آخرین پرواز کوبه برایانت

نور مه تا به حال حل و فصل بر روی باند فرودگاه جان وین فرودگاه صبح یکشنبه هنگامی که کوبه برایانت دختر Gianna و شش مسافر دیگر سوار اجاره هلیکوپتر برای پرواز به یک بسکتبال مسابقات در هزار اوکس.

نیم ساعت بعد آنها پرواز بیش از ضخامت ابرها در دره سن فرناندو. خلبان نگران بود به اندازه کافی به درخواست پرواز, کنترل, برای پیگیری آنها. همانطور که او با نزدیک شدن به تپه های کالاباساس در 150 مایل در ساعت به آنها radioed او گفتن او او بیش از حد پایین برای آنها برای دیدن در رادار.

خلبان شروع یک صعود افزایش 765 پا در 36 ثانیه به اندازه کافی برای روشن مجاور تپه.

چه اتفاقی افتاد بعد یک راز است: Sikorsky S-76B ناگهان نوسان کردن دوره و فرود به سرعت در حال. دو موتور هواپیما کاهش یافته و 325 پا در 14 ثانیه, رسیدن به 176 کیلومتر در ساعت قبل از از دست دادن تماس و ضربه زدن به دامنه کوه در بالای لاس Virgenes جاده کشتن همه نه نفر در هیئت مدیره.

تبلیغات

بازرسان فدرال روز دوشنبه شروع گسترده رسیدگی به تصادف و شنیده می شود در سراسر جهان. آنها قصد دارند نگاهی به سابقه این خلبان هلیکوپتر تعمیر و نگهداری سوابق و مه آلود شرایط است که می تواند به سرعت disorient خلبانان.

هلی کوپتر را حمل یک جعبه سیاه cockpit voice recorder یا پرواز ضبط داده ها در انتخابات گفت: اگر چه محققان را بازیابی اپل با ForeFlight, نرم افزار خلبانان استفاده کنید برای ورود به برنامه های پرواز و آب و جلسات.

برایانت 41 که زندگی در نیوپورت بیچ ساخته شده بود پرواز به فرودگاه کرمان ،

تبلیغات

او روز یکشنبه برنامه ریزی شده بود به مربی خود در 13 سال دختر قدیمی بازی تیم در برابر فرزنو بانوی گرما در Mamba آکادمی ورزشی در هزار اوکس مسابقات را به نام Mamba جام, ویژه پسران و دختران’ سفر تیم از چهارم تا هشتم نمرات.

همراه با Bryants: جان Altobelli, 56, طولانی ترین-شاغل مربی بیس بال در Orange Coast College, تاریخ, خود, همسر, Keri, 46, و, دختر, الهام, 13; Christina Mauser, 38, دستیار مربی بسکتبال در Mamba آکادمی; و سارا چستر و 45 و دخترش, Payton, 13.

پرواز در زمان خاموش در جان وین در فرودگاه در اورنج کانتی در 9:06 صبح

خلبان بود شناسایی و توسط همکاران به عنوان Ara Zobayan, 50, Huntington Beach.

اداره هوانوردی فدرال سوابق نشان می دهد که Zobayan شده بود مجوز خلبان هلی کوپتر از ژانویه سال 2001 به دست آمده و تجاری هلیکوپتر مجوز با یک ابزار رتبه در سال 2007 که اجازه می دهد تا خلبانان به پرواز در آب و هوای نامساعد خود را با استفاده از ابزار ها و دستورالعمل ها از کنترل ترافیک هوایی به جای بینایی با استفاده از ویژوال قوانین پرواز, شناخته شده به عنوان VFR.

برایانت به طور منظم با استفاده از هلیکوپتر متعلق به منشور خدمات جزیره اکسپرس. سوابق نشان می دهد این هواپیما پرواز کرده بود بین جان وین فرودگاه و فرودگاه کرمان مورد ده دو بار در دو سال گذشته است.

Kurt Deetz یک خلبان سابق برای جزیره اکسپرس گفت: بار او پرواز برایانت از سال 2014 تا 2016 تقریبا همیشه در همان هلی کوپتر — N72EX “دو Echo X-ray.” برایانت مورد علاقه این مدل است که ترجیح داده شده توسط مشاهیر خود را برای فضای داخلی راحت و ایمنی جامد رکورد Deetz گفت. زمانی که برایانت از بازنشسته NBA در سال 2016 او پرواز را از مرکز شهر لس آنجلس در همان هلیکوپتر پیچیده شده در خاکستری و سیاه رنگ و طرح با Mamba علامت در سمت Deetz گفت.

Deetz گفت که پس از ترک شرکت Zaboyan شد برایانت رفتن به خلبان. این شرکت گفت که او “رئیس ما خلبان” بوده و با آن برای 10 سال ورود بیش از 8000 ساعت پرواز.

تبلیغات

484250-me-0126-kobe-calabasas-crash-15-cmh-jpg.jpg

مقامات پاک کردن بدن از خرابه در کالاباساس در روز یکشنبه که در آن کوبه برایانت و دخترش Gianna در میان نه کشته در سقوط یک هلیکوپتر.

(Christina خانه / لس آنجلس تایمز)

صوتی ضبط شده نشان می دهد Zobayan تصمیم گرفتند به تکیه بر روی ابزار خود را. Deetz و دیگر خلبانان مصاحبه برای این مقاله می گویند که چنین تصمیم غیر معمول نیست حتی در روزهای ابری به عنوان طولانی به عنوان آنها می توانید ببینید و مسیر جاده های اصلی بر روی زمین است.

“با استفاده از ابزار شما در رحمت کنترل و به عنوان مشغول به عنوان لس آنجلس حریم هوایی این است, شما به احتمال زیاد برای روت کنید همه جا گفت:” برایان Beker یک دیرین بال ثابت خلبان که در پرواز سانتا مونیکا برای سال. “در L. A. آن را بدنام سردرد است.”

پرواز ردیابی سوابق نشان می دهد Zobayan به دنبال هلیکوپتر عادی تا بین 5 راهرو از طریق اورنج کانتی و جنوب شرقی لس آنجلس. اما او انحراف از این مسیر سنتی که غرب بیش از کوه های سانتا مونیکا. دریایی لایه اسارت در کوه.

اگر آب و هوا ضعیف بود Deetz گفت: برایانت خلبان را یکی از دو راه: بیش از Cahuenga تصویب و یا ادامه این آزادراه بیش از لس آنجلس باغ وحش. وقتی که دید ویژه ای به فقیر او را به پرواز بیش از این باغ وحش به خاطر آن بود که در ارتفاع پایین تر از Cahuenga منتقل می کند.

Zobayan گذشت بیش از باغ وحش صبح روز یکشنبه و درخواست برای ورود به کنترل حریم هوایی اطراف Burbank با استفاده از “ویژه VFR” ترخیص کالا از گمرک به دلیل شرایط آب و هوایی وخیم شده بود به کمتر از حداقل دید برای منظم بصری پرواز. که در آن نقطه فرود خلبانان در بربنک و ون Nuys فرودگاه شد مورد نیاز برای پرواز با استفاده از ابزار. Zobayan شد به کارگردانی به “حفظ” در حالی که ترافیک فرودگاه پاک.

به غرب یک جبهه سرد در حال حرکت بود از طریق شهرستان ونتورا گفت: climatologist لایحه Patzert رانندگی, مه خاموش اقیانوس آرام بیش از کوه های سانتا مونیکا.

شرایط بودند به اندازه کافی بد است که اداره پلیس لس آنجلس را پشتیبانی هوایی تقسیم ریشه آن هلیکوپتر و پرواز نمی تا بعد در بعد از ظهر, سخنگوی وزارت جاش Rubenstein گفت.

تبلیغات

“آب و هوا وضعیت را برآورده نمی کنند حداقل استانداردهای لازم برای پرواز” Rubenstein گفت. مه “کافی بود که ما پرواز نیست.” پلیس لس آنجلس پرواز حداقل دو مایل از دید و 800 فوت ابر سقف, او گفت:. L. A. شهرستان کلانتر بخش ساخته شده مشابه ارزیابی در مورد مه و تا به حال هیچ هلیکوپتر در هوا صبح یکشنبه “در واقع چون از آب و هوا” L. A. County Sheriff الکس بیانوبا گفت.

Zobayan دور برای 12 دقیقه تا زمانی که درخواست او اعطا شد و او روت شد به انتهای شمالی دره به یک بستر گسترده به فرودگاه.

Kobe Newport park memorial

“همه ما می دانیم که او فقط به عنوان کوبه یک فرد” نیوپورت بیچ ساکن جیل Yank گفت: در یک شمع افروزی در روز یکشنبه.

(هیلاری دیویس)

برای ادامه یک تصمیم مهم. او می توانست پیش بینی مخاطره آمیز آب و هوا پیش رو و فرود در فرودگاه Burbank. اما خلبانان می تواند تمایلی به تماس یک پرواز Deetz گفت: به خصوص با یک مشتری VIP. او گفت که او آن را انجام داده — به نام مسافر او یک بارگذاری و یا در برایانت مورد خصوصی خود راننده — اما این آسان نیست.

“روحی که سخت ترین بخش” Deetz گفت. “گاز گرفتن گلوله و گفت:” آب و هوا تلخه من به نوبه خود.’ آن را سخت به قبول این واقعیت است که شما نمی توانید کار انجام می شود.”

Beker گفت: تصمیم گیری مانند این است که معمولا بخشی از یک “آبشار از حوادث” است که به تصادف منجر شود.

Zobayan سپس سفر به سمت شمال به گرانادا هیلز در یک نقطه و مشاوره است که او نوردی “برای جلوگیری از یک ابر لایه” با توجه به جنیفر Homendy عضو ملی ایمنی حمل و نقل پیشرو بررسی است.

پرواز سوابق نشان می دهد او با صعود از حدود 800 متر به 1400 ،

در 9:39 صبح Zobayan دریافت تاییدیه به نوبه خود غربی به دیدار و به دنبال 101 آزادراه به مقصد از مسیر طبیعی در سمت شمال سانتا Monicas. در 9:42 او را در این مسیر آشنا, عنوان, به, بیشتر زمین ناهموار اطراف کالاباساس.

ساکنان می گویند که این منطقه در اطراف لاس Virgenes جاده پوشیده شده بود در مه ، کوچک ولی موثر انتهای فوقانی مالیبو, دره عمیق و باریک که هواشناسی می گویند می تواند کانال دریایی رطوبت را از طریق کوه ها.

استفان LaDochy یک اقلیم استاد در Cal State L. A. که مورد مطالعه دریایی لایه جنبش گفت که شرایط می تواند تغییر ناگهانی در ناهموار کالیفرنیای جنوبی زمین است.

“شما باید به رقابت چیزهایی که در همان زمان” او گفت:. “وارونگی لایه سنگین تر و خشک کن هوا غرق شدن در حالی که لایه دریایی هل دادن ، این یک جنگ منطقه بین بالا بردن و غرق شدن حرکت لایه دریایی.”

Beker خلبان گفت ابرها نیز رول درست میرسد ایجاد تورم شده است. او گفت: Zobayan به نظر می رسد به پرواز شده است درست در بالای ابر تاپ که می تواند disorienting. “این واقعا آسان برای فریب,” او گفت:. “شما لازم نیست که یک افق است.”

او گفت: در این زاویه می توان آن را سخت به توجه هر صعودی منحنی ابر عرشه که در آن سوار بر کوه. “ناگهان شما را در ابر است.”

Zobayan صعود از 1,250 پا به 2,125 پا کاهش به 126 مایل در ساعت. سپس او نوسان جنوبی و کاهش یافت.

حمل و نقل هوایی مشاور ویلیام لارنس بازنشسته سپاه تفنگداران دریایی سرهنگ و هلیکوپتر آزمون خلبان و مربی گفت: “S-76B است شیب صعود و فرود سریع احتمالا باعث شد خلبان ناگهانی تحقق است که او بیش از حد نزدیک به زمین است.

kobe-final-flight_WEB.png

(مت Stiles & پریا Krishnakumar / لس آنجلس تایمز)

در علاوه بر این به یک هشدار از کنترل ترافیک هوایی است که او خیلی کم دیده می شود در رادار خلبان نیز ممکن است هشدار داده شده است توسط یک ground proximity warning system گفتن او را به جلو لارنس گفت.

Deetz گفت: این هواپیما مجهز به یک دستگاه. این امر squawk “زمین! زمین! زمین!” در بالا سخت تن به تن صدا اگر کرافت نزدیک به زمین و یا یک مانع است. او گفت: این هشدار باعث شد به طوری که اغلب توسط ساختمان های بلند که خلبانان گاهی اوقات خاموش کردن صدا.

به عنوان هلیکوپتر به سرعت در حال افزایش یافت به ابرها در “زوم صعود” لارنس گفت: خلبان می تواند تبدیل به فضایی گیجی به او نگاه کردند از هلیکوپتر برای دریافت یاطاقان های خود یک بیماری مربوط به گوش داخلی است که می تواند در نتیجه عدم توانایی بگویید تا از پایین. در برخی موارد خلبانان تلاش به سطح خود هواپیما را زخم “پانچ بینی بیش از” و ارسال آن سقوط به زمین است.

“فضایی سردرگمی می افتد واقعا سریع گفت:” لارنس یک چاشنی حادثه محقق اشاره کرد که خلبانان در حال آموزش به واکنش نشان می دهند و با تکیه بر ابزار خوانش.

“تنها راه شما زندگی می کنند این است که توجه خود را به ابزار” لارنس گفت.

آن را نیز ممکن است که این هلیکوپتر را تجربه مکانیکی خرابی شده است که خلبان از دست دادن کنترل است.

جری Kocharian, 62, ایستاده بود در خارج از کلیسا در دره نوشیدن قهوه در زمانی که او شنیده ام یک هلیکوپتر پرواز غیر منتظره ای کم و ظاهری به مبارزه است.

“نبود صدایی درست و واقعی بود پایین” Kocharian گفت. “من تو را دیدم آن را در حال سقوط و spluttering. اما آن را سخت به آن را به عنوان پس مه آلود.”

هلیکوپتر از بین رفت به ورق مه پس از آن وجود دارد که رونق و “یک سنگ اسمانی بزرگ,” او گفت:.

“هیچ کس نمی تواند زنده ماندن است.”

بار کارکنان نویسندگان ریچارد وینتون و جیمز Rainey کمک به این گزارش.

tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>