تایلندی serial killer سوزانده پس از چند دهه به عنوان موزه نمایش

نونتابوری تایلند - برای چندین دهه برخی تایلندی پدر و مادر هشدار داد شیطان خود کودکان است که اگر آنها نمی, رفتا

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399

نونتابوری تایلند - برای چندین دهه برخی تایلندی پدر و مادر هشدار داد شیطان خود کودکان است که اگر آنها نمی, رفتار, Si Ouey خواهد آمد خود را به غذا خوردن جگر.

اگر تهدید شبح مانند بازدید از اعدام کودک قاتل طولانی به نام cannibal اثبات بی اثر این کودکان همیشه می تواند انجام شود برای دیدن Si Ouey. پس از همه, خود را مومیایی جسد — gnarled و سیاه — برای سال ایستاده بود بر روی صفحه نمایش در مورد شیشه ای در پزشکی قانونی موزه در بانکوک Siriraj بیمارستان.

در سال های اخیر, اما شک و تردید مطرح شد در مورد اینکه آیا این مرد به نام تایلند اولین قاتل زنجیره ای داده شد و عدالت یک کمپین راه اندازی شد به حداقل او را به یک مراسم تشییع جنازه مناسب. در روز پنج شنبه شش دهه پس از اعدام او که در نهایت اتفاق افتاده است.

نه راهبان بودایی در معبدی در شمال بانکوک شعار نماز و گل های کاغذی قرار داده شد در مقابل سی Ouey را در تابوت بود که سپس با انتقال به کوره های جسد سوزی که در آن سر از اصلاحات بخش روشن آتش. مقامات بیمارستان به عنوان به خوبی به عنوان ساکنان یک شهر جایی که او یک بار زندگی می کردند نگاه کرد.

سی Ouey یک مهاجر چینی که مشغول به کار به عنوان یک باغبان بود و بنا به گزارش ها گرفتار قرمز دست در سال 1958 در یک جنگل در استان رایونگ سوزاندن بدن دختر 8 ساله و پسر که ناپدید شده بود در یک ماموریت.

پلیس سریع به پین بر او حداقل پنج قبلی حل نشده قتل کودکان قدمت آن به سال 1954 در برخی از استان های دیگر ، ترسناک روزنامه حساب دقیق چگونه او ظاهرا لذت خوردن دل و جگر و روده.

سی Ouey بود گفت: به پلیس گفت که او به دست آورد طعم و مزه گوشت انسان در طول جنگ جهانی دوم زمانی که به عنوان یک سرباز در یک واحد محاصره توسط ژاپنی ها او جان سالم به در با خوردن اجساد کشته شدگان در میدان نبرد.

او محاکمه و مجرم قتل و تیرباران در سپتامبر. 16, 1959. او 32.

بدن او سپس دست به Siriraj بیمارستان برای آنچه که شرح داده شد به عنوان مطالعه پزشکی. داستان خود را به زودی به طور منظم جزء اصلی از کتاب ترسناک و B-movies.

حقیقت در مورد سی Ouey مورد اما دشوار است برای تایید.

پلیس در آن زمان به حال شهرت برای ضرب و شتم اعتراف از متهمان و محبوب روزنامه های مقعر تلخیص سبک پیروی از عواطف واحساسات.

سی Ouey نیز در یک نقطه ضعف از آنجا که او یک فقیر مهاجر ورود از چین در سال 1946 در سن 19. تایلند نظامی دولت در زمان مشتاق بودند هم بزنید تا ضد چینی احساسات در جنگ سرد جو و اغلب سرزنش مهاجران برای جرم و جنایت و ناآرامی.

شک و تردید در مورد سی Ouey گناه تنها دست آورد علاقه زیادی در دهه گذشته پس از چندین مستند تلویزیونی با اشاره به اختلاف در شواهد چنین یکی از قربانیان خود را هنوز هم داشتن اندام با وجود سی Ouey را اعتراف به خوردن آنها.

فرعون Chakkraphattranan که شنیده هشدار در مورد سی Ouey به عنوان یک پسر بچه را دیدم یکی از آن برنامه و آن را به رهبری او را در سال 2018 برای شروع یک درخواست پرسیدن که سی Ouey دیگر برچسب cannibal و او بود با توجه به مناسب مراسم تشییع جنازه.

"من رفتم به آن موزه و من احساس های مختلف به دنبال در او" فرعون گفت. "قبل از من فقط فکر می کردم به دنبال در یک انسان خوار در حال حاضر من یک قربانی بود که محروم از حقوق خود و عزت. اینکه آیا یا نه او مرتکب جرم بدن او نباید نمایش داده شده در جعبه شیشه ای."

Siriraj بیمارستان بررسی این موضوع در سال گذشته حذف علامت خود را در مورد صفحه نمایش تماس او را "آدم خوار" در ماه ژوئن گذشته و پس از آن انصراف بدن خود را از نمایش عمومی در ماه اوت گذشته. مقامات در نهایت اعلام کرد در این ماه است که او را سوزانده شود.

Wannapa Thongchin که پدر و مادر شاغل سی Ouey نیز در آغوش علت و همراه با دیگر ساکنان این شهر جایی که او یک بار زندگی می کردند لابی مناسب برای تشییع جنازه. او گفت: پدر و مادر او همیشه به او گفت Si Ouey بی گناه بود.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"حتی اگر او نبود ما از اعضای خانواده ما شمارش او را به عنوان یک" Wannapa گفت: روز پنج شنبه در سی Ouey مراسم تشییع جنازه. "روستاییان صحبت کرد و از او به عنوان یک فرد خوب است. از آن ساخته شده من احساس می کنم برای او متاسفم. آن را به عنوان اگر او در حال عذاب بنابراین ما تا به حال برای پیدا کردن یک راه را به او را به خارج از جعبه شیشه ای."

___

پک گزارش از بانکوک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن