تانزانیا می گوید ویروس را شکست داد و از طریق نماز, اما ترس رشد

نایروبی, کنیا - فقط یک روز این ماه 50 تانزانیا رانندگان کامیون آزمایش مثبت برای coronavirus پس از عبور به کشور

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399

نایروبی, کنیا - فقط یک روز این ماه 50 تانزانیا رانندگان کامیون آزمایش مثبت برای coronavirus پس از عبور به کشور همسایه یعنی کنیا. برگشت به صفحه اصلی خود را رئیس جمهور اصرار دارد که تانزانیا را شکست داد تا به این بیماری از طریق نماز.

همه در حالی که رئیس جمهور جان Magufuli باعث شده است که سرکوب هر کسی که جرات نداره افزایش نگرانی در مورد ویروس گسترش در شرق کشور آفریقایی یا دولت در پاسخ به آن است. منتقدان دستگیر شده اند و سیاستمداران مخالف و فعالان حقوق زن می گویند تلفن های خود را در حال شنود گذاشته باشند.

در این کشور تعداد تایید ویروس موارد تغییر نکرده به مدت سه هفته و جامعه بین المللی است که آشکارا نگران کننده است که تانزانیا دولت پنهان کردن مقیاس واقعی از این بیماری همه گیر. فقط بیش از 500 مورد گزارش شده در کشور نزدیک به 60 میلیون نفر است.

در حالی که بسیاری از کشورهای آفریقایی شده اند ستایش خود را برای پاسخ به coronavirus تانزانیا است دراماتیک ترین استثنا اجرا شده توسط رئيس جمهور که پرسش — و یا آتش سوزی — خود کارشناسان بهداشت و حاضر به محدود کردن جنبش مردم گفت: اقتصاد اولویت است.

Fatma Karume یک فعال حقوق بشر و رییس جمهور سابق تانگانیکا قانون در جامعه گفت: مقامات منع مردم از رفتن به بیمارستان برای جلوگیری از قریب به اتفاق آنها, اما آنها کافی راهنمایی در مورد ویروس.

"هنگامی که شما در حال disempowering یک ملت خودداری اطلاعات و ایجاد شک و تردید در مورد چگونه آنها باید پاسخ به بحران نتیجه می تواند فاجعه بار," Karume گفت.

رئیس جمهور حاضر به تعطیل کلیساها و مساجد و دیگر مکان های تجمع مانند بارها و رستوران ها. او در مورد دقت و صحت آزمایشات انجام شده توسط آزمایشگاه ملی گفت: سواب استفاده می شود ممکن است خود نیز آلوده به ویروس.

او معلق سر از آزمایشگاه و اخراج معاون وزیر بهداشت. در روز پنج شنبه Magufuli دستور وزارت بهداشت و سازمان های دیگر برای دریافت تجهیزات حفاظت شخصی از اهداکنندگان تا آزمایش انجام می شود تا اطمینان حاصل شود آن کار می کند و بی خطر است.

در حالی که Magufuli متوقف بین المللی پروازهای مسافری در مه, او در حال حاضر اجازه می دهد آنها را به سر — و می گوید هر بازدید کننده که آیا تب را اجازه داده می شود در.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید و منجر به مرگ شود.

رئیس جمهور گفته است که اگر اقدامات محدود کننده هستند به تصویب رسید تانزانیایی ممکن است چیزی برای خوردن.

در واقع به جای اصرار تانزانیایی برای نگه داشتن فاصله خود یکی Magufuli متحد آنها را تشویق به سیل خیابان های این آخر هفته به جشن می گیرند.

"انواع سر و صدا به عنوان نشانه ای از شکرگزاری به ما نشان می دهد خدا برنده در برابر بیماری و نگرانی از مرگ است که ما را رنج می برند" پل Makonda منطقه ای کمیساریای از مرکز تجاری دارالسلام گفت: در اخبار جلسه. در ماه مارس Magufuli دستور داد سه روز از ملی نماز در مقابل COVID-19 و پس از گفت آنها پاسخ داده شده است.

در حالی که کارشناسان بهداشت می گویند ثبت coronavirus موارد و مرگ و میر در سراسر جهان هستند undercounts مخالفت رهبران متهم Magufuli دولت از پنهان کردن شیوع واقعی تلفات.

سخنگوی دولت حسن عباس به اسوشیتد پرس گفت که این امر می تواند غیر ممکن است برای پوشش شیوع. او نیز رد کرده است که بیمارستان ها غرق شد و اشاره کرد که یکی است که اتاق را برای بیش از 160 بیماران تنها 11.

"این مایه تاسف است که COVID-19 آمده است تا با بسیاری از اطلاعات غلط در تبلیغات و اخبار نادرست," او اضافه شده است.

او گفت: تانزانیا گرفته شده اقداماتی برای جلوگیری از این بیماری و عفونت نرخ در حال سقوط هر چند او به هیچ داده ای.

او گفت: این کشور مقامات بهداشتی مشغول به کار دست در دست با کارشناسان بین المللی از جمله در سازمان بهداشت جهانی است.

مقامات در خارج از کشور تانزانیا باقی می ماند نگران است.

"ما به شدت تماس در تانزانیا تشویق تانزانیا برای به اشتراک گذاشتن داده ها در یک مد به موقع," سر از آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری جان Nkengasong گفت: در این ماه اضافه کرد که مبارزه با این ویروس سخت تر است و بدون اطلاعات دقیق از تمام کشورهای عضو است.

"هیچ کشور جزیره ای" او هشدار داد. در روز پنج شنبه Nkengasong گفت: تانزانیا هنوز هم تا به حال ارائه نشده بدن با هر گونه اطلاعات بیشتر — اما مقامات هنوز امید دولت نهایت همکاری می کنند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کنیا بسته خود را در مرز با تانزانیا در این ماه به جز ترافیک حمل و نقل و اعمال دقیق تست گیری در تانزانیا رانندگان کامیون پس از بیش از 50 نفر از آنها را آزمایش مثبت برای این ویروس در یک روز.

سفارت آمریکا در تانزانیا صادر کرده است غیر معمول بیانیه هشدار به شهروندان خود که "همه شواهد به رشد نمایی این بیماری همه گیر" و بیمارستان ها در دارالسلام غرق شده اند با COVID-19 موارد است.

"در تانزانیا بله این بسیار ناامید کننده" بالا دیپلمات های ایالات متحده برای آفریقا, Tibor Nagy به خبرنگاران گفت: این هفته است. "بدیهی است که آنها بسیار نگران تاثیر اقتصادی که از دست دادن صنعت گردشگری در حال رفتن به آنها را, اما من می توانم تصور کنید که هر گردشگران هجوم آوردند به عقب وجود دارد در چنین محیط نامشخص."

دقيق تر توجه داشته باشید از نگرانی کمیسیون عالی بریتانیا اعلام کرد یک پرواز چارتر برای اتباع بریتانیا که می خواهید به ترک.

در ضمن آب و هوا از ترس رشد کرده در داخل تانزانیا از فعالان حقوق بشر و منتقدان می گویند که Magufuli به دنبال دور دوم در ماه اکتبر انتخابات است که نشان می دهد هیچ نشانه ای از بودن با تاخیر و با وجود این بیماری همه گیر.

Magufuli است خفه مستقل روزنامه نگاری پس از به دست گرفتن و به شدت محدود کار از سازمان های غیر دولتی با توجه به گروه های حقوق.

"مردم در تانزانیا نمی تواند بیان خود گفت:" رولاند Ebole یک سازمان عفو بین الملل محقق مستقر در کشور همسایه یعنی کنیا.

وکیل آلبرت Msando دستگیر شد در اواخر ماه آوریل پس از یک ویدئو منتشر شده نشان او توزیع ماسک به روزنامه نگاران و صحبت کردن در مورد اهمیت اخبار, نقش رسانه ها در اطلاع رسانی عمومی با توجه به تانزانیا مدافعان حقوق بشر و ائتلاف است.

تانزانیا مقامات همچنین هدفمند رسانه ای که تلاش کرده اند به گزارش این بیماری همه گیر به گفته سازمان عفو بین الملل.

سه رسانه سازمان جریمه شد برای "انتقال نادرست و گمراه کننده اطلاعات" در مورد دولت واکنش یک روزنامه به حال خود را آنلاین چاپ و نشر مجوز معلق برای انتشار یک عکس که آن را نشان داد و گفت: رئیس جمهور از موازین "اجتماعی جهانی فاصله دستورالعمل." مقامات ادعا می کنند این عکس نیست اخیر.

___

کارا آنا کمک از ژوهانسبورگ.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب