و خارج از کشور رای دهندگان بازیگران برگه های رای حاضر و این تعداد به احتمال زیاد در ماه نوامبر گفت: Greenhalgh.

بسیاری از کسانی که در سال 2018 رای ارسال شد از طریق ایمیل که دولت فدرال نیز تلقی نا امنی در آن اخیر ارتباطی با ایالات متحده. دلاور است که هنوز هم اجازه می دهد غایب رای دهندگان که با استفاده از "بیمار یا معلول جسمی" بهانه ای برای بازگشت به برگه های رای خود از طریق ایمیل.

بسیاری از کارشناسان امنیت سایبر می گویند بهترین وسط زمین بین دسترسی و امنیت در این نقطه از سیستم ها اجازه می دهد که رای دهندگان برای دریافت و خوانده شده را علامت خود را در برگه های رای به صورت الکترونیکی — سپس با استفاده از پست الکترونیکی برای دریافت رای از رای دهندگان به یک انتخابات رسمی.

دموکراسی زندگی می کنند ارائه می دهد این سرویس به عنوان به خوبی و فینی گفت: اکثریت قریب به اتفاق مشتری خود را در حوزه های قضایی استفاده از آن و نه ارائه الکترونیکی انتخابات بازگشت.

وجود اجماع گسترده در امنیت سایبر و انتخابات جامعه است که اینترنت گزینه های رای گیری آماده نیست برای استفاده گسترده در سال 2020 است. اما هنوز Halderman نگرانی که یک پتانسیل موج دوم coronavirus عفونت این تابستان می تواند انگیزه بیشتری متحده به گذشته که نگاه و به رای گیری آنلاین در یک شات.

"اینجا جایی است که خطر واقعا رشد می کند نجوم," Halderman گفت. "از آنجا که به عنوان به زودی به عنوان وجود دارد به اندازه کافی رای به تغییر عمده ای در انتخابات نتیجه بودن بازیگران از طریق یک سیستم رای گیری آنلاین, آن را می شود بسیار جذاب هدف حمله پیچیده از جمله کشورهای خارجی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن