بایدن را برنده بزرگ نیز برای خود پنسیلوانیا حامیان

HARRISBURG, Pa. - حزب دموکرات مدافعان در پنسیلوانیا heaved آه جمعی به عنوان جو بایدن انتخاب بسیاری از رهبران ح

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398

HARRISBURG, Pa. - حزب دموکرات مدافعان در پنسیلوانیا heaved آه جمعی به عنوان جو بایدن انتخاب بسیاری از رهبران حزب در میدان نبرد دولت پدید آمده از ریاست جمهوری اولیه بسته به اجماع انتخاب به رهبری حزب بال متوسط.

پس از همه, معاون سابق رئیس جمهور و سناتور دلاور است که به عنوان زادگاه پسر دموکراتیک سنگر و استحکامات از اسکرانتون که در آن او بزرگ شده. اکثر اعضای پنسیلوانیا دموکراتیک هیئت نمایندگان کنگره از جمله سناتور مارک کرک باب کیسی تایید بایدن در اوایل اولیه. و دیرینه روابط با رهبران حزب در پنسیلوانیا ساخته اند و او را مورد علاقه خود را نامزد به ضرب و شتم رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یک دولت دموکرات نمی تواند به از دست دادن استطاعت.

حزب خودی در پنسیلوانیا که در حمایت بایدن به حال نگران است که مبارزات انتخاباتی خود را نمی خواهد زنده ماندن شلوغ اولیه فرای قبل از سه شنبه رای دهندگان flocked به بایدن که برنده ترین نمایندگان ریاست جمهوری تقویم اصلی بزرگترین شب.

"من تلفن شده است, وزوز, beeping, متون, انواع پیام" جان Cordisco Bucks County دموکراتیک حزب رئیس گفت: این هفته است. "شما می توانید احساس می کنید که حس, 'OK آن در حال حاضر."

نظر سنجی در پنسیلوانیا به طور کلی به نفع بایدن بیش از ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز دموکراتیک سوسیالیستی در حال اجرا به بایدن را به سمت چپ جلوتر از دولت, مارس 28 اولیه.

بایدن در حال حاضر 664 نمایندگان به ساندرز' 573 و رای دهندگان در 10 ایالت بازیگران برگه های رای بیش از دو هفته آینده. هیچ تضمینی وجود ندارد که بایدن قفسه به اندازه کافی نمایندگان به نفع نامزدی بیش از ساندرز قبل از جولای کنوانسیون. و بسیاری از دموکرات ها هنوز هم نگرانی در مورد شکاف بین متوسط و مترقی رای دهندگان.

اما بایدن را تجدید حیات پس از یک شروع کند به نظر می رسید به اعتبار سرمایه سیاسی دولت پیشرو دموکرات ها قرار داده اند به نامزدی خود را.

"ما او را به 'تکه تکه بچه از Scranton,'" گفت: Christopher پاتریک, Lackawanna County دموکراتیک پارتی صندلی. "او برای ما مرد."

اولیه کنار پنسیلوانیا حزب دموکرات است که تحت فشار به آن را نشان می دهد را می توانید از این دولت آبی دوباره.

مغلوب ساختن پیشی جستن تکان دهنده 2016 پیروزی در پنسیلوانیا کمک به هموار کردن راه خود را به کاخ سفید و تغییر دولت در انتخابات رای به جمهوری ستون برای اولین بار پس از سال 1988.

در بالا از آن هیچ حزب دموکرات برنده انتخابات ریاست جمهوری بدون برنده پنسیلوانیا پس از Harry S. Truman در سال 1948.

در حالی که دولت خود به دنبال خنثی باقی می ماند بسیاری از مقامات آن به مدت طولانی دیده می شود بایدن به عنوان بهترین نامزد برای جذب محافظه کار دموکرات که زیرفشار به ناروا در سال 2016. آنها همچنین فکر می کنم او می تواند درخواست تجدید نظر به جمهوریخواهان میانه.

"من شنیده ام آن وقت و زمان دوباره:" شما مردمی و دموکرات را به آمده تا با یک نامزد ما رای دادن: چون در این نقطه چهار سال بعد ما فقط نمی تواند رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن'" گفت: کتی Bozinski, Luzerne County حزب رئیس.

پس از آن وجود دارد از آنچه شناخته شده به عنوان "coattails" تئوری: بهتر است این نامزد انتخابات ریاست جمهوری کند بهتر است که حزب پایین-رای نامزدها انجام خواهد شد.

برخی از مقامات حزب نگران است که ساندرز را به یک اثر خنک کننده در مسابقات در نزدیک تقسیم مقننه و کنگره مناطق.

"من فکر می کنم که downballots خواهد بود مانع یک ساندرز نامزدی," گفت, کیر, Bingham, چستر شهرستان حزب دموکرات صندلی. "من فکر می کنم در تعادل پنسیلوانیا تمایل به بسیار متوسط است. وجود دارد نه بسیاری از نشانه هایی که وجود دارد یک اولویت قوی برای کسانی که تکیه بیشتر به سمت چپ."

حدود 20 خانه دولت مسابقات حل و فصل شد با 5 یا کمتر درصد در سال 2018 و قوی اجراهای این سال می تواند کمک به دموکراتها پس گرفتن اتاق اکثریت.

در ضمن دموکرات ها در حال تلاش برای محافظت از آمریکا دو کرسی مجلس — مت Cartwright در شمال شرقی پنسیلوانیا و کونور بره در حومه شهر پیتسبورگ در ولسوالی برگ برنده برنده در سال 2016.

نه هر مشترک به coattails نظریه و رای دهندگان پنسیلوانیا نشان داده اند که تمایل به درخواست تقسیم می شود.

در ضمن ساندرز حامیان در حال نشان دادن هیچ نشانه ای از تسلیم شدن به نمایندگی از یک نامزد آنها اصرار انرژی خواهد شد کثیری از رای دهندگان جوان و رانندگی این حزب برای پیروزی در ماه نوامبر.

و حتی به عنوان ایالت حمایت از تثبیت در اطراف بایدن پس از کارولینای جنوبی اولیه پیروزی ساندرز برداشت تاییدیه از یک جفت از قانونگذاران ایالتی پنسیلوانیا.

ساندرز نگهداری شبکه در پنسیلوانیا — دولت او از دست داده به هیلاری کلینتون در سال 2016 با 12 درصد و حزب عدالت و اذعان کرد که آنها نیاز به آوردن هواداران خود بریزید.

فرض بایدن می شود نامزد تشویق ساندرز حامیان برای کمک به بایدن ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن در پاییز نیاز به کار شاید آمیختن ساندرز' پلت فرم با بایدن را برخی می گویند.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

"که می شود کامل" گفت: Rogette هریس حزب صندلی در Dauphin County "اگر ما می تواند قرار دادن آن بچه ها با هم."

___

دنبال مارک لوی در توییتر در www.twitter.com/timelywriter



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب