ممیزی می گوید: L. A. در زمان 'مناسب' مراحل برای جلوگیری از بی عدالتی در شاهدانه صدور مجوز

به تازگی منتشر شده ممیزی در بر داشت که اگر چه برخی از شاهدانه کارآفرینان به لس آنجلس' نرم افزار سیستم جلوتر از

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399

به تازگی منتشر شده ممیزی در بر داشت که اگر چه برخی از شاهدانه کارآفرینان به لس آنجلس' نرم افزار سیستم جلوتر از زمان این شهر در زمان "معقول و مناسب" مراحل برای جلوگیری از آنها را از داشتن هر گونه مزیت ناعادلانه.

یک L. A. رسمی است توصیه از کسانی که یافته که وزارت شاهدانه تنظیم فشار رو به جلو با پردازش و اعطای مجوز برای خرده فروشان جدید که تا به حال معلق شده است در سال گذشته نگرانی در مورد انصاف.

حسابرسان یافت که گروه "انجام شده این روند در ایمان خوب است و هیچ شواهدی از تعصب یا بی عدالتی" شهر اداری افسر Richard Llewellyn نوشت: در خلاصه ای از این گزارش نتیجه رسید که این گروه باید کارگردانی برای "شروع کار لازم" برای ادامه فرآیند صدور مجوز.

وزارت شاهدانه مقررات را بلافاصله ارائه نظر سه شنبه ، ممیزی و یافته های آن ملاقات به شدت با واکنش های مختلفی از شاهدانه متقاضیان و طرفداران برخی از آنها می خواهید این شهرستان به فشار رو به جلو با صدور مجوز دیگران که می خواهند این شهرستان به تعمیرات اساسی و یا بازگشایی روند.

تبلیغات

ممیزی به نام برای آخرین سال شهردار توسط اریک Garcetti و دیگر مقامات و انجام شده توسط Sjoberg Evashenk مشاوره طلبه به شدت مورد بحث و مجادله روند به ضربه محکم و ناگهانی تعداد محدودی از پروانه های جدید برای گلدان مغازه ها در لس آنجلس است.

صدها نفر از شاهدانه کارآفرینان با عجله به نوبه خود در برنامه های کاربردی خود را در ماه سپتامبر اما تنها 100 مجوز شد و انتظار می رود به اهدا می شود از طریق یک اول بیا اول خدمت فرایند است که به شدت دور که ارائه برنامه های کاربردی خود را سریعترین. فقط چند ثانیه ساخته شده تفاوت در این که آیا کسی تا به حال یک شات در یک آرزو مجوز.

هنگامی که ماری جوانا کارآفرینان کشف کردند که برخی از متقاضیان به حال بدست به نرم افزار سیستم قبل از راه اندازی رسمی آن زمان از ساعت 10 صبح آنها استدلال می کردند که این روند تا به حال شده است آلوده. خشمگین متقاضیان بسته بندی جلسات در تالار شهر.

وزارت شاهدانه مقررات در گفت و گو با "نرمال" اوایل برنامه — هل دادن آنها را در خط به جایی که آنها می شده اند اگر آنها آغاز شده و در ساعت 10 صبح به جلوگیری از آنها را از داشتن یک ناعادلانه لبه.

تبلیغات

ممیزی در بر داشت که یک "معقول و مناسب" رویکرد برای رفع مشکل.

آن را تنها راه برای انجام این کار: Sjoberg Evashenk مشاوره در بر داشت که اگر بخش تنظیم شده بود که به منظور برنامه بر اساس زمانی که متقاضیان امضا بر روی سیستم آنلاین به عنوان زمانی که آنها در واقع شروع برنامه نزدیک به یک دوجین از متقاضیان که به پایان رسید تا نا امید ممکن است تا به حال یک شات در مجوز.

اما "ما نمی پیدا کردن روش های جایگزین می شود بیشتر مناسب یا مناسب تر نسبت به اتخاذ رویکرد" حسابرسان گفت. و نه آن را روشن است که کسانی 11 متقاضیان را در نهایت بدست مجوز از برنامه های کاربردی خود را به حال شده است به طور کامل بررسی این گزارش اشاره کرد.

حسابرسان را گسل وزارت شاهدانه مقررات برای "مبهم پیام" در مورد زمانی که مردم می تواند نشانه ای بر روی سیستم آنلاین است که آنها نیاز به انجام قبل از شروع برنامه های کاربردی خود را.

در برخی موارد این بخش گفت: متقاضیان است که آنها نمی تواند ثبت نام تا ساعت 10 صبح که نبود دقیق — و که ممکن است قرار داده اند برخی از متقاضیان در یک نقطه ضعف زیرا آنها منتظر در حالی که دیگران وارد شده قبلا حسابرسان یافت. همه در همه, 226 متقاضیان دسترسی به پلت فرم قبل از ساعت 10 صبح اگر چه تنها 14 آغاز شده و برنامه های کاربردی خود را جلوتر از زمان.

فرایند نورد نرم افزار "گیج کننده و در معرض ابتلا به خطای انسانی" حسابرسان یافت. اما آنها با این وجود به این نتیجه رسیدند که "روند عادی به طور موثر نفی هر گونه مزایای برای همه 14 متقاضیانی که دسترسی به نرم افزار قبل از 10:00 AM."

Kika کیت متقاضی در "عدالت اجتماعی" برنامه ای است که با هدف کمک به کارآفرینان از جوامع سخت ترین ضربه از جنگ با مواد مخدر, سوال چگونه حسابرسان می تواند نتیجه روند عادلانه بود به کسانی که صبر کردم تا ساعت 10 صبح به ورود و گفت: این توهین هوش خود را به می گویند وجود دارد هر گونه "بدگمانی" در بخشی خود را.

تبلیغات

"هر آموزش, تصویری, اطلاعاتی بولتن دقیقا حاکی از ساعت 10 صبح شروع زمان!" گفت: Keith بنیانگذار زندگی گروه توسعه نتیجه رسید "این قبر بی عدالتی است که نیاز به مداخله از دادگاه."

گروه دیگری که نشان دهنده شاهدانه متقاضیانی که در حال حاضر آماده برای دریافت مجوز گفت: این استقبال از نتایج. "ما هیجان زده در مورد آن و به دنبال به جلو به حرکت این روند رو به جلو گفت:" جانی Sayegh یکی دیگر از عدالت اجتماعی متقاضی و بنیانگذار شاهدانه سهام خرده فروش انجمن.

این تلخی رقابت فرایند تنها در آخرین دور از صدور مجوز برای ماری جوانا کسب و کار در لس آنجلس.

این شهر در حال حاضر اعطا تصویب موجود برخی از مغازه ها و تامین کنندگان خود را. اما این اولین شات در افتتاح یک فروشگاه جدید برای کارآفرینان محلی که تا به حال در مورد شکایت از فشار مالی آنها دچار آنها به عنوان منتظر در شهرستان روند.

دور دیگری از برنامه های کاربردی برای خرده فروشان جدید است که انتظار می رود به دنبال دارد. وکیل آریل کلارک که برخی از مشتریان که در حال آماده کردن خود برای دریافت مجوز و دیگران که نمی گفت که او امیدوار است که این شهر را آموخته بود و از این مشکلات.

"ما خوشحال هستیم که این اجازه خواهد داد که فرآیند صدور مجوز برای حرکت رو به جلو و یا حداقل بحث به ادامه" کلارک گفت. "من فکر می کنم از آن خواهد شد کمک به با سنگ تیز کردن در در مورد مسائل خاص. شاید دفعه بعد ما باید انجام قرعه کشی."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب