گواتمالا می گوید ایالات متحده تست اخراجی برای ویروس قبل از ارسال

گواتمالا سیتی - یک planeload 89 گواتمالا اخراجی که وارد پنج شنبه تمام آزمایش منفی برای coronavirus قبل از سوار

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399

گواتمالا سیتی - یک planeload 89 گواتمالا اخراجی که وارد پنج شنبه تمام آزمایش منفی برای coronavirus قبل از سوار شدن پرواز خود را از تگزاس گواتمالا مقامات روز پنجشنبه گفت.

این تغییر عمده در ایالات متحده (دیدبان آمریکا دسته خود را اخراج پروازها به مقصد گواتمالا می آید پس از دو هفته در گواتمالا که حاضر به قبول پرواز بیشتر.

گواتمالا وزارت امور خارجه گفت: این پرواز را نشان نیست که پرواز کرده بود به طور رسمی از سر گرفت و آن را نمی دانم زمانی که وجود خواهد داشت یکی دیگر, شاید, نشان می دهد, این یک آزمون است.

"آن را تحت مذاکره" وزارت گفت.

دولت تا به حال به حالت تعلیق پروازها در حداقل 44 اخراجی در مارس 13 پرواز از لوئیزیانا آزمایش مثبت برای ویروس.

بود که برای اولین بار بعد از از سر پرواز قبلی پس از یک تعلیق است که به دنبال یک مارس 26 پرواز در آن اکثریت اخراجی نیز آزمایش مثبت است. رئیس جمهور Alejandro Giammattei به تازگی با اشاره به این که "آن ملعون پرواز" نشان دادن سرخوردگی خود را با یک موضوع است که تبدیل به حساس در داخل کشور به عنوان کشور teetering نظام سلامت تلاش می کند برای مقابله با این ویروس گسترش یافته است.

در مجموع حداقل 100 Guatemalans اخراج از ایالات متحده بین اواخر ماه آوریل و اواسط ماه آوریل آزمایش مثبت برای ویروس. آوریل 13 پرواز از آلوده اخراجی به شدت دستپاچه گواتمالا دولت که ایالات متحده فرستاده می شود یک تیم از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری به گواتمالا به منظور بررسی آزمون.

پس حداقل مارس دولت شده بود درخواست ایالات متحده خود را به همتایان گواهی سلامت از اخراجی قبل از قرار دادن آنها در پرواز است. تا به حال, که تا به حال به معنای تنها چک کردن درجه حرارت خود را و یا به دنبال دیگر علائم است.

آن را به نظر می رسد گواتمالا دو هفته تعلیق نقل مکان کرد و در نهایت دولت آمریکا به آزمون اخراجی.

ایالات متحده مهاجرت و گمرک را تایید کرد و در پاسخ به پرسش از آسوشیتد پرس که آن را آزمایش Guatemalans قبل از اینکه آنها سوار پرواز به میهن خود.

یخ گفت: این برنامه برای تست همه مهاجران قبل از آنها در حال اخراج از ایالات متحده, و همچنین تمام کسانی که در آن بازداشت اما نمی کند و در عین حال به اندازه کافی تست به انجام این کار. آن را دریافت حدود 2000 یک ماه از وزارت بهداشت و خدمات انسانی آن گفت.

این سازمان گفت: آن "را اولویت بندی تست بر اساس تحول عملیاتی ملاحظات" بدون ارائه جزئیات.

به عنوان روز پنج یخ کرده بود تایید 490 ویروس موارد در میان بازداشت شدگان پس از وقوع شروع و انجام 1,030 آزمون. یخ نزدیک به 30000 نفر در مهاجرت بازداشت در سراسر ایالات متحده

این موضوع تا به حال تبدیل شدن به حساس برای Giammattei در خانه در گواتمالا که در آن وجود دارد در حال رشد ترس و حساب از آزار و اذیت از اخراجی چرا که مردم می ترسید آنها انجام virus.

هفته گذشته Giammattei در مصاحبه ای گفته است که برخی از کشورها کمک گواتمالا مالی و منابع پزشکی برای مقابله با ویروس در حالی که دیگران "فرستاده اند ما آلوده اخراجی اما نه یک سکه."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

جمعه گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نام رئیس جمهور هندوراس و السالوادور به پیشنهاد و تشویق و تجهیزات پزشکی در حالی که ستایش کمک های خود را در کنترل مهاجرت است. Giammattei شد که مهمترین آنها شامل نمی شود در میان کسانی که خواستار.

"به ایالات متحده آن را برای تلفن های موبایل بد است که یک کشور کوچک می خواهد به فشار خود باشید و آنها را سرزنش برای اخراج آلوده اخراجی حتی اگر آن را درست است" گفت: Renso رسل یک گواتمالا تحلیلگر سیاسی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب