گسترش coronavirus در گرند شاهزاده کشتی افزایش بهداشت عمومی آلارم

فدرال و مقامات دولتی بودند دست و پنجه نرم با نحوه برخورد با شاهزاده بزرگ کشتی کروز در سواحل سان فرانسیسکو پس ا

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398

فدرال و مقامات دولتی بودند دست و پنجه نرم با نحوه برخورد با شاهزاده بزرگ کشتی کروز در سواحل سان فرانسیسکو پس از 21 نفر سرنشین آزمایش مثبت برای coronavirus.

دولت منبع توصیف مکالمات در مورد حرکت مسافران و خدمه به عنوان مایع و گفت: بحث در مورد چگونگی ادامه توسط دولت فدرال و مقامات خواهد رزومه شنبه. یک نماینده برای شاهزاده کشتی گفت: کشتی نمی خواهد حوض شب جمعه بود اما در حال حرکت به یک موقعیت 20 مایلی دریایی "برای لجستیکی اهداف است."

تست شد و در ادامه در کشتی اما سرنوشت آن در حال ظهور است به عنوان یک چالش مهم سلامت برای کالیفرنیا که در آن تعدادی از coronavirus موارد تحت فشار قرار دادند تا گذشته 60. حداقل هفت نفر از مواردی هستند که متصل به همان کشتی کروز از جمله Placer County, مردی که پس از بازگشت از قبل سفر به مکزیک است. او دولت را تایید کرد و تنها COVID-19 مرگ و میر.

کشتی بازگشت از یک بعدی کروز به هاوایی که در آن برگزار شد خاموش سواحل کالیفرنیا. با تست هنوز هم در جریان است و مقامات هنوز نمی دانم که چگونه بسیاری از بیش از 3000 نفر در هیئت مدیره باید این ویروس. آنها نیز مشخص نیست دقیقا همان جایی که کسانی که آلوده خواهد رفت.

تبلیغات

به گفته یک منبع در کشتی که خواسته نمی شود شناسایی, قایق منتقل فقط در جنوب سان فرانسیسکو و نزدیک به ساحل اجازه می دهد تا آسان تر U. s. Coast Guard دسترسی داشته باشید. شب جمعه یک فرد برداشته شد از طریق هلیکوپتر توسط گارد ساحلی این منبع گفت

معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: دولت فدرال در حال همکاری با ایالت کالیفرنیا را به کشتی کروز به یک غیرتجاری بندر بیش از آخر هفته و قرنطینه کسانی که در داخل به عنوان لازم است. کسانی که تست مثبت تا کنون شامل 19 خدمه و 2 مسافر. در مجموع 46 نفر آزمایش شده است, نشانه این ویروس پخش شد روی قایق.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که در نهایت اجازه پنس که منجر نیروی کار مسئول در واکنش به تصمیم می گیرید که آیا اجازه می دهد تا مسافران به ترک کشتی. اما او چندین بار گفت که او خواهد بود مایل به ترک آنها را در هیئت مدیره به خاطر آوردن آنها در ساحل خواهد افزایش تعداد رسمی موارد در خاک آمریکا.

"من می خواهم اعداد که جایی که آنها هستند. من لازم نیست به اعداد حال دو برابر شده است چرا که از یک کشتی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

تبلیغات

"بسیاری از مردم فکر می کنم ما باید آن را انجام دهید دیگر در راه است," او گفت:. "ما باید به مراقبت از آمریکایی ها است."

برایان فرگوسن سخنگوی دفتر فرماندار از خدمات اورژانس گفت: در بیانیه ای که دولت فدرال و دولت "شده اند مشغول به کار در همکاری نزدیک در طول شب و در طول روز به سرعت دهند و یک راه حل است که مطابق با نیازهای بهداشتی برای کسانی که در هیئت مدیره و محافظت از سلامت عمومی است."

او افزود که تهمت و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom صحبت کرد صبح روز جمعه با فرماندار همچنین صحبت با پنس در طول روز است.

روز جمعه اعلام شد نتیجه یک هلیکوپتر ارائه کیت به شاهزاده بزرگ برای تست حدود 100 مسافر برای COVID-19. روز بعد شاهزاده Cruises سخنگوی نگین کمالی تایید کرد که CDC بود "توصیه می شود که مهمانان باید در خود staterooms باقی مانده از کروز."

کارن کانادا مسافری که خواسته بود تنها با شناسایی او برای اولین بار نام گفت او نگران چه چیزی می آمد.

"من نمی ترسم از این ویروس," او گفت:. "من وحشت زده از یک قرنطینه پردازنده."

"که تغییرات همه چیز" گفت: فرد دیگری در کشتی. "من قصد ندارم خانه در هر زمان به زودی."

یک مرد در کالیفرنیا درگذشت متحرك از بزرگ شاهزاده خانم ماه گذشته در سان فرانسیسکو پس از کروز به مکزیک. کشتی برنامه ریزی شده بود برای بازگشت به سان فرانسیسکو دوباره چهارشنبه پس از یک سفر بعدی به هاوایی اما آن برگزار شده است دریایی در حالی که مقامات ارزیابی خدمه و مسافران با علائم و نشانه های این ویروس است.

تبلیغات

مرد دیگری که در مکزیک سفر داشت العملی در خانه اش در Sunnyvale در روز پنج شنبه و بعد از آن درگذشت. در جمعه شهرستان سانتا کلارا, مقامات گفت که آزمایش منفی برای COVID-19.

مسافران کشتی — هر دو در حال حاضر و کسانی که ممکن است در معرض زودتر -- گفت: لس آنجلس تایمز که در پاسخ به شیوع بیماری توسط این شرکت و مقامات بهداشت شده بود پر از اشتباه.

در خصوص مسافران گفت که شاهزاده Cruises شد lax در سلامت پروتکل های غربالگری قبل از سوار شدن و نکردن اطلاعات در مورد خطرات آنها مواجه شده و حتی به عنوان کشتی وضعیت شد اخبار بین المللی.

این سردرگمی بیش از کشتی کروز می آید به عنوان دانشگاه استنفورد گفت که این امر تغییر کلاس های آنلاین برای دو هفته آخر ماه فصل زمستان ، USC گفت: این امر انجام سخنرانی ها و سمینارهای آنلاین و نه در کلاس های درس به صورت سه روز در هفته آینده به عنوان یک آزمون باید دانشگاه بود مجبور به تعلیق در شخص تماس بگیرید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب