آخرین: ایتالیا رکورد بزرگترین روزانه افزایش ویروس موارد

پکن - آخرین به شیوع کروناویروس (همه زمان محلی):1:45 صبحایتالیا شاهد بزرگترین افزایش روزانه در coronavirus موار

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398

پکن - آخرین به شیوع کروناویروس (همه زمان محلی):

1:45 صبح

ایتالیا شاهد بزرگترین افزایش روزانه در coronavirus موارد پس از وقوع شکست در شمال این کشور در فوریه. 21.

در آن به روز رسانی روزانه, ایتالیا مدنی حفاظت سازمان گفت: تعداد زیادی از مردم با کروناویروس افزایش 1,247 در 24 ساعت گذشته, گرفتن مجموع به 5,883. یکی دیگر از 36 نفر نیز درگذشت و به عنوان یک نتیجه از این ویروس در نظر گرفتن مجموع 233.

مقامات گفت: مردم در بخش مراقبت های ویژه با بیماری های دیگر از coronavirus در سخت ترین ضربه منطقه لمباردی منتقل خواهد به مناطق مجاور که باید بیشتر در دسترس است.

رئیس جمهور از طرح ملی سلامت و خدمات سیلویو Brusaferro خواست مردم را به رعایت دستورالعمل به منظور محدود کردن تماس به عنوان تنها راه برای مهار ویروس.

___

10:30 p. m.

اسپانیا مستقر پلیس در شمال شهر برای کمک به اجرای یک خانه قرنطینه قرار داده شده در یک محله با تعداد زیادی از ساکنان آلوده coronavirus.

دولت منطقه ای از ایالت لاریوخا گفت: اقدامات اضافی گرفته شده برای جلوگیری از شیوع هارو در یک شهر 11,000 ساکنان که در آن اکثریت 39 نفر در این منطقه قرار دارد.

مقامات منطقه ای هشدار می دهند که شکستن قرنطینه است جریمه نقدی 3000-600,000 یورو ($3,380-$677,000).

فرناندو سیمن مدیر اسپانیا در مرکز بهداشت و درمان اضطراری و هشدار تایید کرد که گزارش پزشکی کارشناسان گمان می کنند که اخیر تشییع جنازه منجر به شیوع بیماری در اسپانیا و شمال است. علاوه بر این حدود 30 نفر آلوده در هارو مقامات گمان می برند که برخی از 70 آلوده در کشور همسایه باسک منطقه نیز مربوط به مراسم تشییع جنازه برگزار شد در باسک شهر ویتوریا.

این ویروس باعث شده است که هشت مرگ و میر در اسپانیا و آلوده بیش از 400. سی نفر بهبود یافته اند از ویروس.

___

10:10 بعد از ظهر

یک مرد مسن که تبدیل به دومین فرد در انگلستان به مرگ از coronavirus.

در اوایل 80s, آزمایش مثبت برای این ویروس بود و شرایط بهداشتی اساسی. او روز شنبه در حالی که در حال درمان در میلتون کینز بیمارستان دانشگاه.

افسر ارشد پزشکی پروفسور کریس Ersin گفت مقامات در حال کار برای پیدا کردن که او در تماس با.

انگلستان تایید کرده است 164 مورد از این ویروس جدید — 147 در انگلستان 11 در اسکاتلند چهار در ایرلند شمالی و ولز است.

___

9:15 بعد از ظهر

پاپ فرانسیس ارائه خواهد شد بعدی خود را دو نعمت از طریق ویدئو برای جلوگیری از جمعیت از جمع آوری به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر گسترش coronavirus.

واتیکان در بیانیه ای گفت شنبه که پاپ نمی خواهد نگه سنتی پنج شنبه ظهر برکت از یک پنجره بیش از میدان سنت پیتر است, به عنوان سنت نیست که از آن خواهد شد جریان از این کتابخانه در قصر پاپ. چهارشنبه مخاطبان به کار گرفته خواهد شد در راه همان است.

فرانسیس نیز متوقف جشن توده صبح قبل از دعوت مهمان در کلیسای واتیکان از هتل که در آن او زندگی می کند و نشان می دهد او در تماس بوده است بسیار محدود در یک تلاش آشکار برای جلوگیری از عفونت است.

در 83, دوره نقاهت بعد از سرماخوردگی و با بخشی از یکی از ریه خارج می شود از یک عفونت تنفسی هنگامی که او یک مرد جوان بود, فرانسیس خواهد بود در معرض خطر عوارض جدی اگر او بودند به گرفتن ویروس. ایتالیا توصیه کرده است که افراد مسن در خانه باقی می ماند.

اقدامات پس از واتیکان تایید اولین مورد از این ویروس در روز جمعه.

پاپ به نظر می رسد از پنجره بالا میدان سنت پیتر برای آخرین روز یکشنبه برکت توقف دو بار برای کوتاه حملات سرفه است. او به طور مشابه دیده می شد سرفه و دمیدن بینی خود را در طول چهارشنبه توده تنها چند روز پیش از آن.

___

9:15 بعد از ظهر

مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری و پیشگیری اصرار افراد مسن و افراد با شرایط پزشکی شدید مانند قلب ریه و یا بیماری کلیوی به "ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است" و جلوگیری از جمعیت برای جلوگیری از ابتلا به کوروناویروس.

CDC به روز شده هدایت در آن COVID-19 سایت در روز جمعه. این سازمان گفت: افراد مسن تر بیشتر احتمال دارد به بیماری های جدی و اساسی شرایط بهداشتی آن را سخت تر برای مردم را به مبارزه با این بیماری است.

آژانس همچنین پیشنهاد کرد افراد مسن و افراد با شرایط شدید باید دور ماندن از کسانی که بیمار هستند و شستن دست های خود را اغلب زمانی که آنها بیرون بروید. همچنین پیشنهاد چنین افرادی باید چند هفته از داروها و لوازم در خانه است.

برای بسیاری از مردم شبه آنفولانزا بیماری ویروسی باعث می شود تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه.

___

8:55 بعد از ظهر

ارتش ایالات متحده را در اروپا فرماندهی می گوید آمریکایی ملوان دارای آزمایش مثبت برای coronavirus اول ایالات متحده خدمات عضو در اروپا به توان و حذف.

EUCOM گفت: در یک ایمیل به شنبه که این ملوان بود مستقر در ناپل ایتالیا اما به هیچ جزئیات دیگری در مورد فرد و یا جایی که او و یا او ممکن است آلوده شده اند.

نظامی می گوید: "ملوان "در حال حاضر محدود به محل اقامت خود دریافت حمایت و مراقبت های پزشکی با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری کشور میزبان دستورالعمل."

تحقیقات در جریان است برای تعیین اینکه آیا هر یک از دیگر پرسنل ممکن است در معرض و کسانی که در حال حاضر شناخته شده به عنوان داشتن شده است در تماس نزدیک مطلع شده اند و جدا در خوابگاه خود را.

EUCOM می گوید: "ما همچنان در هماهنگی نزدیک با مقامات سفارت آمریکا و مقامات بهداشت عمومی برای اطمینان از رفاه پرسنل ما و مردم محلی است."

___

8:55 بعد از ظهر

فرماندار ایتالیا, این منطقه لاتزیو آخرین رسمی برای تست مثبت برای coronavirus در کشور است.

نیکولا Zingaretti, که همچنین رئیس حزب دموکراتیک تشخیص خود را اعلام کرد در Facebook در روز شنبه گفت: "من به خوبی پس از آن بود که تصمیم گرفت از من جدا خواهد شد در خانه." او گفت که خانواده اش نیز تحت انزوا و او همچنان به کار از خانه.

حداقل سه دولت prefects — در Bergamo Brescia و ماترا — آزمایش مثبت برای این ویروس همراه با سه میلان دادستان با توجه به گزارش های رسانه ها.

دولت در آخرین اقدامات قرار داده و دادگاه در دو هفته تعطیلات جای پا از دوشنبه به آنها اجازه می دهد به بهتر سازماندهی مجدد موارد به عنوان ویروس همچنان به گسترش در سراسر ایتالیا.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

تعداد موارد در کشور شروع به پریدن کرد 778 روز جمعه به 4,636. تا کنون 148 افراد آلوده به این ویروس فوت کرده اند در ایتالیا.

___

7:30 p. m.

ایران می گوید 21 نفر کشته شدند از coronavirus بالا بردن کشور مرگ و میر به 145. بیش از 1000 عفونت نیز تایید کرد یک شبه آوردن این کشور در مجموع به 5,823 موارد است.

ایران دارای اکثریت قریب به اتفاق موارد در خاورمیانه. پایتخت, تهران, ترین عفونت با بیش از 1500 موارد توسط شیعیان شهر مقدس قم با 668 و استان شمالی مازندران با 606.

کره جنوبی — سخت ترین-آمار کشور پس از چین — گزارش 448 موارد جدید در روز شنبه در مجموع 7,041. کره جنوبی همچنین گزارش داد چهار, مرگ و میر, افزایش مرگ و میر به 48.

___

6:45 p. m.

مالت خود را تایید کرده است اولین coronavirus مورد, a 12-year-old girl اصل ایتالیایی است که زندگی در جزیره مدیترانه ای ملت با خانواده اش.

وزیر بهداشت کریس Fearne می گوید دختر و خانواده اش سفر کرده بود در شمال ایتالیا در اواخر فوریه و اوایل ماه مارس از بازگشت به مالت از طریق رم.

خانواده خود قرنطینه به عنوان دستور اما دختر شروع به تجربه علائم. او مورد آزمایش قرار گرفت و نتایج برگشتم مثبت در صبح روز شنبه.

این دختر است که در یک بخش جدا شده از مالت اصلی بیمارستان های عمومی به همراه خواهر و پدر و مادر.

___

6:20 بعد از ظهر

ایران دولت-اجرای خبرگزاری ایرنا گزارش که تازه انتخاب شده مجلس از تهران درگذشت و پس از ابتلا به کوروناویروس.

این نماینده مجلس, 55 ساله فاطمه Rahabar بود که به تازگی انتخاب شده به خدمت در ورودی مجلس آغاز می شود که در کار ممکن است.

در اوایل این هفته نماینده مجلس ایران عبدالرضا Mesri گفته تلویزیون دولتی است که 23 نفر از اعضای کنونی مجلس تا به حال coronavirus و از او خواست همه نمایندگان مجلس برای جلوگیری از ،

___

5 p. m.

نیل کروز قایق حامل بیش از 150 گردشگران مصر و خدمه تحت قرنطینه در جنوب شهر اقصر پس از 12 نفر تست مثبت برای coronavirus.

مصر مقامات بهداشتی می گویند یک تایوانی-آمریکایی توریستی در هیئت مدیره قایق تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس پس از بازگشت به تایوان در اواخر فوریه.

مقامات محلی وجود دارد گفت: آمریکایی ها و سرخپوستان در میان مسافران. یک مقام بهداشتی گفت که 12 جدا هستند در داخل قایق در حالی که بقیه در انتظار نتایج آزمون.

این عفونت های جدید را به مجموع تعداد موارد در مصر به 15.

___

4:45 p. m.

مالزی تبدیل شده به دور یک کشتی حامل حدود 2000 مسافر و خدمه از یک بندر در شمال پنانگ دولت تبدیل شدن به دومین کشور به نوار کشتی از docking پس از تایلند.

کاستاریکا فرتونا تبدیل شده بود به دور از رفت و آمد مکرر محبوب جزیره پوکت در جنوب تایلند در روز جمعه با توجه به حضور 64 ایتالیایی ها در هیئت مدیره. تایلندی بهداشت مقامات رسمی تعیین شده ایتالیا خطرناک بیماری مسری منطقه به دلیل آن بوده است برخورد با کروناویروس.

Phee مزیت Poh یک پنانگ اجرایی عضو شورا گفت: او مطلع شد توسط پنانگ پورت است که آن را به حال تبدیل شده به دور از بوش کروز صبح روز شنبه پس از یک بخشنامه از وزارت حمل و نقل. او گفت: این کشتی در حال حاضر ساخت راه خود را به سنگاپور.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب