بررسی اثرات ماندگار از داشتن یا بودن را تکذیب کرد — سقط جنین

در این Turnaway مطالعه دیانا گرین فاستر سهام تحقیقات انجام شده بیش از 10 سال با حدود 1000 نفر از زنانی که تا

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399

در این Turnaway مطالعه دیانا گرین فاستر سهام تحقیقات انجام شده بیش از 10 سال با حدود 1000 نفر از زنانی که تا به حال یا محروم بودند سقط جنین, ردیابی اثرات روانی و جسمی و سلامت اقتصادی.

TERRY GROSS, میزبان:

این هوای تازه. من Terry Gross. هنگامی که مایک پنس در حال اجرا بود برای معاون رئیس جمهور گفت: اگر ما در تعیین دقیق constructionists به دیوان عالی کشور به عنوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر دارد به انجام, من معتقدم که ما را ببینید Roe v. Wade پروری به خاکستر پشته از تاریخ که در آن تعلق دارد. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب شده است دو محافظه کار قضات. استدلال استفاده می شود در برابر سقط جنین اغلب به مراجعه پزشکی خطرات ناشی از این روش و گناه و از دست دادن اعتماد به نفس رنج می برد توسط زنانی که سقط جنین.

به منظور کشف آنچه تاثیر سقط جنین در زنان و بهداشت زنان, زندگی, من, مهمان, دیانا گرین فاستر, شد, محقق اصلی از 10 سال مطالعه در مقایسه با زنانی که سقط جنین در پایان مهلت مجاز درمانگاه و کسانی که فقط از دست رفته مهلت و تبدیل شد به دور است. این مطالعه با تمرکز بر سلامت عاطفی و اجتماعی و اقتصادی نتایج برای زنانی که دریافت می خواستم سقط جنین و کسانی که محروم بودند یکی.

هدف او این است که برای قضات و سیاستگذاران به درک آنچه منع سقط جنین را به چه معنی برای زنان و کودکان. نتایج مطالعه منتشر شده در فاستر جدید کتاب "Turnaway مطالعه: ده سال یک هزار و عواقب ناشی از داشتن یا بودن را تکذیب کرد - سقط جنین." Turnaway اشاره به زنانی که تبدیل شد به دور از داشتن یک سقط جنین. فاستر که یک استاد در دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو در بخش زنان و زایمان و باروری علوم است.

دیانا گرین فاستر, خوش آمدید به هوای تازه. قبل از ما به نتایج حاصل از این مطالعه چه تاثیری آیا شما فکر می کنم این بیماری همه گیر است که با داشتن دسترسی به سقط جنین ؟

دیانا گرین پرورش: با تشکر از شما برای داشتن من. این بیماری همه گیر است و قطعا سقط جنین مقدار زیادی سخت تر برای زنان به دسترسی در برخی از کشورهای خاص. وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از کشورها که سعی در اعلام کند که سقط جنین نبود ضروری خدمات. و تعطیل درمانگاه. و سپس یک قاضی قرار داده و نگه دارید و بر روی آن است. و آنها باز خواهد بود. اما سپس آنها را بیش از حد بسیاری از مردم در انتظار. و آنها نمی توانستم همه. آن بود که من فکر می کنم به خصوص یک کابوس در تگزاس با بسیاری از مردم قادر به دیده می شود و مردم سفر صدها مایل در یک زمان زمانی که آنها باید توانسته ایم به پناهگاه در محل.

ناخالص: پس چرا شما می خواهید برای انجام این مطالعه مقایسه با زنانی که سقط جنین در پایان مهلت مجاز درمانگاه و زنانی که فقط از دست رفته مهلت و شد تبدیل میشه ؟

فاستر: این ایده که سقط جنین لطمه می زند و زنان مطرح شده است که توسط افرادی که مخالف سقط جنین است. و آن را واقعا طنین انداز. بنابراین دولت باید با اعمال محدودیت در پاسخ به این ایده است که سقط جنین لطمه می زند و زنان پس از گفتن درمانگاه که آنها را به مشاور زنان در اسلام سقط جنین. و این ایده ساخته شده است آن را تمام راه را تا به دیوان عالی کشور به طوری که عدالت کندی در سال 2007 با استفاده از این ایده که سقط جنین لطمه می زند و زنان به عنوان یک بهانه و یا به عنوان یک دلیل برای ممنوعیت یک روش.

و آنچه که او گفت: در سال 2007 بود که در حالی که ما پیدا کردن هیچ اطلاعات قابل اعتماد برای اندازه گیری این پدیده به نظر می رسد unexceptionable به نتیجه گیری کرد که برخی از زنان آمده به پشیمانی خود را انتخاب برای سقط جنین نوزاد زندگی آنها یک بار ایجاد شده و پایدار است. افسردگی شدید و از دست دادن اعتماد به نفس می توانید دنبال کنید. و منتقدان این بیانیه باید گفت این مآبانه است که زنان نیاز به محافظت از خود در تصمیم گیری های خود.

اما یک چیزی که من در مورد این نقل قول این است که او اذعان می کند که وجود ندارد قابل اعتماد داده است. و هدف من با Turnaway مطالعه برای ایجاد داده های قابل اعتماد بنابراین باید یک مطالعه علمی که در آن دو گروه زنان مشابه هستند. اما نتایج متفاوت هستند چرا که یک گروه دریافت سقط جنین و یکی رد شد.

ناخالص: شما نوشتن که ضد سقط جنین فعالان منتقل کرده اند بحث از حقوق زنان در مقابل حقوق جنین به سقط جنین زن بودن را موضوع سلامت. چه کسانی هستند که با استفاده از سلامت زنان به قاب این موضوع چگونه آنها با استفاده از آن ؟ چه استدلال آنها در حال ساخت ؟

فاستر: من فکر می کنم از هر دو طرف وجود دارد تاکید بر خطر سقط جنین. بنابراین اگر شما بخواهید اکثر مردم آنها می گویند سقط جنین خطرناک است. و ضد سقط مردم فکر می کنم که عوارض بسیار بزرگتر از آنها هستند. و حتی طرفدار سقط جنین و حقوق مردم بحث در مورد چگونه از آن خطرناک بود و قبل از آن قانونی بود. و بنابراین من فکر می کنم مردم باید یک ایده است که آن را بسیار خطرناک است.

اما حقیقت این است که از نظر نرخ عوارض که سقط جنین است که بسیار امن تر از روش های رایج مانند لوزه و دندان عقل حذف. و آن را قطعا بسیار امن تر از داشتن زایمان. بنابراین - و آکادمی ملی علوم مهندسی و پزشکی است فقط با یک گزارش خلاصه عارضه دیتا برای سقط جنین که در نتیجه با این که سقط جنین خطرناک است روش.

ناخالص: به ما یک حس چگونه شما انجام این 10 سال مطالعه چگونه شما را انتخاب زنان چگونه شما اطلاعاتی از آنها در مورد عواقب ناشی از داشتن یا نداشتن سقط جنین.

فاستر: بنابراین آنچه که ما را برای انجام این مطالعه ما رفت و به 30 سقط جنین امکانات در سراسر کشور بود که آخرین سن بارداری در 150 مایل است. بنابراین اگر شما بیش از حد دیر - اگر شما نشان داد تا در یک کلینیک خیلی دیر شده برای این درمانگاه وجود دارد هیچ کس - هیچ دیگر تسهیلات در 150 مایل بود که انجام سقط جنین برای شما. و از هر یک از این کلینیک ما استخدام برای هر یکی از آنها تبدیل به دور دو زن بودند که فقط تحت بارداری محدود می کند.

و از آنجا که بسیاری از این سایت تا به حال محدودیتی در سه ماهه دوم اما 90 درصد از زنان آمریکایی که سقط جنین باید آنها را در سه ماهه اول ما همچنین استخدام یکی از سه ماهه اول. و نکته دیگر این است که این امکانات تا به حال تغییر محدودیت تمام راه را از 10 هفته تا پایان سه ماهه دوم. و بنابراین شما می تواند رد سقط جنین در فارگو و دریافت سقط جنین که در همان بارداری اگر شما رفت و به شیکاگو یا نیویورک.

ناخالص: و سپس شما - کسی که از تیم خود را در مصاحبه هر یک از این زنان اغلب در طی 10 سال ؟

فاستر: بنابراین ما با آنها مصاحبه یک هفته پس از آنها یا دریافت و یا محروم بودند سقط جنین و پس از آن هر شش ماه به مدت پنج سال. و این مصاحبه نمی شد بیشتر در مورد سقط جنین و یا حتی بارداری های ناخواسته است. ما علاقه مند در آنها, سلامت روان, سلامت جسمی خود را خود و خانواده خود را در رفاه اقتصادی چگونه آنها مراقبت از کودکان آنها در حال حاضر و اینکه آیا آنها به داشتن فرزند بیشتر در طی پنج سال است.

ناخالص: مطالعه خود دریافتند که زنان را تکذیب کرد, سقط جنین تا به حال بدتر مشکلات روانی - برای مثال سطوح بالای اضطراب و کاهش اعتماد به نفس - از زنانی که سقط جنین. قضاوت از آنچه زنان گفت: شما در این مطالعه چه حساب است ؟

فاستر: پس ما پیدا کنید که وجود دارد - ارتباط بین سقط جنین و سلامت روان. اما این دقیقا مخالف آنچه گفته شده است در رسانه ای محبوب. آن است که دریافت سقط جنین همراه بود با بدتر سلامت روان اما در کوتاه مدت محروم به سقط جنین شد - تا بالاتر اضطراب و کاهش اعتماد به نفس پایین رضایت از زندگی. برای تا شش ماه اول زنانی که محروم بودند شانس بدتر است.

و در بخشی از آن به این دلیل که آنها هنوز هم به دنبال یکی دیگر از امکانات که می تواند خود را انجام سقط جنین. و یا آنها در حال آمدن به شرایط با این واقعیت است که آنها در مورد نوزاد که قبلا آنها احساس کردند که آنها قادر به مراقبت از. بنابراین اضطراب و افسردگی در واقع جای تعجب همان بین زنانی که دریافت و که رد سقط جنین پس از شش ماه. این تفاوت بزرگ که ما در این مطالعه بیش از زمان مورد بهداشت روانی.

گراس: آنچه آنها در مورد تفاوت بزرگ?

فاستر: بنابراین زمانی که شما درخواست زنان, چرا شما می خواهید به یک سقط جنین ؟ - آنها به دلایل. رایج ترین است که آنها نمی توانیم به یک کودک و یا آنها نمی تواند استطاعت به داشتن فرزند دیگری. و ما می بینیم تفاوت های بسیار بزرگ در رفاه اقتصادی در طول زمان است. یکی دیگر از واقعیت تعجب آور این است که بسیاری از زنانی که سقط جنین - 60 ٪ از زنانی که سقط جنین در ایالات متحده در حال حاضر ، و بنابراین یک دلیل مشترک این است که آنها می خواهند به مراقبت از فرزندان آنها در حال حاضر.

و ما که در واقعیت وجود دارد تفاوت در توانایی زنان برای مراقبت از خود موجود کودکان و نوجوانان بر اساس اینکه آیا آنها را دریافت و یا محروم بودند سقط جنین. یکی دیگر از دلایل این است که آنها احساس می کنید مانند رابطه خود با مردی که در بارداری به اندازه کافی قوی نیست به پشتیبانی از داشتن فرزند با هم.

ناخالص: بنابراین اجازه دهید من از شما درخواست در مورد مالی سوال از آنجا که بسیاری از مردم می گویند اگر شما نمی توانید استطاعت به یک کودک است که نه دلیل خوبی نیست که عزیزم. شما می دانید مردم نوزادان در همه زمان ها. شما پیدا کردن یک راه برای آن را به کار. بنابراین هنگامی که شما می گویند که وجود دارد عواقب مالی در مورد رد درخواست سقط جنین چه هستند برخی از کسانی که عواقب مالی کوتاه مدت و دراز مدت ؟

پرورش: وجود فوری تفاوت در توانایی زنان برای نگه داشتن یک کار تمام وقت. و آنها در حال گزارش است که آنها پول کافی برای پاسخگویی به نیازهای اساسی زندگی مانند غذا و مسکن و حمل و نقل. و من به طور کامل درک افرادی که می خواهم وجود دارد نمی تواند هزینه های اقتصادی به داشتن بچه ها. و ما می تواند یک جامعه با مقدار سخاوتمندانه تر سیاست های کم درآمد ، و است که می تواند یک چیز خوب صرف نظر از اینکه زنان سقط جنین یا نه.

من فکر می کنم یک نکته مهم توجه داشته باشید در مورد دلایل مالی برای سقط جنین است که آنها به ندرت تنها دلیل. بنابراین 40 درصد گفت: آنها به دلایل مالی برای داشتن یک سقط جنین. اما تنها 6 درصد بود و این تنها دلیل. بنابراین مردم فقط وزن یک میزبان کامل از زندگی ملاحظات زمانی که آنها در حال تصمیم گیری برای بچه دار شدن یا نه. آنچه مهم است من فکر می کنم در مورد مسائل مالی است که آن را دارای اثرات طولانی مدت بر مردم را به خوبی بودن.

و هنگامی که ما مقایسه زنانی که محروم سقط جنین و نوزاد - اقتصادی خود را به خوبی به زنانی که دریافت سقط جنین اما کودک دیگر بعد از آن در طی دوره مطالعه کسانی که بعد از آن کودکان پس از سقط جنین - آنها مطرح در بهتر شرایط اقتصادی. بنابراین هنگامی که یک زن می گوید که او نمی تواند استطاعت به یک کودک او در واقع بهتر است اگر او قادر به صبر کردن برای یک کودک است. حتی فقط چند سال. فرزند او کمتر به احتمال زیاد به افزایش در فقر و کمتر احتمال دارد که مطرح شود در یک خانه بدون پول به اندازه کافی.

ناخالص: آیا شما به دنبال در زنان در این مطالعه از یک - اجتماعی خاصی در وضعیت مالی?

فاستر: بنابراین زنانی که به دنبال سقط جنین در سراسر کشور در حال نامتناسب کم درآمد و که - به خصوص آنها کم درآمد اگر آنها به دنبال سقط جنین بعد از بارداری. و به همین دلیل است که این همه هزینه های مرتبط با سقط جنین بسیار سخت تر برای غلبه بر سرعت و یا برای جمع آوری پول به سرعت اگر شما در حال حاضر در تلاش برای بالا بردن یک خانواده چهار بر 11.000 دلار در سال است. بنابراین در حال حاضر وجود دارد - زنانی که به دنبال سقط جنین هستند بسیار ضعیف است. و هنگامی که آنها را تکذیب کرد, سقط جنین وجود دارد بزرگ اقتصادی هزینه.

ناخالص: و بحث کمی در مورد هزینه های اقتصادی. به همین دلیل است که وجود دارد یک هزینه اقتصادی به رد درخواست سقط جنین اگر شما در حال حاضر از نظر مالی به چالش کشیده ؟

فاستر: بنابراین زنانی که محروم سقط جنین هستند کمتر احتمال زیاد قادر به ادامه کار در همان نرخ. و علاوه بر این که قادر به کار آنها اغلب نوعی از کمک, اما آن را به اندازه کافی برای دیدار با هزینه های عظیم از داشتن یک نوزاد. پس از آن پوشک و مراقبت از کودک اگر شما قادر به کار و یک مکان به مکان زندگی می کنند. این جای تعجب نیست به هر کسی که با داشتن یک فرزند گران است.

اما زمانی که شما مایل به داشتن یک کودک آن را اغلب به این دلیل که شما احساس می کنید مانند شما از این منابع برای انجام این کار و که شما باید حمایت اجتماعی برای کمک به شما در حمایت از این کودک است. و هنگامی که زنان در حال تبدیل شده به دور از سقط جنین ما پیدا نمی کنید همان نوع حمایت از خانواده است که زنان را در جهت نیاز به احساس می کنید از لحاظ اقتصادی امن. بنابراین زمانی که ما در زنانی که دریافت سقط جنین و زنانی که محروم هستند بیش از پنج سال زنانی که محروم هستند بسیار بیشتر احتمال دارد به زندگی به تنهایی بالا بردن کودکان بدون دیگر اعضای خانواده و بدون یک شریک در مقایسه با زنانی که دریافت سقط جنین.

ناخالص: یکی از دلایل شما پیدا بسیاری از زنان می خواهند به سقط جنین است که آنها نمی خواهند به باقی می ماند به مرد آنها را باردار شدم ، این ممکن است به این دلیل که انسان سوء استفاده. این ممکن است که زن فقط نمی خواهید به ماندن با او. ممکن است ازدواج است که در حال حاضر حل. شما می توانید بحث در مورد کمی و چرا این چنین یک موضوع مهم برای زنان است ؟

فاستر: آره. The - حدود یک سوم از زنان به دنبال سقط جنین یک دلیل که در ارتباط با انسان درگیر در دوران بارداری. و هنگامی که ما یک زن است که داستان او می گوید و او در یک رابطه خشونت آمیز و او توضیح می دهد که چگونه آن را بسیار دشوار است برای پیدا کردن یک کار زمانی که شما حامله هستید برای حفظ یک کار زمانی که شما حامله هستید و یا پیدا کردن و حفظ یک شغل با یک کودک و صفات او - می گوید که حوادث خشونت خانگی به شدت افزایش چون شما از نظر مالی وابسته به شریک زندگی خود را دلیل این که شما به خانه با بچه. و ما در واقع پیدا کردن که زنانی که دریافت سقط جنین - خود را در معرض خشونت خانگی به طور چشمگیری پایین می رود پس از دریافت سقط جنین و وجود دارد که به کاهش برای سال در میان زنان است که تبدیل به دور. پس از رد درخواست سقط جنین را افزایش می دهد شانس است که شما افسار به خشونت شریک زندگی.

ناخالص: اجازه دهید من دوباره شما در اینجا. اگر شما فقط از پیوستن به ما مهمان من است Diana پرورش. کتاب جدید خود که به نام "Turnaway مطالعه: ده سال یک هزار و عواقب ناشی از داشتن یا بودن را تکذیب کرد - سقط جنین." ما صحبت کنید بیشتر ما پس از یک استراحت کوتاه. این هوای تازه.

(SOUNDBITE موسیقی)

ناخالص: این هوای تازه. بیایید به مصاحبه من با دیانا پرورش. کتاب جدید او "به Turnaway مطالعه" است که در مورد او 10 سال مطالعه در مقایسه با زنانی که سقط جنین فقط قبل از درمانگاه مهلت و زنانی که وارد فقط چند روز دیر و محروم بودند سقط جنین. مطالعه مقایسه سلامت جسمی, سلامت روانی شرایط مالی و زندگی خانوادگی از این دو مجموعه از زنان است.

من فکر می کنم آن را عادلانه می گویند بزرگترین شما پیدا کردن خود را در مطالعه است - درست است من اگر من اشتباه اینجا - که هیچ پیامدهای عمده ای است که شما می توانید پیدا کردن است که بسیاری از زنان به عنوان یک نتیجه از سقط جنین.

پرورش: هیچ عواقب منفی. پیدا کنیم که 95 درصد از زنانی که سقط جنین بعد از آن گزارش شد که در آن حق تصمیم گیری برای آنها را. بنابراین من فکر می کنم این یک واقعیت شگفت آور مردم فرض کنیم که زنان احساس پشیمانی. و من فکر می کنم آن است که آنها نمی دانند که وجود دارد مسائل اخلاقی درگیر, اما آنها وزن خود را تمام عمر مسئولیت ها و برنامه ها و تصمیم گیری این است که حق تصمیم گیری برای آنها را. و جالب است که من فکر می کنم مردم شده است گفت: در بسیاری از مواقع که سقط جنین اشتباه است. اما آنها می دانند که آنها بوده ام مسئول در تصمیم گیری خود و است که آنها انجام داده اند چیزی اشتباه است.

و به طوری که آنها فرض آن را از سایر زنان است. اما شما می دانید هر کس در حال انجام است. همه فرض است اگر سقط جنین اشتباه است اما من سقط جنین نیست اشتباه من فقط یک استثنا. اما من فکر می کنم اگر ما صحبت بیشتر به افرادی که تا به حال سقط جنین, ما می شنوید که هر کس در حال انجام بهترین آنها می توانند و تلاش برای انتخاب مسئول است که مراقبت از خود و فرزندان خود را.

ناخالص: خوب بسیاری از مردم بپرسید اگر شما نمی خواهید به یک کودک چرا استفاده از روش های پيشگيری از بارداری و جلوگیری از باردار شدن? بنابراین برای افرادی که پرسیدن این سوال چه پاسخ شما را در بر داشت خود را در مطالعه ؟

فاستر: آره. بسیاری از زنانی که سقط جنین با استفاده از روش های پيشگيری از بارداری. دو سوم از زنان در مطالعه ما با استفاده از یک روش پیشگیری از بارداری در ماه است که آنها باردار شد. و توجه داشته باشید که با استفاده از وسایل پیشگیری از بارداری به روش تضمین شده نیست به نتیجه در یک بارداری. تعداد زیادی از مردم را به خطرات. و نه هر کس باردار می شود. بنابراین شما می دانید که وجود دارد تعداد کمی از مردم که تا به حال هرگز در یک زمان است که آنها به دنبال یک نوزاد است. و جلوگیری از بارداری گران هستند. آنها که بسیاری از عوارض جانبی است. ما آنها را به عنوان دشوار است برای دسترسی به عنوان امکان پذیر است. و سپس ما به وحشت انداخت که مردم به استفاده از آنها را به طور مداوم.

بنابراین وجود یک زن به نام کیار (ph) بود که از کنتاکی. و او تا به حال باسابقه در کنترل تولد تنها چند روز به دلیل مجهز نشده بود در زمان آمده است. و امید او بود و همه چیز خوب خواهد بود و پس از آن نبود. شما می دانید آن بسیار دشوار است به طور مداوم مراقب باشند در پیشگیری از بارداری به خصوص اگر شما نوع از کسی که دوست ندارد از روش های موجود است.

ناخالص: بنابراین آنچه در مورد زنان بودند که تبدیل شده به دور از داشتن یک سقط جنین و انجام این کودک به مدت و نگهداری کودک ؟ آیا آنها در نهایت در دراز مدت خوشحالم که آنها تا به حال کودک ؟ و وجود دارد یک تفاوت بین کوتاه مدت و بلند مدت واکنش به داشتن که کودک ؟

فاستر: زنانی که محروم بودند سقط جنین - در اولین مصاحبه فقط یک هفته بعد یکی از دو سوم از آنها هنوز هم مایل است که آنها می تواند سقط جنین کند. آن را پایین می رود به حدود 12 درصد در شش ماه به 4 درصد پس از آنها تا به حال کودک است. و است که به خصوص در معرض خطر آرزوی آنها بود نه کودک هستند افرادی که به جای کودک برای تصویب چون من فکر می کنم چیزی در مورد داشتن یک بچه در زانو خود را. شما بسیار کمتر احتمال دارد به می گویند که شما آرزو شما تا به حال آن کودک. بنابراین مردم گزارش می دهند که آنها در حال خوشحالم که آنها به کودک است.

اما ما باید یکی دیگر از راه های اندازه گیری چگونگی احساس مردم در مورد فرزند خود را و آن را از طریق یک مادری پیوند مقیاس. بنابراین خواسته ما زنان یک سری از سوالات در مورد چگونه آنها احساس خود را در مورد نوزاد. و خواسته ما زنان است که محروم بودند سقط جنین در مورد فرزند آنها بود زیرا آنها محروم بودند. و خواسته ما زنان است که تا به حال پس از آن بارداری بعد از آن که آنها به مدت انجام. پس از آن یک سری از سوالات مانند من احساس می کنم زمانی که من کودک می خندد یا من احساس به دام افتاده به عنوان یک مادر.

و زنانی که محروم بودند سقط جنین کمتر احتمال دارد به می گویند من احساس می کنم خوشحال زمانی که فرزند من می خندد و به احتمال زیاد برای گفتن من احساس به دام افتاده به عنوان یک مادر در مقایسه با زنانی که قادر به سقط جنین و فرزند دیگری بعد. و هنگامی که شما با استفاده از این نوع اندازه گیری هدف از مادری پیوند می بینید که زنانی که محروم هستند سقط جنین هستند بیشتر احتمال ضعیف پیوند با آن کودک از زنانی که سقط جنین و فرزند دیگری بعد. آن را نمی گوید که این کودکان هستند و همه ناخواسته در همه. مردم بسیار انعطاف پذیر هستند. و مردم را مطلق بهترین آنها می توانند با کودکان خود.

ناخالص: اجازه دهید یکی دیگر استراحت کنید و سپس بحث در برخی بیشتر. اگر شما فقط از پیوستن به ما مهمان من است Diana گرین پرورش. کتاب جدید خود که به نام "Turnaway مطالعه: ده سال یک هزار و عواقب ناشی از داشتن یا بودن را تکذیب کرد - سقط جنین." ما بحث بیشتر پس از یک استراحت. من Terry Gross. و این هوای تازه.

(SOUNDBITE از دومینیک میلر "شهری والس")

ناخالص: این هوای تازه. من Terry Gross. بیایید به مصاحبه من با دیانا گرین پرورش. کتاب جدید او "به Turnaway مطالعه" است که در مورد او 10 سال مطالعه در مقایسه با زنانی که سقط جنین فقط قبل از درمانگاه مهلت و زنانی که وارد فقط چند روز دیر و محروم بودند سقط جنین. مطالعه مقایسه سلامت جسمی, سلامت روانی شرایط مالی و زندگی خانوادگی از این دو مجموعه از زنان است. فاستر که یک استاد در دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو در بخش زنان و زایمان و باروری علوم است.

چگونه شما می خواهم برای دیدن تحقیقات خود را با استفاده از سیاست های مربوط به سقط جنین ؟

فاستر: من دوست دارم اول به سیاست خود را به طور گسترده تر است که بسیار بیشتر از کمک های سخاوتمندانه و کمتر تنبیهی برای کمک به کم درآمد زنانی که بچه ها بدون در نظر گرفتن اینکه آیا بارداری برنامه ریزی شده بود یا نه. ما باید رفاه کلاه, جایی که اگر شما یک کودک اضافی شما نمی توانید هر گونه کمک های بیشتر است که سفت و سخت و بی رحمانه است. بنابراین ما باید خیلی بیشتر سخاوتمندانه سیاست ها و مراقبت از کودک به طوری که هیچ کس تصمیم گیری فقط به دلایل اقتصادی.

در شرایط سقط جنین, اگر ما می خواهیم سقط جنین اتفاق می افتد پیش از آن در دوران بارداری و سپس محدودیت های بسیاری باید در نظر گرفته شود این کتاب به دلیل آنها نمی بهبود سلامت زنان. و آنها باعث سقط جنین به بعد اتفاق می افتد. برای مثال یکی که بزرگترین اثر در ساخت سقط جنین اتفاق می افتد دیر خواهد بود به رها کردن هاید متمم است که ممنوعیت دولت فدرال برای پرداخت هر گونه سقط جنین.

افرادی که در تکیه دولت فدرال برای بیمه خود را - که مردم در پزشکی, مردم در نظامی و افرادی که در سپاه صلح - همه این افراد موضوع را به این هاید متمم. و آن را به معنای عمومی خود را بیمه برنامه را پوشش نمی سقط جنین خود. و به طوری که آنها باید به جمع آوری تمام هزینه های آن را خود. ما حتی برخی از کشورهایی که ممنوعیت بیمه خصوصی از پوشش سقط جنین. بنابراین آن را فقط یک ماده از عدم تمایل پول مالیات خود را پرداخت برای سقط جنین, واقعا کسانی که قوانین به نظر می رسد به آن را روشن است که این زنان پرداخت قیمت خود را.

ناخالص: بسیاری از افرادی که در مخالفت با سقط جنین مخالفت با آن چرا که آنها در برابر سقط جنین قتل است. و در این رابطه هیچ مقدار از تحقیقات است که شما می توانید ارائه در مورد عواقب ناشی از رد درخواست سقط جنین در زندگی یک زن است و حتی در زندگی کودک و یا بقیه خانواده اش زندگی هیچ مقدار که تحقیقات در جریان است برای متقاعد کردن کسی که سقط جنین نیست قتل است.

و در این معنا هیچ مقدار از تحقیقات در حال رفتن برای برخی از این افراد است. آیا شما احساس می کنید در این رابطه است که تحقیقات خود را نوع بیهوده چرا که بسیاری از مخالفان سقط جنین و مخالفت با آن از آنجا که آنها فکر می کنم از آن به عنوان قتل است ؟

فاستر: آره. من تحت هیچ توهمی که این مطالعه را تغییر دهید کسی را داشته باشید اگر آنها فکر می کنند که جنین یا جنین یک شخص است. این مطالعه نمی تواند حل و فصل این سوال از زمانی که در دوران بارداری جنین یا جنین می شود یک فرد و یا زمانی که حقوق جنین را بیشتر از کسی که آن را حمل. این چیزی است که در این مطالعه مورد است. آنچه در این مطالعه مورد چه عواقب یا دریافت و یا رد درخواست سقط جنین در زندگی زنان است.

و Roe v. Wade صحبت در مورد تنش میان زنان بدن استقلال و دولت علاقه در یک جنین در حال رشد. و قانون تلاش برای حمله به یک تعادل وجود دارد. و آنچه که این مطالعه می افزاید: به آن دشوار است مجموعه ای از مسائل است که وجود دارد بیشتر در معرض خطر از فقط زنان بدن استقلال و رفاه از یک جنین که تبدیل به یک نوزاد.

این نه فقط او بلکه تمام زندگی او را به مسیر شانس خود را از داشتن یک کودک بعد او را به شانس خوب داشتن, مثبت, عاشقانه, رابطه و شانس خود را برای حمایت از خود و خانواده اش. آن را تحت تاثیر خود موجود کودکان و رفاه خود در آینده کودکان است. آن را نمی تواند حل و فصل تشخص. اما اشاره می کند که اگر ما قوانین است که مفروضات و یا تصمیم گیری در مورد زمانی که تشخص آغاز می شود, آن را بزرگ برای انشعابات بسیاری از مردم دیگر.

ناخالص: بیایید به دیوان عالی کشور. در حال حاضر وجود دارد دو محافظه کار تهمت انتصاب بر روی نیمکت. دیوان عالی کشور است که انتظار می رود به دست کردن خیلی مهم سقط جنین تصمیم گیری در این ماه. و آن مربوط به لوئیزیانا و اینکه آیا پزشکان انجام سقط جنین نیاز به اعتراف به حقوق در نزدیکی یک بیمارستان است. وجود دارد یک مورد مشابه در تگزاس چند سال پیش. پس به ما بگویید که در مورد این مورد و چه نوع سابقه آن را تنظیم و آنچه در آن ممکن است به ما بگویید که در مورد جدید دیوان عالی کشور و سقط جنین.

فاستر: پس ژوئن خدمات پزشکی v. Russo مورد است که در مورد لوئیزیانا اعتراف امتیازات قانون است. این همان نوع از محدودیت بود که حکومت بر خلاف قانون اساسی و در کل سلامت زن v. Hellerstedt توسط دیوان عالی کشور در سال 2016. اما پس از آن ما به دست آورده ایم و دو محافظه کار قضات. و آنچه که آنها تصمیم می گیرید در اینجا ارسال خواهد شد بسیار بزرگ سیگنال به سقط جنین طرفداران حقوق و سقط جنین حقوق مخالفان است.

در موضوع همان قانون در مورد اعتراف به امتیازات. اما آنچه در دیوان عالی کشور گفت: در اوایل مورد کل سلامت زن v. Hellerstedt است که نیاز به وزن شواهد علمی در مورد بار و مزایای محدودیت. و آنها نمی توانند با تصویب قوانین است که باید بدون سود اما تنها بار. و بنابراین اگر دادگاه عالی تصمیم می گیرد متفاوت را یکی دیگر از nod ما دولت فعلی گفت که علم را جدی گرفته نمی شود و که آن را ایدئولوژی سیاسی است که می شود برای تصمیم گیری ،

ناخالص: چه چیزی شما فکر می کنم شانس که دیوان عالی کشور خواهد فقط سرنگونی Roe v. Wade در برخی از نقطه ؟

پرورش: در حال حاضر دیوان عالی کشور نیست و باید برای سرنگونی Roe v. Wade به آن را تقریبا غیر ممکن است برای زنان به دسترسی به سقط جنین. به سادگی اجازه می دهد محدودیت های بیشتر و بیشتر به اجرا در آنها می تواند سقط جنین تقریبا غیر ممکن است برای دسترسی به. من فکر می کنم آن را یک نوع سیاسی سوال که آیا آنها می خواهم به مانند یک پایه در یک قانون است که در واقع سیاسی است محبوب. بنابراین من نمی دانم سیاسی, آیا آنها را انجام دهد. ظاهرا Gorsuch و Kavanaugh بودند انتخاب شده از یک لیست از پتانسیل قضات که حداقل ابراز شده است که آنها مخالف بودند به سقط جنین. به طوری که آنها ممکن است تمایل. اما من نمی دانم اگر آنها را که خطر سیاسی.

ناخالص: آیا مهم ترین یافته ها برای شما از مطالعه خود را که ما در حال حاضر مورد بحث است ؟

فاستر: من فکر می کنم مهم ترین ایده ای است که من می خواهم برای انتقال به اصلاح این ایده که سقط جنین است که همیشه یک تصمیم گیری سخت است و زنان نیاز به زمان بیشتری برای فکر کردن در مورد آن و این که آنها نمی تواند مورد اعتماد برای تصمیم گیری است که بهترین را برای خود. بنابراین در این مطالعه حدود نیمی از زنان می گویند که تصمیم به سقط جنین شد آسان و سر راست است. و نیمی می گویند آن بود تا حدودی و یا بسیار دشوار است. اما با یک تصمیم آسان به این معنا نیست که آنها نمی متفکر مورد آن است که آنها توزین تمام ملاحظات همه مسئولیت های خود و تصمیم گیری آنچه که بهترین راه حل برای آنها. و من فکر می کنم آن را ایمن می گویند آنها تصمیم گیری خوب در زمانی که آنها می گویند چرا که آنها می خواهند برای سقط جنین, همه از نگرانی های خود را متحمل شده اند در تجارب زنانی که سقط جنین را تکذیب کرد. به طوری که آنها نگران آنها نه از نظر مالی آماده شده است. و با وجود هزینه های اقتصادی اگر شما را تکذیب کرد. آنها می گویند آن را زمان مناسب برای کودک. و اگر آنها قادر به تاخیر داشتن یک کودک است که کودک بهتر است.

بنابراین من دوست دارم به انتقال اولین چقدر رایج است به سقط جنین. در مورد بین 1 و 3 و 1 در 4 زنان آمریکایی خواهد سقط جنین در طول عمر خود. شما می دانید, آن را مردم مانند مردم شما می دانید. و آنها در حال تصمیم گیری بر اساس شرایط زندگی خود و آنچه آنها فکر می کنم عواقب خواهد بود از داشتن یک کودک زمانی که آنها آماده است.

ناخالص: بیایید نگاهی به یک استراحت کوتاه در اینجا. و پس از آن ما صحبت در برخی بیشتر. اگر شما فقط از پیوستن به ما مهمان من است Diana پرورش. کتاب جدید خود که به نام "Turnaway مطالعه: ده سال یک هزار و عواقب ناشی از داشتن یا بودن را تکذیب کرد - سقط جنین." پس از ما استراحت می کنیم بحث در مورد سقط جنین در خانواده است. ما حق بازگشت. این هوای تازه.

(SOUNDBITE از قلب قرمز دارای صدای تیک تیک ترانه "کمی زیر آب")

ناخالص: این هوای تازه. بیایید به مصاحبه من با دیانا گرین پرورش. کتاب جدید او "به Turnaway مطالعه" است که در مورد او 10 سال مطالعه در مقایسه با زنانی که سقط جنین فقط قبل از درمانگاه مهلت و زنانی که وارد فقط چند روز خیلی دیر شده بودند و در نتیجه محروم سقط جنین. مطالعه مقایسه سلامت جسمی, سلامت روانی شرایط مالی و زندگی خانوادگی از این دو مجموعه از زنان است.

شما تا به حال مادربزرگ در هر طرف از خانواده خود را که تا به حال بارداری ناخواسته. یک مادر بزرگ به مدت انجام. که نوزاد شد مادر خود را. دیگر مادر بزرگ تا به حال سقط جنین. بنابراین اجازه دهید بحث در مورد آن. بیایید شروع با مادر بزرگ خود را در کنار پدر خانواده است. بیایید شروع با چگونه او باردار شد و به همین دلیل او نمی خواهید برای انجام به اصطلاح.

فاستر: نکته غم انگیز این است که او درگذشت در حالی که من در دبیرستان بود, بنابراین من هرگز به او بپرسید این سوالات. من می دانم که او باردار شد در حالی که او در زندگی با پدر بزرگ من در اوایل ازدواج خود را در شهر نیویورک در دوران رکود. و او احساس کردند که آنها نمی تواند استطاعت به یک کودک است. و او - در زمان سقط جنین غیر قانونی بود. و او تا به حال برای رفتن به پورتوریکو به سقط جنین. و من هرگز به درخواست او در مورد تجارب خود را.

من نمی دانم که زمانی که او فوت کرد, شما می دانید که - هیچ اشاره ای ساخته شده از سقط جنین بیش از دوران کودکی من است که من می توانم به یاد داشته باشید. اما هنگامی که او درگذشت پدر بزرگ من خواسته است که همه کمک های مالی توان به برنامه ریزی والدین. بنابراین من فکر می کنم که اگر آن نبود صحبت در مورد آن را به حال تاثیر زیادی در زندگی او است. و او در ادامه به سه بچه بود و با محبت مادر مبارک.

ناخالص: آیا کسی در خانواده شما در واقع می آیند و به شما بگویم که او تا به حال یک سقط جنین ؟

فاستر: من شنیده ام آن را هر دو از مادر و پدر من. بنابراین او باید به حال آرام گفتگو با مادر من در برخی از نقطه است که من حدس می زنم. من شک دارم - من می شود جای تعجب نیست اگر او به طور مستقیم گفت: پدر من. این نوع از چیزی که زنان ممکن است در مورد صحبت با یکدیگر. و این واقعا خیلی بد است که ما اصلا بحث ما در مورد حاملگی ناخواسته به دلیل این تصور که آن را به ندرت اتفاق می افتد که, در واقع, بسیاری از مردم از بارداری ناخواسته. و ما می تواند یک کمی بیشتر همدلی اگر ما درک مشترک از آن بود.

ناخالص: بیایید نگاه خود را به سمت. خود را مادر بزرگ مادری دوروتی (ph) باردار شدم و در سن 19 سالگی از مربی گلف او. این مفهوم در این راه به شما بگویم داستان این است که او نمی خواهم به داشتن رابطه جنسی با او.

فاستر: او را از راه خنده دار از صحبت کردن است. من نمی - آنچه او می گوید که او آموخت و بیش از او نیاز به دانستن. بنابراین من نمی دانم که چگونه عباس که بود. او ازدواج کرده بود و ظاهرا در فرایند جدا شدن - چیزی است که او گفته بود. اما زمانی که او به او گفت که او باردار بود, او گفت که او را به تمام دوستان خود را به آن می گویند می تواند آنها اگر او گفت: هر کسی که از آن او بود. بنابراین او به وضوح در مجموع حرکت تند و سریع.

و او به او گفت پدر و مادر بودند که بسیار محافظه کار و مسیحیان است. و آنها وحشت زده, شما می دانید, وحشت در ناخواسته خارج از زناشویی بارداری. و از آنها خواهش کرد که او را به سقط جنین. و او - به دلایلی که او هرگز به طور کامل به من توضیح داد که او خودداری کرد. بنابراین او رفت و به ارتش رستگاری خانه برای unwed مادران - مادران است. و او به هنگام تولد به مادر من و قرار من مامان برای تصویب.

و این نوع از غم انگیزترین بخش از داستان او می آید بعدی است که پدر و مادر او بود ندیده او در حالی که او در ارتش رستگاری خانه برای unwed ، و بنابراین او نمی دانم اگر او تا به حال یک صفحه اصلی برای رفتن به خانه. و پس از تحویل بود که مانند زنان در مطالعه بسیار پیچیده با یک دوره از یک دوره طولانی از کار افتادگی و پس از او به خانه رفت با زن دیگری او را ملاقات وجود دارد.

که برادر به برادر او به خانه رفت با raped دوروتی. آنچه که او گفت که او بود او در حال حاضر خوب است. بنابراین این ایده که او فاسد یا آلوده و تا به حال از دست همه ادعا بر بدن او - و من فکر می کنم حتی بدتر از طرد از سوی والدین و قرار دادن فرزند برای تصویب است که می تواند بسیار دشوار است. این ایده که او برای همیشه آلوده بود عمیقا مضر است. و این یک ایده است که شما می شنوید هنوز هم به نحوی است که اگر شما باردار شدن زمانی که شما قصد به شما از دست دادن می گویند بیش از آنچه که اتفاق می افتد به بدن شما.

ناخالص: و مادر خود را قادر به پیگیری کردن مادر تولد او زمانی که مادر خود را در اواسط دهه 40 سالگی و تولد مادر خود را مادر بزرگ شد و در اواسط دهه 60. آیا شما به او را ملاقات کند ؟

فاستر: من مطمئن بود. دوست من آیا geneology تحقیقات در بر داشت دوروتی گواهی تولد که تا به حال توجه داشته باشید از دوروتی مادر تغییر املا دوروتی نام پدر. و توجه داشته باشید که تا به حال یک تاریخ که قرار دوروتی در مدرسه بالا است. و از دوستان مادرم به نام دبیرستان دانش آموختگان و گفت: او به دنبال دوروتی. و مرد گفت: - اوه دوروتی من تا به حال یک نوشیدنی با هفته گذشته است.

ناخالص: Oh (خنده).

پرورش: پس از آن بود که اولین اخبار داشتیم که او زنده بود و هست. و شما می دانید آزمایشی - اوه خوب می تواند ما که شماره تلفن لطفا ؟ (خنده حضار). و ما به نام.

من در مریلند است. و وقتی که من رفتم به دانشگاه رفتم به دانشگاه برکلی در کالیفرنیا است. و دوروتی که زندگی در سانتا کروز بود که نزدیک ترین خویشاوند. بنابراین او برداشت من از فرودگاه با تمام مسائل و مرا در خوابگاه بود و شما می دانید نزدیک - فقط بیشترین ارتباط را از طریق کالج سال از رسیدن به دیدار او در سانتا کروز.

ناخالص: اوه چه یک داستان بزرگ.

فاستر: آره او در واقع هرگز در ادامه به دیگر فرزندان بعد از من و مادر و این چیزی است که ما همچنین پیدا کردن در "Turnaway مطالعه" است که اگر شما حمل یک بارداری ناخواسته و به اصطلاح آن را ایجاد یک مسیر انحرافی را در زندگی خود را. و شما در واقع کمتر احتمال دارد به خواست کودکان بعد. بنابراین او تلاش کرده تا کودکان دیگر و آن را فقط کار نمی کند.

ناخالص: خوب مادر بزرگ خود را مورد بارداری و تولد شد تا پس از سانحه به خصوص که مورد تجاوز قرار گرفته پس از آن در حالی که او بود بسیار دشوار بازیابی از زایمان. که وحشتناک به فکر کردن در مورد. اما او تا به حال یک زندگی مناسب و معقول. زندگی او کار می کرد برای او مناسب است ؟

فاستر: آره او پرماجرا و جلوتر از زمان خود را در راه های بسیاری از شما می دانید که داشتن کسب و کار و سفر. و او شما می دانید نبود فمینیستی در راه است که ما می گویند در حال حاضر. او واقعا مشاهده شده است که موفقیت پیدا شد که مراقبت از شما. و من فکر می کنم آن را " علت بود که راه او را از و او هرگز در آن دوباره. بنابراین او تا به حال - شما می دانید که او هرگز تا به حال کسی را فقط به مراقبت از او را. بنابراین من ممکن است بدست دکترای خود را از پرینستون اما او بیشتر خوشحال است که من ازدواج کرده بود که من دو فرزند من, شوهر و فرزندان. کسانی که از دیدگاه من بزرگترین موفقیت است.

ناخالص: من گمان می کنم بسیاری از شنوندگان ما در حال فکر کردن است که اگر مادربزرگ مادری شما تا به حال سقط او ناخواسته دوران بارداری است که مادر خود را نمی خواهد که متولد شده است و بنابراین شما نمی خواهد که متولد شده است. پس چرا شما در حمایت از حق سقط جنین ؟

فاستر: دوروتی حاضر سقط جنین و تولد به مادر من. اگر او می خواهم تا به حال سقط جنین, من به وضوح نمی خواهد وجود داشته باشد. و من پدر و مادر غلبه موانع بزرگ را دریافت می خواستم سقط جنین و بعد از آن به هنگام تولد به پدر من. بنابراین اگر او تا به حال - اگر او تا به حال تا به حال سقط جنین, من نمی خواهد وجود داشته باشد.

با توجه به نحوه - تاریخ طولانی از سقط جنین در کشور ما بسیاری از ما امروز زنده چون ما از مادران و مادربزرگ قادر به جلوگیری از حمل حاملگی های ناخواسته به اصطلاح. و این مطالعه نشان می دهد که سقط جنین ممکن است در نهایت امکان یک زندگی, اما آن را قادر به مراقبت از فرزندان او در حال حاضر است و اگر بخواهد او را باعث می شود آن را ممکن است برای او به یک کودک تحت شرایط مطلوب تر بعد.

ناخالص: خوب دیانا فاستر, از شما بسیار سپاسگزارم برای صحبت کردن با ما.

پرورش: از شما بسیار سپاسگزارم برای داشتن من و بحث در مورد "به Turnaway مطالعه است."

ناخالص: دیانا گرین پرورش است نویسنده کتاب جدید خود "Turnaway مطالعه: ده سال یک هزار و عواقب ناشی از داشتن یا بودن را تکذیب کرد - سقط جنین." او یک استاد در دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو در بخش زنان و زایمان و باروری علوم است.

این ماه Turner Classic Movies, ارائه, جاز, فیلم و سریال. ما جاز منتقد کوین وایتهد نوشته شده است یک کتاب جدید در مورد موسیقی جاز و فیلم. پس از یک استراحت او به دفاع از بسیار بدخیم سبک جاز biopics. این هوای تازه.

(SOUNDBITE از جرالد کلیتون را "روح پایکوبی")

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن