چگونه شما را در گذر زمان در خود به انزوا? ستاره کارکنان خود را به اشتراک بگذارید تلویزیون و توصیه های کتاب

همه مهم ورزشی به حالت تعلیق درآمد. کارکنان گفته بودن به کار از خانه. دیگران که در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی و

توسط MINERALNEWS در 23 اسفند 1398

همه مهم ورزشی به حالت تعلیق درآمد. کارکنان گفته بودن به کار از خانه. دیگران که در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی و رفتن به 14 روز خود انزوا از جمله جاستین ترودو پس از همسرش سوفی Grégoire ترودو بود قرنطینه برای COVID-19.

در طول این زمان از استرس بیش از همه گیر است که می تواند اثرات منفی بر سلامت روانی و باعث وحشت به ویژه هنگامی که شما به طور مداوم در حال بمباران با خبر آنلاین — در اینجا به برخی از خواندن و جریان پیشنهادات و توصیه شده توسط ستاره کارکنان.

ایرنه ملایم سردبیر ستاره

"من با شکستن پروتکل نگاه به چیزی جز مطالعه, چون در حال حاضر زمان به خاطر ما بخشی از قوس از تاریخ است. و همه کتاب های, از آنجا که ما خواهید بود با طراوت اخبار بازدید همه روز و دست خوش پیشامد میشه به یک روایت دیگر می تواند به ما یادآوری می کنند برای نفس کشیدن و زندگی در خارج از این لحظه و زمان است."

او خواندن توصیه:

"Circe" توسط مادلین میلر — سرگرم کننده, تخیلی, یک لنز در اساطیر یونانی است. آن را نگه داشته من پریشان از درد یک اندازه منطقی تو برنامه پس امیدوارم شما می توانید نگه داشتن گوشی خود را هشدار در خلیج کمی (به جز ستاره هشدار. خواندن آن.)

آن کارسون (هر چیزی را با او) —من می خواهم به عنوان خوانده شده لیست مواد غذایی. همچنین آسان به بلند کردن و قرار دادن و حمل شما را به یک جهان متفاوت

"هملت" با شکسپیر – برای کسانی که عشق شکسپیر و کسانی که نمی. تم عدالت به معنی وجود قدرت است. آیا من ذکر وجود دارد ؟ چه بهتر از زمان به تامل آن از میان یک بیماری همه گیر.

Shree Paradkar Star نویس

او جریان توصیه: اگر شما به دنبال آوردن خیالبافانه کرایه نوع "پول دزدی" بر روی صفحه نمایش خود را. اسپانیایی نشان می دهد (خود را به نوبه خود زیرنویسها اگر شما نیاز به آنها) در سال 2017 درام در مورد یک متفکر جنایی با گرد هم آوردن یک گروه از هشت بورس (و مجرمان) را گرد هم آورده به جلو و غیر ممکن است سرقت — در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا. چه دزدی واقعا در مورد ؟ چه با همه دالی ماسک? در حال دزدان بد مردم و گروگان ها خوب است ؟ من تضمین شراب خواری دیده بان و یک earworm انقلابی ایتالیایی آهنگ "Bella Ciao."

در اینجا تریلر.

پریا Ramanujam دیجیتال تولید کننده

او خواندن توصیه: "تولید مثل" توسط ایان ویلیامز. اگر شما بدست یک فرصت برای خواندن Scotiabank Giller برنده جایزه در حال حاضر خواهد بود زمان. این مراکز در یک خانواده چند نسل حماسه و تنظیم شده است در GTA. آن گفت و گو و روزمره درام را آسان می کند مربوط به. در زمانی که ما قادر به خارج و لذت بردن از خود ما شهر, یک رمان است که احساس می کند بسیار شبیه به خانه به ارمغان می آورد راحتی بزرگ است.

او جریان توصیه: "هیپ-هاپ تکامل" در Netflix بکشد در حال حاضر در فصل چهارم آن این docuseries آثار هیپ هاپ از تولد خود را در سال 1970 از طریق به 1990s. این خواهد شد از علاقه به زندگی هیپ-هاپ دوستداران مثل خودم که احساس خواهد شد بسیاری از نوستالژی و جدید تر و یا طرفداران گاه به گاه به طور یکسان است. جایزه: آن را توسط ساخته شده کانادایی است و میزبانی توسط جونو برنده جایزه هنرمند.

صبا Eitizaz پادکست میزبان/تهیه کننده

او خواندن توصیه:

رونان فارو را "بگیر و بکش": این کتاب در مورد روزنامه نگار رونان فارو سفر به منظور بررسی Harvey Weinstein دهه درنده رفتار و بررسی چگونگی قدرتمند اداره کنترل بیش از فیلم و تلویزیون میباشد. اگر چه آن را غیر داستانی, داستان بار خوانده شده مانند یک تریلر پر از توطئه پوشش یو پی اس و حتی جاسوس! این را حفظ خواهد کرد شما را تبدیل صفحات وب را به شب (یا روز).

Nino Hatischwili را "هشتم زندگی": یک حماسه و یک rollicking رمان پوشا دهه پر از اکشن, عاشقانه, درام و یک بیت از انقلاب روسیه — این کتاب شما می توانید کاملا خود را از دست بدهند به تصویب زمان. آن را نسبتا سنگین کتاب و حمل آن را در اطراف نیز کاملا حساب به عنوان یک مینی داخل سالن تمرین!

ترور نوح "متولد جرم": کمدین ترور نوح خاطرات شما را ترک خواهد کرد با صدای بلند خندیدن بلکه دقیق. با علامت تجاری نور خیال شوخ طبعی تیز نوح مذاکرات در مورد در حال رشد در آفریقای جنوبی در دوران آپارتاید در حالی که همچنین رعایت پوچ از سیاست نژاد و هویت. اگر شما احساس کمی بی حوصله و یا سودا گیر در آپارتمان خود را به شما خواهد شد احساس سوگند الهام گرفته و به طرز عجیبی شاد در زمانی که شما به پایان برسد این است.

Deb Dundas, کتاب, ویرایشگر

او خواندن توصیه: اگر شما مانند ترساندن زندگی را از خودتان وجود دارد یک کتاب به نظر می رسد همه به چیدن در حال حاضر: امیلی سنت جان مندل را "ایستگاه یازده." آن را به طور کامل همهجانبه رمان در مورد یک فرم از آنفولانزا که پاره از طریق جهان. وجود خط-یو پی اس برای بطری آب و مواد غذایی (خیلی آشنا). نود و نه درصد از جمعیت می میرد در عرض سه هفته. کتاب کاهش به 20 سال بعد و جهان چگونه به نظر می رسد در پس. آن را عجیب و غریب برای مردم را به خواندن و در یک صدای جیر جیر مندل خودش فکر می کند مردم باید در چیز دیگری — اما در یک جهان که در آن ما در حال حاضر تمرین های اجتماعی فاصله آن را تا مقدار زیادی برای گفتن در مورد ارتباط انسانی ، شما ممکن است بهتر است منتظر کتاب جدید خود "شیشه ای هتل" که می آید آوریل 11 و بر روی سطح مورد حرص و آز شرکت های بزرگ و فروپاشی سیستم مالی است.

Raju Mudhar پادکست میزبان/تهیه کننده

دریافت بیشتر از امروز داستان بالا در صندوق پستی خود را

برای ثبت نام در ستاره صبح, عناوین خبرنامه ایمیل برای یک جلسه از روز بزرگ ،

ثبت نام در حال حاضر

او خواندن توصیه: "این است که چگونه شما از دست دادن زمان جنگ" توسط امل ال-Mohtar و حداکثر گلدستون خیلی بهتر از این عنوان نشان می دهد. زیبایی نوشته شده است, این یک داستان عشق گفت: در سراسر زمان و به همان اندازه عشق نامه به نامه نوشتن. بسیار متفاوت تخیلی کتاب.

او در جریان توصیه: من در حال حاضر با برخی از بیشتر خرابکارانه ابرقهرمان کرایه مانند آمازون نخست "پسران" و darkly طنز "تیک" و یا HBO را "نگهبانان" (که در طلب). دو اخیر اضافه شده به Netflix در حال فیلم "عجایب" و coming-of-age-اما-با-سریال powers "من خوب نیست با این."

پاداش: اگر من تا به حال به خود جدا من خودم خرید های غول پیکر لگو مجموعه احتمالا از Star Wars انواع. برخی از آنها مانند $600 مرگ ستاره مجموعه می توانید بدجور گران, اما آن را قطعا شما را مشغول نگه دارید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب