"من واقعا نمی یادگیری هر چیزی در تمام این ترم." دانش آموزان در فورد دولت همه گیر پاسخ, آنلاین, آموزش و رفتن به مدرسه

بچه ها خوبي ؟ جلوتر از هفته آینده اعلام استانی دولت back-to-school طرح ستاره صحبت با دانش آموزان خود به امید و

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399

بچه ها خوبي ؟

جلوتر از هفته آینده اعلام استانی دولت back-to-school طرح ستاره صحبت با دانش آموزان خود به امید و نگرانی برای سال تحصیلی, آنچه آنها فکر می کنم دولت پاسخ تا کنون و چیزی که آنها از دست رفته را با توجه به همه گیر.

آنها سهم خود را از نگرانی و ترس خود را در آموزش آنلاین و ابهامات مربوط به سال تحصیلی آینده.

Akosua Yeboah در حال رفتن به کلاس 12 در Madonna کاتولیک متوسطه.

ستاره: چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد رفتن به مدرسه در ماه سپتامبر ؟

Akosua: من هیجان زده برای رفتن به مدرسه اگر ما را وادار به بازگشت به فیزیکی ساختمان چون من خسته از بودن در خانه. راه آن را به دنبال من حتی نمی دانم چه به انتظار زیرا این اولین بار است که ما در حال برخورد با یک وضعیت شبیه به این. و راه این دولت است که توضیح آن است که واقعا پیچیده است زیرا یادگیری آنلاین است که هنوز هم یک گزینه است. من نمی دانم چگونه آن کار خواهد کرد.

چه نگرانی شما بیشتر در مورد رفتن به عقب ؟

قطعا COVID. من واقعا سمت چپ خانه من پس از قرنطینه آغاز شده به طوری که نگرانی اصلی من ... اما بعد از آن دوباره همه ما باید برای دریافت این آموزش و پرورش است.

آیا شما فکر می کنم شما از دست رفته در همه حال در مدرسه ، آیا شما فکر می کنم شما تا کنون دریافت کنید که زمان به عقب ؟

من فکر نمی کنم من تا به حال زمان به دلیل این که این ترم من تا به حال co-op و من به معنای واقعی کلمه نمی تواند به من co-op به دلیل COVID. و من واقعا نمی یادگیری هر چیزی در تمام این ترم. من تا به حال ریاضی این ترم و هر بار که من بررسی متون مردم خواهد بود به یکدیگر ارسال پاسخ, بنابراین من واقعا هرگز چیزی یاد گرفته باشم. اما آموزش آنلاین مفید نیست به صورت واقعی آموزش و پرورش — من قصد دارم به رفتن به کلاس 12 و برخی از دوره ها و اشتباه گرفته شود به عنوان به آنچه که من قرار است به این دلیل که من واقعا آن را یاد بگیرند.

اما راسل-Trione در حال رفتن به کلاس 10 در رزدیل ارتفاعات دانشکده هنر.

ستاره: چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد رفتن به مدرسه در پاییز ؟

اما: من هیجان زده برای رفتن به عقب به دلیل آنلاین مدرسه شده است ... مورد علاقه من. من کمی نگران به دلیل آن را بسیار نامشخص است و همچنین به این دلیل آن را به عجیب و غریب بودن با بسیاری از مردم در یک فضای. من کمی نگران از آنجا که من متوجه شده ام مردم همیشه پیروی از مقررات.

آیا شما فکر می کنم آن را به اندازه کافی امن در تورنتو به بازگشایی مدارس ؟

خوب من نمی دانم. همه چیز تغییر کرده تا به سرعت; من فکر می کنم این واقعیت است که ما در حال بازگشایی نشانه خوبی است اما من امیدوارم که ما خواهید بود در ماه سپتامبر.

من فکر می کنم تنها گزینه واقعی است برای رفتن به عقب در شخص به دلیل راه ما در حال انجام همه چیز در حال حاضر است و نه پایدار.

آیا شما فکر می کنم شما از دست رفته با داشتن کلاس های آنلاین?

منظورم این است که من فکر می کنم بسته شدن مدرسه بود یک تصمیم خوب, چرا که پس از آن همه چیز فقط تعطیل بنابراین خوب است که آنها زمانی که آنها انجام داد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

من مرحله-مدیریت یک بازی در زمان ما به پایان رسید تا انجام آن حاضر و آن را واقعا نبود آنچه من فکر کردم آن خواهد بود. اما من فکر می کنم من از دست رفته به این معنا که من تا به حال مسائل بعد از آن در سال است که من به پایان رسید تا انجام.

من یکی از دوستان که انجام نمی دهد و در تنظیمات اجتماعی پس از او با بهره گیری از کلاس های آنلاین, اما برای بسیاری از مردم آن را ترکیبی از 'OK هیچ مدرسه' و 'با مدرسه آنلاین, آن را سخت به ماندن با انگیزه است.'

میشل Adom Sarpong در حال رفتن به سال اول در دانشگاه نیویورک.

ستاره: چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد رفتن به مدرسه و چگونه می توانم به شما فکر می کنم فورد دولت به کار گرفته شده در این وضعیت ؟

میشل: من احساس می کنم مانند فورد دولت به کار گرفته شده COVID-19 شیوع خوب به اندازه کافی است که من می توانید اعتماد است که اگر مدارس رزومه در ماه سپتامبر من خواهد بود به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است.

به عنوان کسی که با تنفسی مسائل مربوط به سلامت من نگران مدرسه باز دوباره اما فورد دولت نگه داشتن ما در قرنطینه با وجود تعداد موارد حذف نشان می دهد که آنها را به بهترین علاقه در قلب است.

چه نگرانی شما بیشتر ؟

من فکر می کنم آنچه که من بیشتر نگران این است که یکی دیگر از شیوع بزرگ اتفاق می افتد اگر اقتصاد بازگشایی خیلی زود است. من می خواهم به قادر به رفتن به مدرسه بدون ترس از آن بسته شدن دوباره به دلیل دیگری شیوع.

آیا شما فکر می کنم شما از دست رفته هر چیزی ؟

من قطعا از دست رفته در بسیاری: من فارغ التحصیلی من مدل فارغ التحصیلی من سفر — و من کل ارشد سال است.

چه مکیده ترین است چگونه abruplty آن همه اتفاق افتاده است. من یک فرصت برای خداحافظی به من همکلاسی ها و معلمان است. فارغ التحصیل اوج chool یک نقطه عطف بزرگ برای همه و نه گرفتن این فرصت را به پایان راه من همیشه تصور واقعا غم انگیز است.

مصاحبه های ویرایش شده برای طول و وضوح.

Ted Fraser


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن