آفریقای جنوبی موارد جهش دوباره به عنوان 3 هفته مستند بافندگی

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی coronavirus موارد افتاده دوباره به 554 روز سه شنبه بیشتر از هر کشوری در آفریقا به ع

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی coronavirus موارد افتاده دوباره به 554 روز سه شنبه بیشتر از هر کشوری در آفریقا به عنوان آن 57 میلیون نفر با عجله برای آماده شدن برای یک مستند که از پنج شنبه آغاز می شود.

در سراسر آفریقا 43 از آن 54 کشور در حال حاضر موارد با کل در 1,788. سیزده کشور گزارش داده اند 58 مرگ و میر. آفریقای جنوبی است ثبت یک.

جمهوری آفریقای سیریل Ramaphosa دوشنبه شب اعلام کرد 21-day مستند. رواندا و تونس پیشتر اعلام کرد مستندات.

کارگران در آفریقای جنوبی مورد نیاز خواهد بود به ماندن در خانه به جز برای کسانی که در خدمات ضروری از جمله مراقبت های بهداشتی و امنیتی و همچنین تولید و توزیع مواد غذایی و آب و برق و محصولات پزشکی.

افراد می توانند با ترک خانه تنها تحت "به شدت کنترل شرایط" برای دسترسی به اقلام ضروری.

اقتصادی کشور توپی Gauteng که شامل ژوهانسبورگ و پایتخت آن پرتوریا به آفریقای جنوبی بیشترین تعداد عفونت با 302 پس از کیپ غربی که شامل شهر کیپ تاون با 213 مورد ،

وزیر بهداشت Zweli Mkhize گفت: مقامات انتظار می رود تعداد موارد ادامه به افزایش با وجود این مستند اما تغییرات ممکن است در اطراف دیده از پایان دومین یا سومین هفته از مستند.

"ما باید شوکه نمی شود که ما شاهد افزایش" Mkhize گفت.

در جای دیگر در آفریقا, نیجریه به ممنوعیت پروازهای بین المللی آغاز شد. و اتیوپی صادر شده توسط دولت یک پیشنهاد به G20 انجمن جهانی برای همکاری های اقتصادی پیش از اجلاس G20 گفت: "COVID-19 یک تهدید وجودی برای اقتصاد کشورهای آفریقایی."

این بیانیه می پرسد برای $150 میلیارد اضطراری تامین مالی بسته برای آفریقا است. آن را نیز پیشنهاد می کند که تمام پرداخت بهره برای وام های دولت و بخشی از بدهی از کشورهای کم درآمد باید نوشته شده است.

کشورهای آفریقایی' اقتصادهای در حال انتظار برای گرفتن یک ضربه شدید از coronavirus به عنوان مرزهای نزدیک و تجارت قطره.

___

الیاس Meseret در آدیس آبابا, اتیوپی کمک کرده است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن