پنسیلوانیا, بهداشت و درمان, وزیر دفاع 'جهانی' خانه سالمندان تست طرح

بزرگنمایی این تصویر ده ها نفر از COVID-19 در برایتون توانبخشی و مرکز سلامتی در برایتون Township, Pa.

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

ده ها نفر از COVID-19 در برایتون توانبخشی و مرکز سلامتی در برایتون Township, Pa. تصویر در مارس 12. پنسیلوانیا وزیر بهداشت در دفاع از این دولت برنامه ای برای تست هر ساکن و کارمند در هر خانه سالمندان است. ژن J. Puskar/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ژن J. Puskar/AP

از 4,624 افرادی که در حال حاضر مرده از coronavirus در پنسیلوانیا حداقل دو سوم از آنها در ارتباط با خانه های سالمندان و یا سایر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

هفته گذشته پنسیلوانیا در بخش بهداشت و درمان گفت: آن را "اجرای قوی تست استراتژی" برای بیش از 80 ، 000 ساکنان و 10000 کارکنان در 1,900-به علاوه امکانات.

اما در این هفته پس از اعلام برخی از تسهیلات مراقبت دراز مدت گذاشته شده اند اشتباه و گفت: آنها نشده است به اندازه کافی داده شده هدایت کند. SpotlightPA گزارش در برخی از نقاط ضعف در زمان هدایت: که در آن خواستار رعایت داوطلبانه; توصیه تست کامل تنها در امکانات با تایید و یا مشکوک COVID-19 موارد و مانع تسهیلات مراقبت دراز مدت است که خانه های سالمندان.

پنسیلوانیا وزیر بهداشت دکتر راشل Levine در پاسخ به انتقاد از برنامه ریزی گفتن NPR صبح Edition: "این طرح یک تکامل و ما در حال رفتن به کار با هر یک از تسهیلات را به مطمئن شوید که این تست انجام می شود."

در اینجا انتخاب گزیده ای از مصاحبه:

هنگامی که شما فکر می کنید شما قادر خواهید بود به می گویند: "همه حق ما حداقل یک بار آزمایش هر فرد در دراز مدت مراقبت از تاسیسات و هر کارمند در دراز مدت مراقبت از تاسیسات است." چقدر از ما به دنبال ؟

آن را احتمالا حداقل چند هفته یا یک ماه برای تست هر کس که در آن امکانات و ما در حال نورد که به عنوان ما صحبت می کنند. به دلیل ویروسی آزمون قطعی نیست اگر شما در حال منفی در یک روز شما می تواند مثبت چند روز بعد همه از این امکانات نیاز به یک برنامه منظم در شرایط خود را تست. اما این برنامه نیاز به فردی بود. اما همانطور که شما اشاره کرد این است که کاملا یک پروژه است. و بنابراین ما در حال کار تمام است که در حال حاضر و ما می خواهیم مطمئن شوید که آن را انجام می شود.

آیا ایالت پنسیلوانیا در حال حاضر فرض کنیم که اگر هر دراز مدت مراقبت از تاسیسات هر خانه سالمندان ساکن و کارمند بود به درخواست برای یک آزمون امروز می تواند شما را همه یک آزمون امروز ؟

نه در یک روز. اول از همه که ما را به چالش تست ظرفیت. و آن خواهد بود لجستیکی تقریبا غیر ممکن است برای به انجام رساندن. اما از آن شده است واقعا به چالش کشیدن برای دریافت تست ظرفیت موجود است. شده اند وجود دارد چالش در نظر گرفتن این مواد و مواد شیمیایی و حتی سواب و رسانه های ویروسی قادر به انجام این کار است. اما در همکاری با دولت فدرال پس از یک تماس تلفنی و یک مقدار زیادی از کار ما دولت آزمایشگاهی بسیار بیشتر از ظرفیت است. اما همچنین بیمارستان آزمایشگاه ظرفیت بیشتر و تجاری آزمایشگاه ظرفیت بیشتر.

گوش دادن به مصاحبه کامل در اینجا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن