مقامات استراليا را بازداشت در آشکار و جنایت نفرت قتل مرد همجنسگرا در سال 1988

بزرگنمایی این تصویر پلیس در جستجوی یک پرتگاه در سیدنی استرالیا روز سه شنبه پس از بازداشت در ارتباط ب

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پلیس در جستجوی یک پرتگاه در سیدنی استرالیا روز سه شنبه پس از بازداشت در ارتباط با مرگ یک مرد در سال 1998 است. بیش از 30 سال پس از اسکات جانسون درگذشت پس از سقوط از یک صخره در سیدنی مقامات متهم یک مرد با مرگ او در آشکار گی نفرت و جنایت است که پلیس بر این باورند یکی از بسیاری از بیش از چند دهه در استرالیا بزرگترین شهرستان. دن Himbrechts/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دن Himbrechts/AP

در سال 1988 آمریکا ریاضیدان Scott Johnson, 27, درگذشت, پس از سقوط از یک صخره در سیدنی استرالیا است. مرگ او در ابتدا طبقه بندی شده به عنوان یک خودکشی اما این هفته مقامات بازداشت یک مظنون 49 ساله نر و اتهام او قتل جانسون.

جانسون مرگ شد باز مورد در سال 2012 و مقامات تعیین می شود در سال 2017 است که آن را به احتمال زیاد نتیجه یک ضد همجنسگرایان جرم و جنایت نفرت. یک پلیس سیدنی بررسی مرگ مشکوک از سال 1970 تا 2000 یافت که حداقل 27 نفر به قتل رسیده توسط ضد همجنس حمله در طول این دوره است.

جانسون برادر استیو جانسون سابق AOL اجرایی گفت: خبر دستگیری مظنون بود "عاطفی" برای خانواده — "برای من سه تا از بچه ها که هرگز به خود می دانند و او را تحسین نه فقط به دلیل درخشندگی خود را اما از آنجا که او با شجاعت زندگی اش را در راه او می خواست به" او در بیانیه ای گفت.

در سال 2018 به دولت استرالیا ارائه پاداش از 1 میلیون دلار استرالیا ($647,260) برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری جانسون قاتل. در اوایل این سال جانسون خانواده همسان آن است.

"من امیدوارم که دوستان و خانواده از دیگر ده ها تن از مردانی که جان خود را از دست پیدا کردن آرامش در آنچه امروز اتفاق افتاده است و امیدوارم که آن را باز درب به حل و فصل برخی از دیگر مرموز مرگ و میر مردانی که هنوز موفق به دریافت عدالت" جانسون گفت.

نیکولاس Parkhill مدیر عامل شرکت ACON سیدنی بزرگترین LGBTQ سازمان بهداشت خواست مقامات در ادامه به بررسی دیگر ممکن است قتل است.

"مرگ و ناپدید شدن گی مردان و زنان تغییر جنسیت و اپیدمی خشونت در سیدنی و [New South Wales] در طول دهه 1970 تا 1990 اتحاد چپ یک ضربه میراث" Parkhill در بیانیه ای گفت. "تعصب انگیزه خشونت و قتل و جنایات است که صدمه جسمی و عاطفی و تاثیر عمیق هر دو به صورت جداگانه و اشتراکی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب