مغلوب ساختن پیشی جستن تکذیب جلسه در نعمت های گزارش داده شده در ایالات متحده آمریکا نیروهای

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت را تکذیب کرد پنج شنبه که او می خواهم تا به حال شده است در جریان

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت را تکذیب کرد پنج شنبه که او می خواهم تا به حال شده است در جریان نعمت روسیه بنا به گزارش ارائه شده به طالبان مرتبط مبارزان به کشتن نیروهای ائتلاف در افغانستان است. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

رئیس جمهور تهمت است که انکار یک نیویورک تایمز گزارش شد که او در جریان اتهام روسیه در تلاش برای پرداخت مستقیم به طالبان وابسته به داعش برای کشتن نیروهای غربی — از جمله نیروهای نظامی ایالات متحده در افغانستان است.

با استناد به unnamed مقامات این بار گزارش منتشر شده در جمعه, جزئیات, چگونه آمریکا و مقامات اطلاعاتی درباره نتیجه گیری در مورد راز پرداخت و سپس در جریان رئیس جمهور در ماه مارس است. کاخ سفید شورای امنیت ملی اعطا درون سازمان جلسه که در همان ماه به بحث در مورد این موضوع با توجه به گزارش. این یافته نیز شامل رئیس جمهور روزانه مختصر با توجه به بار.

رئیس جمهور تهمت را رد گزارش در یک سری از توییت در روز یکشنبه گفت که او هرگز در جریان اطلاعات است.

"هیچ کس در جریان و یا گفته من @VP پنس یا رئیس ستاد @MarkMeadows در مورد به اصطلاح حمله به نیروهای ما در افغانستان توسط روس ها به عنوان گزارش از طریق یک "منبع ناشناس" توسط Fake News @nytimes همه انکار آن وجود داشته است بسیاری از حملات بر ما....," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

رئیس جمهور دنبال کرد تا محرومیت گفت: "هیچ کس را سخت تر شده است در روسیه از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است." او در ادامه به انتقاد از رئیس جمهور سابق اوباما, بار, presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن و پسرش شکارچی.

"با فاسد جو بایدن & اوباما روسیه روز زمینه مصرف بیش از قطعات مهم اوکراین - که در آن شکارچی ؟ احتمالا فقط یکی دیگر از ساختگی بار ضربه کار درست مثل خود شکست خورده روسیه جعل. که خود را 'منبع'?" مغلوب ساختن پیشی جستن است.

کاخ سفید تکذیب کرد, در روز شنبه که رئیس جمهور شده بود در جریان این موضوع اما به عنوان بار , یادداشت های دبیر مطبوعاتی Kayleigh McEnany نیست فشار پشت در ماده از هوش است.

بیانیه ای در روز شنبه با جان Ratcliffe, مدیر اطلاعات ملی و همچنین تکذیب کرد که رئیس جمهور بود در جریان این موضوع اما همچنین نمی رد که روسیه تا به حال offerred نعمت در مقابل حملات نیروهای ایالات متحده.

این باردر آن گزارش مشخص نیست که چگونه بسیاری از سربازان ممکن است کشته شده اند توسط شورشیان به دنبال پاداش های پولی اما مقامات می گویند اعتماد به نفس بود که فعالان ارائه شده و پرداخت می شود نعمت به داعش برای کشتن آمریکایی ها. در یک گزارش جداگانه توسط سی ان ان ناشناس اروپایی مقام اطلاعاتی گفت: روسیه نیز ارائه شده نعمت برای کشتن سربازان از انگلستان

با توجه به باراحمر به این نتیجه رسیده اند که فضل عملیات هماهنگ توسط G. R. U. یک بازوی نظامی روسیه اطلاعاتی است که مربوط به ترور تلاش و شنل و خنجر عملیات از جمله 2018 عصب عامل مسمومیت سابق روسیه در سالزبری انگلستان است.

G. R. U. است همان واحد است که ایالات متحده دارای هوش دخیل در تلاش برای نوسان انتخابات ریاست جمهوری 2016.

سفارت روسیه در واشنگتن را تکذیب کرد, این بار گزارش در یک صدای جیر جیر در شنبه خواستار گزارش "خبر جعلی." یک سخنگوی طالبان گفت این روزنامه گزارش "بی اساس است."

منتقدان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به نام گزارش شواهد دیگری که رئیس جمهور شکست خورده است را به اندازه کافی محدود کردن نفوذ روسیه و به جای آن به دنبال پرورش دنج ارتباط با رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین.

صحبت از یک مجازی town hall در شنبه سابق معاون رئیس جمهور بایدن گفت که اگر این داستان درست بود و سپس آن را یک خیانت به نیروهای آمریکایی موفق به محافظت از آنها را در یک منطقه جنگی.

"نه تنها او موفق به تحریم و یا تحمیل هر نوع عواقب در روسیه برای این نقض فاحش حقوق بین المللی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است خود را ادامه داد شرم آور مبارزات انتخاباتی از احترام و debasing خود را قبل از ولادیمیر پوتین" بایدن گفت.

در یکی دیگر از پرینت سه شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ تماس خود را به احتمال زیاد 2020 حریف فاسد و نظرات خود را در بار داستان "به وضوح نوشته شده توسط گرداننده."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب