وزارت دادگستری مسائل جعلی هشدار در مورد 'ماسک معاف' کارت

بزرگنمایی این تصویر وزارت دادگستری صادر کرده است یک هشدار از یک کارت است که گردش آنلاین به دروغ ادعا

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

وزارت دادگستری صادر کرده است یک هشدار از یک کارت است که گردش آنلاین به دروغ ادعا می کنند که دارندگان قانونی معاف از پوشیدن ماسک. مقامات بهداشت عمومی قریب به اتفاق توصیه می کنند با پوشیدن یک ماسک برای بیرون رفتن در ملاء عام. جری بروم/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جری بروم/AP

کارشناسان بهداشت عمومی به شدت با شما موافقم که یکی از بهترین راه ها برای کاهش سرعت گسترش coronavirus است به پوشیدن ماسک. هنوز هم به ظاهر ساده توصیه برای تضمین پوشش بیش از بینی و دهان, ثابت کرده است یکی از این بیماری همه گیر را بیشتر مورد مسائل حزبی.

وزارت دادگستری در حال حاضر هشدار داد که یک کارت در گردش آنلاین است که به دروغ ادعا دارنده آن است قانونی معاف از پوشیدن ماسک.

به تازگی صادر شده هشدار توسط DOJ است که ترغیب مردم به توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت های جعلی که ادعا به حمل اقتدار "آزادی برای نفس آژانس" است که نه فدرال و نه یک سازمان دولتی.

جعلی کارت متحده است که با پوشیدن یک ماسک را متحمل ذهنی یا جسمی خطر ابتلا به دارنده. این کارت همچنین مسلم است که آمریکایی های معلول منع بالا بردن سوال در مورد بیماری, تشدید, ماسک استفاده است. مجازات تهدید کرد اگر صاحب یک کسب و کار نمی کند و عمل درآمده است.

"اگر در نقض ADA شما می تواند به صورت شیب دار مجازات. سازمان ها و کسب و کار می تواند تا جریمه $75,000 برای اولین بار خود را نقض و $150,000 پس از آن برای هر نقض. انکار دسترسی به کسب و کار شما/سازمان خواهد بود همچنین گزارش FTBA برای اقدامات بیشتر," کارت خوانده شده با توجه به تصاویری که باید آنلاین نوشته شده است.

حداقل در برخی از نسخه های این کارت به نظر می رسد به تحمل رسمی به دنبال وزارت دادگستری نشان. در آن هشدار به DOJ انکار هر گونه نقش در کارت ایجاد و یا پراکندگی و گفت: "این موارد صادر شد و نه توسط گروه هستند و نه تایید شده توسط این گروه است."

این گروه همچنین گفت: به تکیه بر اطلاعات موجود بر روی کارت و به جای بازدید از آمریکایی های معلول وب سایت.

این معلوم نیست که چگونه بسیاری از کارت های در گردش هستند اما به نظر می رسد به پخش شده است که از طریق Facebook صفحه متعلق به گروه موسوم به آزادی به نفس آژانس.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری شده اند توصیه مردم به پوشیدن پارچه یا پارچه پوشش صورت از آوریل. بسیاری از ایالت ها و محلات رفته اند به نیاز یا نیاز خود را پوشیدن در مکان های عمومی به خصوص در فضاهای محصور شده است. کسب و کارهای کوچک و بزرگ را نیز به تصویب رسید توصیه نیاز به هر دو کارکنان و مشتریان به آنها را می پوشند.

ماسک باید به عنوان یک مهم سیاسی flashpoint — اغلب در پاسخ به اقامت در خانه سفارشات که دولت های ایالتی و محلی در محل قرار داده و به سرعت شیوع. با وجود دولت خود را هدایت و رئیس جمهور تهمت است گفت که او نمی خواهد با پوشیدن یک ماسک صورت و معترضان در کشورهای مختلف دیده شده است و بدون ماسک به عنوان آنها انباشته در تمرد در coronavirus محدودیت.

در بسیاری از فیلم های آنلاین, کارکنان در مواد غذایی و خرده فروشی میلادی دیده شده است رقیب با بسیاری از مشتریان که به صراحت حاضر به پوشش صورت خود را.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری — هنوز — توصیه به پوشیدن ماسک هنگام بیرون رفتن ،

آخرین مطالب