ذرات معلق در هوا قطرات Fomites: آنچه ما می دانیم درباره انتقال COVID-19

بزرگنمایی این تصویر یک عطسه می تواند حمل coronavirus پاتوژن در قطرات و ذرات معلق در هوا — و آنها می

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک عطسه می تواند حمل coronavirus پاتوژن در قطرات و ذرات معلق در هوا — و آنها می توانند زمین در یک سطح و آن را یک "fomite." پیتر Dazeley/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پیتر Dazeley/گتی ایماژ

در حال حاضر این دانش مشترک است که رمان coronavirus را می توان گسترش که در تماس نزدیک با فرد مبتلا و سپس تنفس خود را در قطرات تنفسی. یا با لمس کردن سطح آلوده پخش شده و مالش چشم خود بینی یا دهان.

یک نامه امضا شده توسط 239 محققان خطاب به سازمان بهداشت جهانی منتشر شده در دوشنبه بالینی بیماری های عفونیخواستار توجه و راهنمایی در حدود یک سوم مسیر انتقال: tiny تنفسی ذرات که در هوا شناور هستند و به نام "ذرات معلق در هوا." آنها می تواند مسئول برای آلوده کردن کسی که می آید و تنفس آنها را در.

محققان به طور جدی به بحث اهمیت آئروسل های انتقال و, آیا رویکردهای پیشگیرانه باید انجام شود حتی بدون پاسخ روشن در مورد نقش آن در coronavirus گسترش یافته است.

"نسبت چیزی است که ما نیاز به کشف کردن که می گوید:" کیمبرلی Prather یک جوی شیمیدان در Scripps موسسه اقیانوس شناسی که امضا این نامه به چه کسی است.

در اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد حالت های مختلف انتقال:

قطرات

آنچه در آن است: یک میکروسکوپی ویروس پر از ذرات نفس و یا تف حدود 5-10 میکرون — در مورد اندازه سلول های قرمز خون — که می آید از بینی یا دهان فرد آلوده هنگامی که آنها تنفس صحبت سرفه یا عطسه. قطرات به طور کلی سقوط به زمین در عرض چند پا از کسی که اخراج آنها.

چگونه یک ویروس می تواند در این راه: از طریق آنچه محققان "تماس تنفسی مسیر است." ویروس مملو از قطرات در حال اخراج از بینی یا دهان فرد آلوده و پیدا کردن راه خود را به نزدیکی چشم ها, بینی و دهان "مانند اگر شما در حال ایستاده در کنار بچه خود را و سرفه آنها را در صورت خود را می گوید:" Seema Lakdawala یک آنفولانزا محقق در دانشگاه پیتسبورگ.

چقدر آن را کمک به گسترش یابد ؟ به طور مستقیم آینده در تماس با قطرات تنفسی است که در حال حاضر به عنوان شایع ترین حالت انتقال با توجه به مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری و سازمان بهداشت جهانی است.

آئروسل

آنچه در آن است: یک ویروس و بسته بندی ذرات کوچکتر از 5 میکرون است که همچنین اخراج از فرد آلوده دهان زمانی که آنها نفس صحبت می کنند سرفه یا عطسه. بر خلاف قطرات کوچکتر ذرات آئروسل می توانید باقی می ماند, معلق در هوا.

"آنها همچنان به صورت شناور و به دنبال جریان هوا در یک اتاق می گوید:" Prather.

چگونه یک ویروس می تواند در این راه: از طریق تنفسی مسیر که در آن تنفس یک فرد در ابر کوچک ویروس ذرات که جمع شده اند و ممکن است سفر در جریان هوا می باشد.

چقدر آن را کمک به گسترش یابد ؟ این یک سوال باز است که مستلزم تحقیقات بیشتر است. "ذرات معلق در هوا احتمالا در برخی از سهم نسبت به گسترش است اما ما نمی دانیم که تا چه حد و در چه شرایط مرتبط ترین هستند" می گوید: دکتر Abraar Karan یک پزشک در دانشکده پزشکی هاروارد که رفتار coronavirus بیماران. گسترش ویروسی از طریق جریان هوا شده و مستند در برخی از محیطهای سرپوشیده: در یک رستوران در گوانگژو چین که در آن مردم نشسته در پایین دست از یک کولر گیر افتاد COVID-19 و در ماه مارس گروه کر عمل در واشنگتن که در آن بسیاری از اعضای گروه کر مریض شدم با کروناویروس پس به احتمال زیاد تنفس در کوچک ذرات تولید شده توسط افراد در گروه کر که آلوده بودند اما علامت-در زمان. آنچه هنوز مشخص نیست این است که چگونه این ویروس همچنان در هوا تا چه حد این سفر (احتمالا از طریق یک اتاق اما نه پایین خیابان) و چه معمولا آن را به این راه است.

Fomite

آنچه در آن است: یک شی پوشش داده شده با ذرات ویروس احتمالا به خاطر کسی که به تازگی عطسه یا سرفه قطرات تنفسی بر روی آن و یا دامنگیر جوانه-پوشش دست بر روی آن. یک آشپزخانه و یا یک تلفن می تواند تبدیل به یک fomite که در همان شیوه ای. این ذرات می تواند زنده ماندن از چند ساعت تا چند روز باشد.

چگونه یک ویروس می تواند در این راه: از طریق غیر مستقیم انتقال اگر یک فرد لمس سطح یک ویروس تحت پوشش شی میدارد تا این ویروس را در دست خود را و سپس به معرفی ویروس به چشم خود بینی یا دهان.

چقدر آن را کمک به گسترش یابد؟: مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیف این را به عنوان یک "امکان" مسیر coronavirus انتقال, اما معتقد است که تماس نزدیک بین مردم این است که تصور می شود مسئول برای بسیاری از عفونت های جدید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن