سه کالیفرنیای جنوبی کلیساها سو رژیم صهیونیستی است. Newsom بیش از coronavirus سفارشات

سه کالیفرنیای جنوبی کلیسا که می خواهید به نگه داشتن درهای خود را باز در طول شیوع کروناویروس شکایت رژیم صهیونیس

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399

سه کالیفرنیای جنوبی کلیسا که می خواهید به نگه داشتن درهای خود را باز در طول شیوع کروناویروس شکایت رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و دیگر مقامات دوشنبه استدلال که اجتماعی فاصله سفارشات نقض 1st متمم حق آزادی دین و مونتاژ.

کت و شلوار در دادگاه فدرال برای منطقه مرکزی کالیفرنیا نیز نام دولت Atty. ژنرال خاویر بکررا و مقامات سان برناردینو و رودخانه شهرستانهای استان است.

کت و شلوار به دنبال بلوک Newsom را ماهه اقامت در خانه سفارش و دو شهرستان سفارشات طراحی شده به سرعت گسترش COVID-19 با داشتن افراد بیشتر ماندن در خانه بسته شدن کسب و کار به جز برای کسانی که ضروری و محرومیت گروه تجمعات. سفارشات لازم نیست لیست خانه عبادت در میان زیرساخت های حیاتی که در آن چهره به چهره و تماس مجاز است.

تبلیغات

یک پیام به دفتر والی به دنبال نظر شد و بلافاصله بازگشت.

کت و شلوار نام سه کلیسا در سن برناردینو و رودخانه شهرستانهای استان است.

یکی شاکی جیمز Moffatt ارشد کشیش در کلیسا نامحدود در Indio شد جریمه $1,000 برای نقض ریورساید شهرستان به منظور برگزاری یک یکشنبه نخل خدمات با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

Moffatt "معتقد است که کتاب مقدس دستورات او به عنوان یک کشیش به دست مردم و برای آنها دعا این شامل بیمار" کت و شلوار گفت. "Moffatt همچنین معتقد است که او مورد نیاز است توسط کتاب مقدس به تعمید افراد چیزی است که نمی توان در یک سرویس آنلاین است."

تبلیغات

همچنین نام دارد اهل سر کشیش سپر ایمان خانواده کلیسا در فنتنا و کشیش ارشد از کلمه زندگی وزارتخانه ها بین المللی در کنار رودخانه که معمولا 20 تا 30 منظم شرکت کنندگان با توجه به کت و شلوار.

کلیساها استدلال می کنند که دولت های محلی و سفارشات بیش از حد گسترده و که آنها می توانید تمرین امن اجتماعی فاصله در همان شیوه ای به عنوان فروشگاه های مواد غذایی و دیگر رسانه ها در نظر گرفته است که خدمات ضروری و مجاز به باز باقی می ماند.

"دولت نمی توانید به دیکته روش عبادت به مؤمنان" گفت: Harmeet K. Dhillon, مدیر اجرایی مرکز آمریکایی آزادی کالیفرنیا یک سازمان غیر انتفاعی است که در زمینه کت و شلوار.

"اگر یک کالیفرنیایی است که قادر به رفتن به Costco یا محلی ماری جوانا فروشگاه یا مغازه مشروب فروشی و خرید کالا در یک مسئولیت اجتماعی فاصله شیوه و سپس او یا او باید اجازه داده شود به تمرین ایمان خود را با استفاده از همان اقدامات احتیاطی" او در بیانیه ای گفت.

مرکز تاسیس شد در سال 2019 توسط Dhillon که در کمیته ملی حزب جمهوری خواه است که کمک می کند تا هدایت این حزب پلت فرم و انتخاب استراتژی است.

"به اعتقاد من با توجه به شایستگی" گفت: John C. ایستمن یک استاد حقوق و خدمات اجتماعی در دانشگاه چپمن در نارنجی.

"بدیهی است که توقف یک بیماری همه گیر است که یک فوتی و فوری دولت بهره" اما مسئله این است که آیا دستور به دقت طراحی شده به اندازه کافی برای پاسخگویی دقیق موشکافی مورد نیاز از قوانین برخورد با دین ایستمن گفت: در یک ایمیل.

"خدمات تنها با یک خانواده در یک پیو و فاصله سه pews از هم جدا با هر کس با پوشیدن ماسک و دستکش را انجام دولت هدف در یک مقدار کمتر سخت گیرانه راه," او گفت:.

تبلیغات

تعداد بسیار کمی از کلیساها در کالیفرنیا حاضر به توقف برگزاری فرد در خدمات. بزرگترین دایره اسقفی کاتولیک رومی را آغاز کرده اند که خدمات جریان آنلاین. در عید پاک یکشنبه چند کلیساها برگزار می شود رانندگی در خدمات عبادت که گوش خود را در رادیو ماشین از پارکینگ.

روز جمعه یک قاضی فدرال حاضر اجازه می دهد تا یک کلیسای کوچک در کمپو مطیع محل وزارتخانه به جمع آوری برای عید پاک یکشنبه خدمات. قاضی رد یک درخواست برای یک سفارش ضابط موقت به دنبال این کلیسا که شکایت سن دیگو شهرستان برای ممنوعیت عمومی یا خصوصی گردهمایی در زمینه بهداشت عمومی.

ایالات متحده منطقه قاضی Cynthia A. Bashant با استناد به یک عالی ایالات متحده حکم دادگاه گفت: حق آزادی دین نیست "عبارتند از: حق به افشای جامعه به بیماری مسری."

سان برناردینو شهرستان دارای نزدیک به 1000 موارد گزارش شده از coronavirus و بیش از 30 مرگ و میر. Riverside County گزارش شده حدود 1800 موارد و 50 مرگ و میر. کالیفرنیا بیش از 24,000 موارد COVID-19 و حداقل 730 مرگ و میر.

در جای دیگر کشورها و دولت های محلی باید متفاوت در مورد اینکه آیا خانه عبادت باید با اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. برخی از ایالات آمریکا ارائه مدرک از معافیت برای فعالیت های مذهبی.

در کانزاس یک coronavirus شیوع رهبری مبارزه با رژیم صهیونیستی است. لورا کلی به محدودیت های مذهبی و مراسم تشییع جنازه خدمات به بیش از 10 نفر پیش از عید پاک است. پس از یک شورای قانونگذاری لغو خود اجرایی سفارش کانزاس دیوان عالی کشور تایید این شنبه.

رادنی Howard-براون در فلوریدا مستقر کاریزماتیک کشیش مسیحی که دعا بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در دفتر بیضی در سال 2017 متعهد به توقف خدمات و تشویق نمازگزاران به لرزش دست با وجود کارشناسان شناسایی این رفتار به عنوان یک راه آسان برای گسترش ویروس.

در لوئیزیانا پاستور تونی طلسم هشدار داده بود توسط پلیس روز شنبه پس از برگزاری یک سرویس است که جذب صدها و مسخره دولت ممنوعیت تجمع جرم. املا که ادعا کرده است که خدمات خود را نیز درمان سرطان و ایدز گفت که او نمی خواهد اجازه "هر دیکتاتور قانون" برای متوقف کردن عبادت است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن