لویی جامعه که عاشق دیوید McAtee سوالات خود را در مورد مرگ

بزرگنمایی این تصویر دیوید McAtee یاد شده است به عنوان یک "جامعه " ستون" و صاحب یایا BBQ در لوییویل.

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دیوید McAtee یاد شده است به عنوان یک "جامعه " ستون" و صاحب یایا BBQ در لوییویل. او کشته شد دوشنبه هنگامی که پلیس و گارد ملی را به ضرب گلوله در کسب و کار خود را در حالی که متفرق کردن معترضان. والت & Shae اسمیت پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
والت & Shae اسمیت

دیوید McAtee صاحب یایا BBQ شد معشوق ثابت در راسل محله Louisville, Ky., به عنوان یک رکن جامعه و شناخته شده را به مواد غذایی خود را, رایگان, حتی به افسران پلیس محلی.

مرگ او در دست اجرای قانون آمده است به عنوان یک شوک به کسانی که او را می دانستند.

McAtee یک آشپز کشته شد در اوایل صبح روز دوشنبه در خود کباب کسب و کار هنگامی که لویی مترو اداره پلیس افسر و سرباز گارد ملی در پاسخ به گزارش جمعیت جمع آوری شده و پس از این شهر 9 بعد از ظهر حکومت نظامی در نزدیکی گوشه ای از 26 خیابان برادوی است.

ماموران با استفاده از فلفل توپ برای متفرق کردن جمعیت هنگامی که یک گلوله زد بیرون. مدت کوتاهی پس از افسران اخراج مهمات قابل توجه و کشتار McAtee. مقامات می گویند McAtee اخراج یک سلاح ،

در یک مصاحبه با محلی عکس وبلاگ غرب نهم McAtee گفت که او تا به حال شده است در کسب و کار 30 سال است در این محل گذشته ، او قصد دارد برای خرید بسیاری از کسب و کار خود بود به طوری که او می تواند گسترش.

"من همیشه می خواست می شود در این نقطه و زمانی که فرصت آمد, من آن را در زمان. اگر من به کسی دیگری را از چنگت در می آن. من در حال حاضر ساخته شده من مشتریان و من سعی می کنم به من مشتریان" McAtee گفت.

او اساسا یک مادر اما او مرد'

خانواده و دوستان و رهبران جامعه باید سوالات در مورد آنچه صورت گرفت اوایل روز دوشنبه و شک و تردید است که وقایع آشکار پلیس راه توصیف.

"او تغذیه همه" McAtee برادرزاده, Marvin McAtee گفت. "تغذیه همه حتی مردم که او را کشتند. به صورت رایگان است."

صحبت به NPR Ari Shapiro در مقابل عموی خود کسب و کار جوان McAtee گفت که او به یاد او به نام "unc" به عنوان بزرگ دل کسی که لذت می برد و خانواده اش و شناخته شده توسط برخی به عنوان BBQ ،

"تاجر اول" McAtee, 28, گفت: از عمویش. "در خانواده, خانواده گرا. او کسی است که او اساسا یک مادر اما او مرد — چوب خانواده با هم شما می دانید؟"

ماروین McAtee بود در میان تعدادی از اعضای خانواده و دوستان که تا به حال جمع آوری شده به سرند با هم روز سه شنبه در یایا BBQ که در آن بزرگان McAtee هر دو مشغول به کار و زندگی می کردند. ماروین گفت: عموی خود را ساخته و از آن استقبال مکان با دوستان و خانواده از توقف در هر روز است.

ماروین نمی شد در حال حاضر زمانی که عمویش کشته شد در اوایل صبح روز دوشنبه اما باور نداشت عموی خود را به ضرب گلوله در افسران.

"او را میخوام آرام و پخش هر نوع از وضعیت است. حتی پلیس آنها هیچ نوع مشکلی با این مرد" او گفت:.

جوان McAtee گفت که او هنوز در تلاش برای روند جدید خود را به واقعیت است.

"او چقدر من تصور[d], آن," او گفت:. "تنها راه او می تواند مرگ است صرفه جویی در کسی. و این که دقیقا چگونه او درگذشت."

McAtee گفت به اعتقاد او "unc" درگذشت تلاش برای نجات خواهر زاده خود را.

قبل از David McAtee باز یایا BBQ او به عنوان یک سر آشپز در داوطلبان آمریکا پناهگاه و در نیمه راه خانه در لوییویل.

براندون Smallwood مشغول به کار در کنار او به عنوان یک مدیر آشپزخانه و گفت: McAtee عاشق دلسوز برای مردم تقریبا به همان اندازه که او عاشق پخت و پز برای آنها.

"همه پناهگاه ساکنان آن بودند آنها مثل خانواده" Smallwood گفت. "او دوست داشت برای تغذیه همه. او دوست داشت به مردم را خوشحال. او فقط مانند یک فرد شاد."

تحقیقات پلیس

YouTube

McAtee کشتن موجب فوری اعتراض در لوئیزویل که در آن تظاهرات روزانه در حال حاضر در حال برگزار شد در اعتراض به مرگ جورج فلوید و Breonna تیلور که آنها نیز کشته شده توسط پلیس.

بعد از آن دوشنبه, لویی شهردار گرگ فیشر اخراج رئیس پلیس زمانی که در آن پدید آمده که LMPD افسران که در پاسخ به این صحنه صبح روز دوشنبه تا به حال همه موفق به فعال کردن بدن خود, دوربین, تخطی از خط مشی وزارت.

مقامات منتشر شد دو دوربین امنیتی ویدئوها شنبه که پلیس گفت: به نظر می رسد نشان می دهد که McAtee تا به حال یک سلاح و گلوله برای اولین بار قبل از بازگشت آنها آتش است.

در این دو فیلم یکی داخلی و یکی خارجی تقریبا یک دوجین مردم دیده می شود عجله داخل درب باز در McAtee را استقرار پلیس در پیشبرد آنها. McAtee دیده می شود رسیدن راهرو است. به زودی پس از آن او چنگال خود را در قفسه سینه لرزان به عقب در داخل و فرو می ریزد روی زمین.

بزرگنمایی این تصویر

ایالت کنتاکی تشکر. Attica اسکات گفت: David McAtee صاحب یایا را BBQ شده توسط جامعه در غرب و پایان بخش از لوئیزویل. "آقای McAtee هرگز یک موضوع برای هر کسی است. او عاشق بود توسط خود جامعه است. سپس به طور ناگهانی ما گارد ملی و پلیس ایالتی و او مرده است." بکی سالیوان/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بکی سالیوان/NPR

"من فقط رفتن به می گویند که ما هنوز بسیاری از سوالات و این که این ویدئو ممکن است افزایش سوالات بیشتر از پاسخ" معاون رئیس پلیس LaVita Chavous روز سه شنبه گفت.

ماروین McAtee گفت: او می خواهد بداند که چرا گارد ملی نشان داد تا به شدت مسلح برای پاسخ دادن به یک تماس در مورد شکسته مقررات منع رفت و آمد.

"پاسخ من به این سوال: چرا تیم های ملی حتی در غرب پایان ؟ تظاهرات هستند که در پایان غرب است. آنها در مرکز شهر" ماروین گفت. "سپس خانواده هستند بسته با کشنده دور. چه اتفاقی افتاد به گلوله های گاز اشک آور? آنها تا به حال کشنده دور حق در اینجا خالی پارکینگ؟"

دولت Rep. Attica اسکات که نشان دهنده بخشی از لویی که در آن McAtee کشته شد و گفت: مرگ منتسب به کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear تصمیم را در گارد ملی برای کمک به مدیریت اعتراضات در لوئیزویل یک تصمیم او خواستار "تشدید از اجرای قانون در برابر جامعه ما است."

"این باعث می شود من عصبانی است که خشونت پلیس در حال ملاقات با پلیس بیشتر خشونت" اسکات گفت. "آقای McAtee هرگز یک موضوع برای هر کسی است. او عاشق بود توسط خود جامعه است. سپس به طور ناگهانی ما گارد ملی و پلیس ایالتی و او مرده است."

NPR سارا هندل و بکی سالیوان کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن